4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln. 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż gry AAA

- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln

Data premiery: 4 sierpnia 2020
Platformy: PC, PS4, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch
Producent: Mediatonic
Wydawca: Devolver Digital
Fall Guys, podobnie jak wcześniej Rocket League, zadebiutowało w usłudze PlayStation Plus na konsoli PS4, co pozwoliło grze osiągnąć spory rozgłos. To szybko przełożyło się na spore zainteresowanie ze strony streamerów, a w ostatecznym rozrachunku także graczy. W dzisiejszych czasach, gdy jakaś produkcja jest dobra, tyle wystarczy do wykreowania hitu. Potwierdza to prawie 14 milionów posiadaczy tego tytułu na Steamie (pamiętajmy też, że Fall Guys było rozdawane w PS Plusie).
Sam pomysł na przeniesienie zasad znanych z programu Takeshi’s Castle wyszedł idealnie. Biegamy małymi „fasolkami”, które poddają się mimowolnie prawom fizyki, przeskakujemy nad przeszkodami, zrzucamy innych graczy (w każdej rundzie może wziąć udział nawet 59 uczestników) w przepaść, by zdobyć tytuł zwycięzcy. Mnogość opcji kosmetycznych pozwala na dostosowanie zawodnika do własnych upodobań, co dla wielu osób ma ogromne znaczenie.