6. Human: Fall Flat – 11,32 mln. 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż gry AAA

- 10 indyków, które sprzedały się lepiej niż wysokobudżetowe hity
- 9. Phasmophobia – 9,47 mln
- 8. Ark: Survival Evolved – 9,65 mln
- 7. Don’t Starve Together – 10,22 mln
- 6. Human: Fall Flat – 11,32 mln
- 5. Guacamelee! + Super Turbo Championship Edition – 11,91 mln
- 4. Fall Guys: Ultimate Knockout – 13,79 mln
- 3. Valheim – 16,98 mln
- 2. Among Us – 25,18 mln
- 1. Terraria – 34,05 mln
6. Human: Fall Flat – 11,32 mln

Data premiery: 22 lipca 2016
Platformy: PC, PS4, PS5, Xbox One, Switch, iOS, Android
Producent: No Brakes Games
Wydawca: Curve Digital
Przyznaję, że jestem wyjątkowo zaskoczony wynikiem osiągniętym przez Human: Fall Flat. Połączenie sandboksa, gry logicznej i gry akcji brzmi jak coś, co nie ma szans na sukces. Wystarczyło jednak dodać do tego realistyczną fizykę i otrzymaliśmy produkcję, która wpisała się idealnie w youtube’owy trend pokazywania gier, w których można tworzyć przezabawne sytuacje.
Trzeba jednak oddać twórcom, że za Human: Fall Flat stoi sensowny pomysł, który zrealizowano nadzwyczaj dobrze. Nie mamy tutaj reakcji na trend, tylko raczej chęć wykreowania czegoś nowego (choć korzystanie z bezwładności bohatera w poruszaniu się nie jest niczym innowacyjnym). Niezależne litewskie studio No Brakes Games rozbiło bank i po udanej premierze na PC przeniosło swój tytuł także na konsole (24 czerwca pojawił się najświeższy port – na PS5).