1. Terraria – 34,05 mln. 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż gry AAA

- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
1. Terraria – 34,05 mln
Data premiery: 16 maja 2011
Platformy: PC, PS3, PS Vita, PS4, Xbox 360, Xbox One, iOS, Android, 3DS, WiiU, Switch
Producent: Re-Logic
Wydawca: Re-Logic
Terraria to prawdziwy emeryt w całym zestawieniu. Ta debiutująca ponad 10 lat temu produkcja doczekała się wielu portów (zobaczcie, na ilu platformach pozycja ta jest dostępna), aktualizacji poszerzającej zawartość oraz technicznie rzecz ujmując – dwóch niewydanych kontynuacji, zatytułowanych Terraria: Otherworld i Terraria 2. Mimo upływu szmatu czasu gra nadal jest wspierana i cieszy się sporą popularnością.
Wielka w tym zasługa prostej do opanowania rozgrywki, stwarzającej jednocześnie ogromne pole do popisu. Zanim doczekaliśmy się pełnego wydania Minecrafta, gracze tworzyli swoje dwuwymiarowe światy właśnie w Terrarii. Mimo tylu lat na karku gra wcale tak mocno się nie zestarzała i na zainteresowanych czeka tu ocean frajdy, o ile będą w stanie poświęcić jej nieco więcej czasu.
O AUTORZE
Nie ma dla mnie większego znaczenia, czy gra jest „indykiem”, czy przedstawicielem segmentu AAA. Dobre gry bronią się same. Mimo że na pecetach nie gram tyle, ile jeszcze kilkanaście lat temu, staram się przynajmniej być na bieżąco z tym, co jest mniej lub bardziej popularne wśród graczy. Jeśli interesują Was mniejsze produkcje, przeczytacie o nich więcej na moim blogu Glitch.com.pl.