Tydzień ze Square Enix i Eidos na Steamie - dzień trzeci

Na cyfrowej platformie dystrybucji Steam graczy czeka kolejny dzień promocji cenowych, obejmujący tytuły wydane przez firmy Square Enix i Eidos. W ostatnich dniach po okazyjnych cenach można było nabyć gry z serii Deus Ex, Hitman i Battlestations. Dzisiaj w ofercie specjalnej pojawiły się kolejne propozycje.

Anna Karpińska

Na cyfrowej platformie dystrybucji Steam graczy czeka kolejny dzień promocji cenowych, obejmujący tytuły wydane przez firmy Square Enix i Eidos. W ostatnich dniach po okazyjnych cenach można było nabyć gry z serii Deus Ex, Hitman i Battlestations. Dzisiaj w ofercie specjalnej pojawiły się kolejne propozycje.

Tydzień ze Square Enix i Eidos na Steamie - dzień trzeci - ilustracja #1

Trzeciego dnia promocji dla graczy przygotowano zestaw obejmujący gry: Tomb Raider: Anniversary, Tomb Raider: Legenda, Tomb Raider: Underworld oraz The Last Remnant. Koszt tego pakietu to 37,39 euro czyli 145 złotych (66% taniej).

Zwolennicy przygód pięknej i walecznej pani archeolog mogą również zdecydować się na nieco tańszy pakiet, w którym znalazły się tylko trzy wymienione wyżej tytuły z serii Tomb Raider. Łączna cena tego zestawu to 27,99 euro czyli 109 złotych (60% taniej).

Tradycyjnie, istnieje też opcja zakupu każdej z objętych promocją gier oddzielnie. Dzięki 50% zniżce za Tomb Raider: Anniversary i Tomb Raider: Legenda zapłacimy po 9,99 euro (38 złotych), Tomb Raider: Underworld kosztować nas będzie 14,99 euro (58 złotych), a The Last Remnant - 19,99 euro (78 złotych).

Najnowszy zestaw promocji na Steamie, podobnie jak w dniach poprzednich, będzie obowiązywał do późnych godzin popołudniowych.

Tomb Raider: Legend

Tomb Raider: Legenda

Tomb Raider: Legend

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 7 kwietnia 2006

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

8.1

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-03-11
15:55

zanonimizowany38189 Senator

Wiecie jak ogromne są koszty utrzymania Steama? To nie jest jeden serwer i jedno łącze. Sądzę, że patrząc na ilość lat przez które Steam musi utrzymywać grę na swoich serwerach to koszt utrzymania tego może spokojnie konkurować z kosztem tradycyjnego wydania. Stąd takie ceny.

I skończcie już ludzie - Steam nie dostosowuje swoich cen do Polski. U nas ceny gier PC są masakrycznie zaniżone względem zachodu i naprawdę nie mam pojęcia kogo zgwałcono by takie coś wynegocjować.

Komentarz: zanonimizowany38189
2010-03-11
16:24

Morgul Maugoth Konsul

Morgul Maugoth

Karrde nie wiemy jakie sa ogromne koszta utyrzmania steama - zarzuc info na ten temat i podaj zrodlo.

Komentarz: Morgul Maugoth
2010-03-11
16:50

zanonimizowany38189 Senator

Nie mam danych - używam po prostu rozumu i logiki. To muszą być setki serwerów, dziesiątki terabajtów przestrzeni dyskowych utrzymywanych przez kolejne dziesiątki pracowników 24/7, by obsłużyć ruch jaki Steam obecnie generuje. To naprawdę nie jest hosting 100zł/miesiąc.

I co najważniejsze, to nie jest jednorazowy koszt - to są lata ciągłego utrzymywania sprawności byś mógł np. teraz ściągnąć Half-Life 2 i w niego zagrać. A liczba gier i użytkowników przyrasta im wykładniczo.

Komentarz: zanonimizowany38189
2010-03-12
12:40

Morgul Maugoth Konsul

Morgul Maugoth

Cos nie tak z twoim rozumiem i logika, nie wmowisz mi i innym ze steam generuje takie koszty i balansuja na granicy oplacalnosci. Juz dawno by to upadlo. Wieksze koszty generuje setka posrednikow, transport i tysiace pracownikow w sklepach ktorzy sprzedaja gry w normalnych sklepach. Ten caly lancuch pokarmowy musi sie utrzymac z ceny gry (ktora czesto jest nizsza niz ta na steamie, tez na zachodzie). Ceny gry sa wynikiem umowy z wydawcami, oni nie chca by to bylo taniej. Na steamie itp zarabiaja najwiecej. Np impulse ma problem z wyjsciem na caly swiat ze swoim calym katalogiem, bo wydawcy sie nie zgadzaja na filozofie sprzedazy impulse 1cena na caly swieta (w $). W europie na sztuce jedej gry zarabiaja najwiecej i nie chca z tego rezygnowac. To nie koszty a robienie z klienta dojnej krowy. Biznes/sklep typu steam to jest gora zlota, dlatego wciaz rosna nowe jak grzyby po deszczu.

Komentarz: Morgul Maugoth
2010-03-12
13:16

zanonimizowany38189 Senator

Gdzie ja napisałem, ze balansuja na granicy oplacalnosci? Oczywiście ze zarabiają, ale maja również potężne koszty o których nie wszyscy zdają sobie sprawę myśląc, ze to jak wrzucenie pliku na ftpa. A podobne sklepy powstają dlatego, ze jest to przyszłość (sama elektroniczna dystrybucja jest świetna sprawa). Warto w ten interes wejść teraz, by wyrobić swoją markę i w przyszłości gdy elektroniczna dystrybucja będzie generowala 90% sprzedarzy czerpać z tego profity. Owszem, już teraz można niezle zarabiać na tym, ale nie są to złote góry. Na pewno nie w tej skali działalności co Steam.
Takie Good Old Games działają obecnie na dużo mniejsza skale niż Steam i stad maja dużo mniejsze koszta - porównaj ceny Fallouta u nich i na Steamie. Nie bierze się to z niczego.

Komentarz: zanonimizowany38189

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl