Torchlight II - Runic Games prezentuje nowe lokacje i świeże screeny

Deweloperzy ze studia Runic Games ujawnili dzisiaj na oficjalnym blogu kilka ciekawych informacji dotyczących gry Torchlight II. Pierwszy wpis (okraszony nowymi screenshotami) opisuje główne zagadnienia związane ze światem, po którym przyjdzie nam wędrować.

Mateusz Kądziołka

Deweloperzy ze studia Runic Games ujawnili dzisiaj na oficjalnym blogu kilka ciekawych informacji dotyczących gry Torchlight II. Pierwszy wpis (okraszony nowymi screenshotami) opisuje główne zagadnienia związane ze światem, po którym przyjdzie nam wędrować.

Torchlight II - Runic Games prezentuje nowe lokacje i świeże screeny - ilustracja #1

Przede wszystkim dowiedzieliśmy się, że w grze dostępne będą trzy rodzaje lokacji: lochy (znane już z pierwszej części), overworld, czyli tereny znajdujące się na powierzchni ziemi, oraz tzw. passes – przejścia, które służyć będą za łączniki między poszczególnymi obszarami.

Patrick Blank – główny projektant gry – już na początku zaznaczył, że tereny znajdujące się na powierzchni będą przeszło trzy razy większe od najbardziej okazałych lokacji z pierwszego Torchlight. Dodatkowo, ich struktura będzie niemalże całkowicie losowo generowana, co z kolei znacznie zwiększy chęć ich eksploracji. Oczywiście znajdzie się w nich też kilka stałych punktów, które mają posłużyć za wejścia do lochów.

Torchlight II - Runic Games prezentuje nowe lokacje i świeże screeny - ilustracja #2

Jeśli chodzi o podziemia to tutaj też czeka nas kilka nowości. Przede wszystkim, twórcy zapewniają, że zadbali o ich oprawę graficzną, która ma pomóc w tworzeniu specyficznej atmosfery tego miejsca. Dodatkowo, pewna doza losowości wkradnie się i tutaj. Lochy będą posiadać kilka odnóg, których eksploracja nie będzie obowiązkowa, jednak staranne przeczesanie podziemi zostanie nam sowicie wynagrodzone. Co więcej, gracze nie będą zdani na jedyną słuszną drogę przejścia przez dany poziom. Warto zaznaczyć, że powrócą portale znane z pierwszego Torchlighta, które pomogą nam szybko wrócić na powierzchnię.

Torchlight II - Runic Games prezentuje nowe lokacje i świeże screeny - ilustracja #3

Trzecim rodzajem lokacji będą tzw. „passes” (przejścia). Ich głównym zadaniem będzie łączenie obszarów znajdujących się na powierzchni. Charakteryzować się będą liniową strukturą i mroczną atmosferą. Zadaniem graczy będzie jak najszybsze przebrnięcie przez te najeżone potworami miejsca. Twórcy ujawnili, że już w pierwszej lokacji tego typu nazwanej „Path of the Honoured Dead” znajdziemy wejście do jednego z wielopoziomowych lochów.

Wpisy na blogu twórców Torchlight II, ujawniające kolejne szczegóły dotyczące tej produkcji, mają się pojawiać co tydzień, aż do otwarcia targów E3. Całkiem możliwe jest więc, że w Los Angeles zespół Runic Games pokaże grywalną wersję Torchlight II. Przypominamy, że tytuł ma zadebiutować w lipcu na pecetach.

Torchlight II

Torchlight II

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 września 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Wieści ze świata (L.A. Noire, DiRT 3, RIFT) 24/05/11

Następny
Wieści ze świata (L.A. Noire, DiRT 3, RIFT) 24/05/11

Ściągnij potężną łatkę Polish Giga Patch 4.0 do gry FIFA Manager 11

Poprzedni
Ściągnij potężną łatkę Polish Giga Patch 4.0 do gry FIFA Manager 11

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl