Dziś piszemy m.in. o postępach prac nad grą SOMA, walkach z bossami w Deus Ex: Mankind Divided oraz zamknięciu studia 2K Australia. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 w piątek, 17.4):
Szaleństwo w środku tygodnia (do godziny 19:00 w piątek, 17.4):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 20.4) – obniżka cen 127 tytułów, WWW
W tym tygodniu (od poniedziałku do soboty) w Sklepie Gry-OnLine.pl wybrane gry pecetowe firm SEGA i Square Enix są dostępne w cenie obniżonej o 75%. Oferta zmienia się codziennie o godzinie 12:00. Dziś taniej można kupić następujące tytuły (wersja cyfrowa):
SOMA, nowy horror FPP w klimatach science fiction od twórców Amnesia: Mroczny Obłęd i Penumbra, wszedł w fazę wewnętrznej bety. Tytuł jest już więc niemal kompletny i wkrótce doczeka się premiery. Poniżej znajdziecie nowy screen z gry.
Twórcy Deus Ex: Mankind Divided mają dobrą wiadomość dla wszystkich niemiło wspominających bossów w Deus Ex: Bunt Ludzkości. Dyrektor gry ze studia Eidos Montreal, Jean-François Dugas zdradził na Twitterze, że w nowej odsłonie serii do walk z bossami będzie się dało podejść w stylu „ducha”. Cokolwiek to oznacza w tym przypadku, najwyraźniej kluczowych wrogów będzie się dało pokonać inaczej niż tylko w otwartej wymianie ognia (skrytobójstwa?). Powrócą również obecne w Buncie Ludzkości potyczki słowne, w których mogliśmy się wykazać cyfrowo wzmocnioną charyzmą. Dodał również, że grając w trybie FPP perpektywa nie będzie się zmieniała na trzecioosobową po „przyklejeniu się” do osłony.
Studio Codemasters nie planuje wypuszczać kolejnych odsłon wyścigowej serii F1 na konsole PlayStation 3 i Xbox 360, jak dowiedział się serwis VideoGamer. Tegoroczna edycja cyklu zmierza wyłącznie na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Brytyjski deweloper utrzyma prawa do licencji F1 jeszcze przez jeden rok (chyba że dojdzie do przedłużenia umowy), więc powstanie F1 2016 jest wysoce prawdopodobne.
Firma 2K podjęła decyzję o zamknięciu australijskiego oddziału w Canberrze, tj. studio 2K Australia, które ostatnio dało światu Borderlands: The Pre-Sequel!. Z oficjalnego oświadczenia wydawcy wynika, że bezpośrednią przyczyną były kwestie finansowe. Co ciekawe, był to ostatni deweloper gier AAA w tym kraju. Australia wciąż jednak ma prężną scenę twórców niezależnych oraz producentów mobilnych.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Deus Ex: Mankind Divided
Data wydania: 23 sierpnia 2016
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0