10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
Nie zawsze to, co sprzedaje się najlepiej jest grą AAA. Zestawienie indyków, które osiągnęły ogromny sukces pokazuje, jak ważny jest pomysł i odrobina szczęścia, które przekładają się na wybuch popularności w Internecie.
Spis treści
- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
Data premiery: 21 kwietnia 2016
Platformy: PC, PS4, Xbox One
Producent: Klei Entertainment
Wydawca: Klei Entertainment
Don’t Starve osiągnęło niemały sukces już w swojej podstawowej wersji. Ta debiutująca na pecetach w 2013 roku gra (krótko po tym również na PS4) pokazała, że za ciekawą stylistyką może iść także wciągająca rozgrywka. Nie nazwałbym dzieła studia Klei Entertainment ojcem survivali, ale niewątpliwie odcisnęło ono swoje piętno na tym gatunku. Don’t Starve Together pojawiło się w 2016 – do rozwiniętego survivalu dołożony został tu najważniejszy element: wspólna gra przez sieć. To pozwoliło błyskawicznie zyskać bazę graczy, którzy po dziś dzień nie opuszczają serwerów.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie