10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
Nie zawsze to, co sprzedaje się najlepiej jest grą AAA. Zestawienie indyków, które osiągnęły ogromny sukces pokazuje, jak ważny jest pomysł i odrobina szczęścia, które przekładają się na wybuch popularności w Internecie.
Spis treści
- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
1. Terraria – 34,05 mln
Data premiery: 16 maja 2011
Platformy: PC, PS3, PS Vita, PS4, Xbox 360, Xbox One, iOS, Android, 3DS, WiiU, Switch
Producent: Re-Logic
Wydawca: Re-Logic
Terraria to prawdziwy emeryt w całym zestawieniu. Ta debiutująca ponad 10 lat temu produkcja doczekała się wielu portów (zobaczcie, na ilu platformach pozycja ta jest dostępna), aktualizacji poszerzającej zawartość oraz technicznie rzecz ujmując – dwóch niewydanych kontynuacji, zatytułowanych Terraria: Otherworld i Terraria 2. Mimo upływu szmatu czasu gra nadal jest wspierana i cieszy się sporą popularnością.
Wielka w tym zasługa prostej do opanowania rozgrywki, stwarzającej jednocześnie ogromne pole do popisu. Zanim doczekaliśmy się pełnego wydania Minecrafta, gracze tworzyli swoje dwuwymiarowe światy właśnie w Terrarii. Mimo tylu lat na karku gra wcale tak mocno się nie zestarzała i na zainteresowanych czeka tu ocean frajdy, o ile będą w stanie poświęcić jej nieco więcej czasu.
Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie