Dziś piszemy m.in. o premierze Steam Music Player, aktualizacji 2.1.1 do Diablo III oraz postępach w pracach nad grą Final Fantasy XV. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
3Promocja dnia (do godziny 19:00 w piątek, 26.09):
Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek, 26.09):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 29.09) – obniżka cen 89 tytułów, WWW

Steam Music Player wyszedł już z fazy beta. Zintegrowany ze Steamem odtwarzacz muzyki jest więc dostępny dla wszystkich użytkowników platformy cyfrowej studia Valve. Umożliwia on tworzenie playlist składających się z dowolnych plików MP3 posiadanych na dysku twardym lub albumów zakupionych na Steamie, a następnie słuchanie ich podczas grania. Valve świętuje premierę nowej funkcji udostępnieniem za darmo soundtracków ze swoich gier oraz obniżką cen kliku najpopularniejszych tytułów.
Aktualizacja 2.1.1 do Diablo III jest już dostępna w Europie. Najważniejsze zmiany obejmują ulepszenie klasy Witch Doctor, zwiększoną wytrzymałość chowańców, a także usprawnioną interakcję z handlarką Kadalą (m.in. podniesiono szansę na pojawienie się w jej ofercie przedmiotów legendarnych w zamian za wzrost cen). Szczegółową listę poprawek znajdziecie w tym miejscu.
Tetsuya Nomura, dyrektor projektu Final Fantasy XV, zdradził, że gra jest obecnie ukończona w 55%. Nie oznacza to jednak, że przyjdzie nam na nią czekać kolejne 8 lat. Nomura wyjaśnił, że doprowadzenie produkcji do obecnego stanu zajęło twórcom dwa lata – licząc od momentu, gdy projekt z Final Fantasy Versus XIII na PlayStation 3 przekształcił się w nextgenowe Final Fantasy XV. Co więcej, obiecał on, że demo gry zostanie udostępnione w przyszłym roku dla nabywców Final Fantasy Type-0 HD – zapewni ono jakieś 3-4 godziny zabawy.
Joe Martin, znany dziennikaż branży gier wideo, opublikował informacje na temat wczesnych koncepcji na Deus Ex 3. Okazuje się, że zanim projekt trafił w ręce deweloperów z Eidos Studios i przekształcił się w Deus Ex: Human Revolution, nad tytułem pracowało oryginalne studio Ion Storm (twórcy dwóch pierwszych części). Wydarzenia z gry miały rozgrywać się pomiędzy „jedynką” a „dwójką”. Dwa możliwe zarysy fabularne opisano w niżej zamieszczonych dokumentach:
Deweloperzy ciekawego cRPG-a Child of Light weszli w skład zespołu Ubisoft Montreal I pracują już nad nowym projektem. Przedstawiciel studia zapowiedział, że w przyszłości ekipa zajmie się innymi grami, podobnymi do udanego Child of Light. Przypominamy, że omawiana produkcja to rezultat jednej z jam session Ubisoftu, kiedy to pracownicy francuskiej firmy pracowali nad własnymi prototypami, a najciekawsze z nich zostały później rozwinięte.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
GRYOnline
Gracze