Zapowiedziano Command & Conquer: Generals 2. Pierwszy film i screeny
Krążące od dłuższego czasu plotki okazały się prawdziwe. Podczas tegorocznej gali Spike Video Game Awards ujawniono kolejną odsłonę serii Command & Conquer.
Już od pewnego czasu docierały do nas plotki sugerujące, że kolejnym projektem studia BioWare będzie kontynuacja serii Command & Conquer. Na tegorocznej gali Spike Video Game Awards te spekulacje okazały się być prawdziwe. Command & Conquer: Generals 2 będzie kontynuacją udanego RTS-a z 2003 roku i pozostanie wierny RTS-owym korzeniom cyklu. Możemy spodziewać się spektakularnej oprawy graficznej dzięki wykorzystaniu silnika Frostbite 2, czyli tego samego na podstawie którego stworzono Battlefield 3 oraz Need for Speed: The Run. Oddanych fanów marki powinna dodatkowo ucieszyć wiadomość, że gra powstaje wyłącznie z myślą o PC. Premiera zapowiadana jest na rok 2013.
Wypuszczono już pierwszy zwiastun, który choć krótki, robi spore wrażenie pod względem oprawy graficznej:
Command & Conquer: Generals 2 tworzone jest w studiu BioWare Victory, które powstało specjalnie na potrzeby tego projektu. Warto podkreślić, że na czele zespołu stoi Jon Van Caneghem, czyli twórca King's Bounty oraz serii Might & Magic i Heroes of Might & Magic. Gra zaoferuje znacznie bardziej rozbudowaną warstwę fabularną niż część pierwsza. Jednocześnie opowiadaną historię ma cechować poważny klimat, choć nie zabraknie też widowiskowych scen akcji.
Fani serii wciąż mają w pamięci nieudane Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, więc twórcy nowej odsłony podkreślają, że pod względem mechaniki rozgrywki ich produkcja pozostanie wierna tradycjom cyklu. Dostaniemy więc dynamicznego RTS-a z budową baz, gromadzeniem surowców i bitwami pomiędzy olbrzymimi armiami. Gra ma ustanowić nowe standardy graficzne w swoim gatunku dzięki wykorzystaniu silnika Frostbite 2. Technologia ta pozwoli nie tylko wygenerować pełne detali środowisko i jednostki, ale zapewni również zaawansowaną fizykę. Ponadto na tym silniku powstaną scenki przerywnikowe.
Command & Conquer: Generals 2 tworzony jest wyłącznie z myślą o pecetach. Electronic Arts chce przywrócić marce należne jej miejsce wśród największych serii w gatunku RTS. Według wydawcy właściwym sposobem na realizację tej ambicji jest skoncentrowanie się wyłącznie na pecetach.
Przy okazji polecamy zapoznanie się z artykułem przypominającym pierwszą odsłonę Command & Conquer: Generals:

GRYOnline
Gracze
Steam
- BioWare
- EA / Electronic Arts
- RTS
- Command & Conquer: Generals 2
- PC
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

hansatan ---> To nie działa w ten sposób. Możliwości silnika, jego modyfikowania i łącznia zależności są większe niż można pomyśleć. Twórcy mogą nie zdawać sobie sprawy z tego jak ich gry mogą wyglądać na ich własnym silniku.
GTA IV
http://www.youtube.com/watch?v=qFY9XeoFiIo
http://www.youtube.com/watch?v=KNuWESyU4aw&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=L8I9Pd-5F8s&feature=related - to jest dobre
http://www.youtube.com/watch?v=yv7qPlaFLOA&feature=related - a tu Fiat126p jak żywy.
Crysis
http://www.youtube.com/watch?v=KGgZfiSKoow&feature=related
hansatan Generał

@AIDIDP| - myślę, że to o czym mówisz to nie wiedza techniczna a wyobraźnia i zdolności artystyczne... programiści znają silnik od podszewki jako taki, od realizacji dzieła są artyści, level designerzy itd., jedyne co ich ogranicza to tak naprawdę wyobraźnia... no i oczywiście ograniczenia techniczne danego silnika, które każdy posiada, a być może nie sam silnik, tylko ograniczenia sprzętów na których gra ma być uruchomiona...
wiem co masz na myśli, niejednokrotnie zdarza się, że studia trzecie tworzą gry na zapożyczonych silnikach ładniejsze i lepsze od samych twórców silnika, co nie zmienia faktu, że zależne jest to tylko od samej chęci i "ograniczeń" twórczych ;)
podobne kwestia jest z obrazem... farbki i pędzelek może kupić każdy... znasz jego ograniczenia itd., ale nie każdy potrafi namalować arcydzieło wydaje mi się, że porównanie jest dość trafne
pozdr
zanonimizowany805126 Konsul
durne dyskusje pryszczatych troli.
zanonimizowany782341 Centurion
Nie chodzi mi konkretnie, że DICE nie zna swojego silnika, głównie chodzi mi o to, że nie mają czasu na zrealizowanie jego możliwości i przeniesienie ich do gry. Jak pisałem wcześniej, jest możliwość wprowadzenia na multiplayer do BF3 trzęsienia ziemi, tylko nie było po prostu na to czasu, kto wie czy nie zobaczymy tego w jakimś DLC. Co do samej oprawy graficznej, również myślę podobniej, gdyby BF3 miał wyjść np. w czerwcu 2012 to na PC grafika była by dużo ładniejsza niż jest teraz w BF3. Sam dodatek "Back to karkand" wydaje mi się dużo ładniejszy od klasycznego BF3. Gram już na PS3 i porównując 2 mapy "Wyspa chark" ( Klasyczny BF3), "Szturm na karkand" ( Dodatek), Karkand wydaje mi się dużo ładniejszy, jestem ciekawy grafiki na PC'tach w tym dodatku, bo na PS3 mi opadła szczęka gdy to zobaczyłem. Osobiście jestem ciekawy jak by wyglądał BF3 po odpowiednim wykorzystaniu silnika, jak było w tych filmach co wkleił AIDIDPl. Ten crysis wygląda fenomenalnie.
Click-Tom Generał

Wymagania, przynajmniej te zalecane do najmniejszych nie należą -> http://www.generals2.pl/2011/12/15/generals2-wymagania/ :(