Dodatek do gry Command & Conquer: Generals
Data wydania: 22 września 2003
Oficjalne rozszerzenie do gry strategicznej Command & Conquer: Generals opracowane ponownie przez ekipę EA Los Angeles (wcześniej EA Pacific). Dodatek rozwija wątki fabularne zapoczątkowane w grze podstawowej i oferuje 3 nowe kampanie złożone z 5 misji dla każdej ze stron konfliktu. Wraz z nimi czekają na nas nowe, jeszcze bardziej zróżnicowane wyzwania - od otwartej walki na morzu po dyskretną infiltrację baz przeciwnika.
GRYOnline
Gracze
Steam
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie (po jednej dla każdej strony konfliktu, tj. Stanów Zjednoczonych, Chin i organizacji terrorystycznej zwanej Global Liberation Army), składające się łącznie z 15 misji (po pięć na nację). Nowe zadania niosą za sobą całkowicie nowe wyzwania, m.in. musimy zniszczyć flotę Amerykańską na Morzu Śródziemnym, zinfiltrować budynek wywiadu amerykańskiego, zniszczyć komórkę szpiegowską w Kairze czy przejąć z rąk wroga broń o ogromnej sile rażenia.
Nowością jest specjalny tryb rozgrywki Generals Challenge (w polskiej wersji znany pod nazwą - Wyzwanie). Dzięki niemu zmierzymy się dziewięcioma nowymi armiami kontrolowanymi przez dziewięciu komputerowych generałów stosujących różne taktyki walki. Możemy też dowodzić armiami poszczególnych generałów w trybie Skirmish i rozgrywce wieloosobowej z innymi graczami.
Z powyższymi zmianami nieodłącznie związane są nowe jednostki jakie Zero Hour wprowadza do tego tytułu. Między innymi amerykanie otrzymują śmigłowiec bojowy U.S. Specter Gunship, a Global Liberation Army motocykle bojowe. Dodano również szereg nowych budynków (np. Chiny otrzymały Centrum Internetowe) i ulepszeń - mowa m.in. o amerykańskich rakietach Hellfire oraz kombinezonach chemicznych. Rozszerzenie oferuje także nową Szkołę Walki, której zadaniem jest zwiększanie umiejętności dowódczych graczy oraz nowe medale przyznawane za pokonanie poszczególnych generałów.
Dodatek wymaga zainstalowania pełnej wersji gry Command & Conquer: Generals.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Electronic Arts Inc.
Wydawca: Electronic Arts Inc.
18GIER
Osadzona w realiach science fiction seria strategii czasu rzeczywistego (RTS). Cykl został wykreowany przez ekipę Westwood Studios, jednak obecnie marka stanowi własność koncernu Electronic Arts, rozwijającego ją w oparciu o własne studia deweloperskie (m.in. Victory Games i EA Phenomic).
Podstawka dla Command & Conquer: Generals - Zero Hour
Recenzja GRYOnline
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
11 grudnia 2011
Generals zadebiutowało na początku 2003 roku, kilka tygodni przed amerykańską operacją w Iraku. Początkowo gra nie spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony fanów cyklu. Nie bez powodu zresztą.
15 września 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny, trzy nowe kampanie oraz szereg innych unowocześnień.
Z okazji premiery Command & Conquer: Generals na Steamie ukazała się nowa wersja moda GenPatcher, który naprawia wszystkie niedoróbki gry na współczesnych systemach operacyjnych.
gry
Adrian Werner
11 marca 2024
Ukazała się pierwsza wersja ambitnej modyfikacji C&C Red Alert Redux, stanowiącej fanowski remake kultowego Command & Conquer: Red Alert.
gry
Adrian Werner
18 lipca 2023
W najnowszym przeglądzie modów omawiamy takie projekty jak m.in. Hyrule: Total War, nowe światy do Mount & Blade: Warband, Tales of Middle Earth oraz Run the Lucky 38 do Fallout: New Vegas.
gry
Adrian Werner
10 lutego 2013
Krążące od dłuższego czasu plotki okazały się prawdziwe. Podczas tegorocznej gali Spike Video Game Awards ujawniono kolejną odsłonę serii Command & Conquer.
gry
Adrian Werner
11 grudnia 2011
Serwis Gamereplays.org przeprowadził ciekawy wywiad z byłym pracownikiem Electronic Arts Los Angeles na temat serii Command & Conquer. Padło w nim sporo gorzkich słów, a my dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy na temat wewnętrznych spraw EA.
gry
Adrian Werner
1 lipca 2010
Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, w której podejmuje ona temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu m.in. kwestie związane z dodatkową zawartością, poszczególnymi jednostkami i trybem sieciowym.
gry
Piotr Doroń
23 czerwca 2009
Zdolni ludzie pracujący nad głośnymi tytułami uwielbiają się chwalić w swoich CV rzeczami, nad którymi pracują lub pracowali. A że czasem dzięki temu wychodzą na jaw tytuły gier jeszcze niezapowiedzianych – tym lepiej dla łaknących nowych informacji graczy.
gry
Filip Grabski
15 kwietnia 2009
Który miłośnik RTSów nie lubi serii Command and Conquer? Być może jest gdzieś taki, ale zapewne jest w mniejszości. I cała ta grupka miłośników teraz siedzi i gra w Red Alerta 3. Dobrze, że ta gra jest podobno krótka, bo już za chwilę ma pojawić się kolejny C&C.
gry
Filip Grabski
4 listopada 2008
Kiedy firma Electronic Arts podała jaka będzie zawartość kolekcjonerskiej edycji Command & Conquer Red Alert 3, szczególne zainteresowanie fanów wzbudził jeden z bonusów - klucz do wersji beta kolejnej gry z cyklu Command & Conquer – wtedy zaczęli oni zastanawiać się o jaką dokładniej produkcję chodzi.
gry
Dorota Drużko
17 sierpnia 2008
Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Command & Conquer. Już za niespełna dwa tygodnie ujawnione zostaną oficjalne informacje, które rzucą światło na przyszłość cyklu. Czy doczekamy się nowej odsłony Red Alert? A może będzie to pozycja rozwijająca wątki zaprezentowane w dwóch grach z serii Generals?
gry
Piotr Doroń
6 lutego 2008
Popularne pliki do pobrania do gry Command & Conquer: Generals - Zero Hour.
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - The End of Days v.0986 P10 - 10 września 2025
trainer Command & Conquer: Generals - Zero Hour - v.1.02 +10 trainer - 28 stycznia 2004
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Command & Conquer: Generals 2 v.1.551 - 30 kwietnia 2016
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Contra 009 v.Final (Patch 3 Hotfix 2) - 9 czerwca 2021
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Operation Firestorm v. Beta 02 (Patch 01) - 9 września 2019
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Atlas Mod v.3.1 - 9 września 2019
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Command & Conquer: Untitled v.3.83 - 7 kwietnia 2021
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - NProject v.2.10.1 - 2 października 2021
mod Command & Conquer: Generals - Zero Hour - Earth Conflict Project v.0.190b - 17 lipca 2016
trainer Command & Conquer: Generals - Zero Hour - +3 Trainer - 9 lutego 2012
Wymagania sprzętowe gry Command & Conquer: Generals - Zero Hour:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D (GeForce 3 lub lepszy).
Średnie Oceny:
Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 1297 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 4455 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Filip Dąbrowski
Recenzent GRYOnline.pl
2003.11.18
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
GeDo
Ekspert
2022.05.30
Bardzo dobry duzy dodatek.3 nowe kampanie po 5 misji na kazdą frakcje.Misje są ciekawe i zroznicowane a przy tym łatwiejsze niz w podstawce.Nowe jednostki,budynki,technologie.Nowe opcje w ustawieniach gry i nowe efekty graficzne.Swietna oprawa audio.Dodane przerywniki filmowe miedzy misjami co prawda tylko w formie relacji telewizyjnej ale są.Nie dodano za to jednostek morskich którymi mozna sterowac.Ogólnie dobry dodatek do swietnej podstawki.
Jacek Winkler
GRYOnline.pl Team
2016.03.18
Ocena STEAM
Bardzo pozytywne (4 455)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
silicon Centurion
Pod względem technicznym gra mówię tu o grze w sieci jest totalnie skopana i beznadziejna jeśli chodzi o multiplayer.
Wersja solowa czyli kampania jest ok.
famas0 Junior
Piękna oprawa graficzna i duży potencjał jednak nigdy nie wykorzystany. Ta gra to czyste oszustwo ze strony EA. W prezentacji wprowadzającej gra "sugeruje" użycie myśliwców wielozadaniowych używanych na lotniskowcach. Większości gracze spodziewali się C&C pierwszej edycji w nowej bardziej rozbudowanej oprawie graficznej i grywalnej. Jednak zabrakło możliwości ataku z morza co zadecydowało o szybkiej śmierci gry. Osobiście mam nadzieję że osoby odpowiadające za ten stan rzeczy straciły pracę.
GeDo Konsul
Bardzo dobry duzy dodatek.3 nowe kampanie po 5 misji na kazdą frakcje.Misje są ciekawe i zroznicowane a przy tym łatwiejsze niz w podstawce.Nowe jednostki,budynki,technologie.Nowe opcje w ustawieniach gry i nowe efekty graficzne.Swietna oprawa audio.Dodane przerywniki filmowe miedzy misjami co prawda tylko w formie relacji telewizyjnej ale są.Nie dodano za to jednostek morskich którymi mozna sterowac.Ogólnie dobry dodatek do swietnej podstawki.
Krypta76 Generał
Najlepsza strategia
youtube.com/watch?v=F1EIr_OSzTU&t=11s