Mamy dobre wieści dla miłośników staroszkolnych strzelanek. Studio Zoo Entertainment ujawniło właśnie nową produkcję tego typu zatytułowaną Wanted Corp.
Mamy dobre wieści dla miłośników staroszkolnych strzelanek. Studio Zoo Entertainment ujawniło właśnie nową produkcję tego typu zatytułowaną Wanted Corp.
Fabuła obracać się będzie wokół przygód dwójki kosmicznych łowców nagród – specjalizującego się w ciężkich broniach Neala H. MadDogga oraz dysponującej mocami psionicznymi Iriny Zimoy. Ich zadaniem będzie złapanie lub eliminacja zbiegów ze statku więziennego, który rozbił się na pobliskiej planecie.
Autorzy szykują cztery rozbudowane kampanie, w których nasz duet wykorzysta szeroki wachlarz możliwości ofensywnych. Dostępne będą m.in. karabiny maszynowe, granaty, telekineza oraz rażenie prądem. Pojawią się również moce defensywne, takie jak tarcze energetyczne. Wszystko to okaże się bardzo przydatne w starciach z ponad 26 rodzajami wrogów, wśród których znajdziemy m.in. roboty strażnicze, mechaniczne pająki oraz potężnych bossów.
Irina i Neal są łowcami nagród, dlatego pojawi się opcja łapania wrogów żywcem, za co nagradzani będziemy gotówką. Stan naszego konta zwiększy również wypełnianie misji pobocznych i znajdowanie ukrytych przedmiotów. Zarobione pieniądze wydamy na zakup nowego uzbrojenia, ulepszanie mocy oraz leczenie ran. Gra zaoferuje kampanię dla pojedynczego gracza, w której będziemy mogli swobodnie przełączać się pomiędzy bohaterami. Pojawi się również tryb kooperacyjny.
Wanted Corp tworzone jest z myślą o pecetach oraz PlayStation 3 i sprzedawane będzie w dystrybucji elektronicznej w cenie 9,99 dolarów, czyli w przeliczeniu około 27 złotych. Wersja konsolowa wykorzysta kontroler Move. Premiera zapowiadana jest na lato tego roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.