3. Valheim – 16,98 mln. 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż gry AAA

- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
3. Valheim – 16,98 mln

Data premiery: 2 luty 2021 (wczesny dostęp)
Platforma: PC
Producent: Iron Gate Studio
Wydawca: Coffee Stain Publishing
Można powiedzieć, że Valheim to jeszcze świeżynka, kształtująca się na naszych oczach. Gra wystartowała w Early Accessie na początku lutego i skorzystała z tegorocznego lockdownu. Ludzie spragnieni interakcji z innymi znaleźli ucieczkę w wirtualnej tytułowej krainie, gdzie walcząc o przetrwanie, mają szansę jako wojownicy okryć się wieczną chwałą. Proste zasady pozwoliły osiągnąć tej produkcji gigantyczny sukces. Każdego miesiąca przybywało ponad milion graczy, co jest fenomenalnym wynikiem.
Produkcja niezależnej ekipy Iron Gate Studio nie zachwyca oprawą wizualną, ale ma w sobie to coś, co przyciąga – z początku na kilka godzin, by niepostrzeżenie zrobiło się z nich kilkadziesiąt. Ogromną siłą Valheima jest generowany proceduralnie świat, dzięki czemu nigdy nie trafiamy dwa razy do tego samego miejsca. Deweloperzy w spokoju rozwijają grę, skupiając się na łataniu błędów i optymalizacji silnika, by w dłuższej perspektywie wypuszczać rozbudowujące ich dzieło aktualizacje. Nie spodziewamy się, by zainteresowanie nim miało szybko osłabnąć.