Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Ken Levine - newsy i ciekawostki

Twórca BioShocka o anulowanej ekranizacji i braku zaangażowania w nową część serii
Twórca BioShocka o anulowanej ekranizacji i braku zaangażowania w nową część serii

Maycuzai, 12 stycznia 2022, 20:25

Ken Levine, twórca BioShocka, wypowiedział się o swoim zaangażowaniu w czwartą część serii oraz zdradził, czy w nią zagra. Udzielił również komentarza o zakulisowej sytuacji anulowanej adaptacji filmowej i podzielił się przemyśleniami na temat Hollywoodu.

Twórca BioShocka od 7 lat nie może skończyć jednej gry - oto dlaczego
Twórca BioShocka od 7 lat nie może skończyć jednej gry - oto dlaczego

Entelarmer, 3 stycznia 2022, 22:26

Co może mieć gra po siedmiu latach produkcji? Najwyraźniej nie tytuł i datę premiery. Ken Levine, ojciec BioShocka, nie śpieszy się z kończeniem nowego projektu.

Byli twórcy BioShocka kończą pracę nad nową grą
Byli twórcy BioShocka kończą pracę nad nową grą

Ender, 14 października 2020, 21:04

Wygląda na to, że studio Ghost Story Games, które założone zostało przez legendę branży Kena Levine'a oraz kluczowych producentów serii BioShock, jest w finalnej fazie przygotowywania swojego debiutanckiego projektu. Gra może ukaże się w przeciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

Ghost Story Games - nowe studio Kena Levine'a na zgliszczach Irrational Games
Ghost Story Games - nowe studio Kena Levine'a na zgliszczach Irrational Games

AlexB, 24 lutego 2017, 10:28

Irrational Games powróciło pod nową nazwą. Współtwórcy między innymi System Shock 2 oraz serii BioShock są obecnie znani jako Ghost Story Games. Ponoć prace nad nową grą trwają.

Wieści ze świata (Titanfall 2, Ken Levine, Rebellion / Battlezone 98 Redux) 19/4/2016
Wieści ze świata (Titanfall 2, Ken Levine, Rebellion / Battlezone 98 Redux) 19/4/2016

Draug, 19 kwietnia 2016, 13:52

Dziś piszemy o możliwej premierze Titanfall 2 jeszcze w 2016 roku, interaktywnym filmie The Twilight Zone w reżyserii Kena Levine’a oraz o debiucie Battlezone 98 Redux i zapowiedzi remasterów kolejnych marek studia Rebellion. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Równo trzy lata temu wyszła najważniejsza dla mnie gra
Równo trzy lata temu wyszła najważniejsza dla mnie gra

Antares, 26 marca 2016, 23:53

Ci z was którzy mnie znają, zapewne wiedzą już o jaki tytuł chodzi. Pisałem o nim wielokrotnie na łamach bloga, na fanpage’u i na mówiłem o nim wiele razy na swoim kanale na YouTube. Dla wielu to gra wybitna. Inni twierdzą, że przereklamowany średniak. Z okazji trzecich urodzin opowiem wam raz jeszcze, jak pokochałem Bioshock Infinite.

Ken Levine zdradza kolejne szczegóły nowego projektu
Ken Levine zdradza kolejne szczegóły nowego projektu

Luc, 12 kwietnia 2015, 10:55

Po niespodziewanym zamknięciu studia Irrational Games, Ken Levine nie zamierzał zarzucać deweloperskiej działalności. Od pewnego czasu wraz z grupką zaufanych osób pracuje nad nowym projektem, który wyróżniać się głęboką narracją oraz "nietypowo" skonstruowanymi postaciami niezależnymi

Wieści ze świata (nowa gra twórców Takedown: Red Sabre, Magicka 2, Hyrule Warriors) 28/1/2015
Wieści ze świata (nowa gra twórców Takedown: Red Sabre, Magicka 2, Hyrule Warriors) 28/1/2015

Pirlond, 28 stycznia 2015, 15:13

Dziś piszemy m.in. o nowej produkcji twórców Takedown: Red Sabre, minigrach pozwalających odblokować dodatkową zawartość w grze Magicka 2, kolejnym projekcie Kena Levine’a i sukcesie bijatyki Hyrule Warriors. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Śródziemie: Cień Mordoru – DLC Król polowania już dostępne
Śródziemie: Cień Mordoru – DLC Król polowania już dostępne

luckie, 17 grudnia 2014, 11:04

Gra Śródziemie: Cień Mordoru doczekała się premiery dodatku Król polowania. DLC rozszerza produkcję studia Monolith o nowy wątek fabularny oraz niespotykanych dotąd wrogów. Przy tej okazji chcieliśmy polecić Wam artykuł Kena Levine'a, współtwócy BioShock Infinite, wychwalający nietypowe podejście Cienia Mordoru do nieliniowej opowieści.

Ostatni rozdział Irrational Games - produkcja BioShocka Infinite w relacjach pracowników
Ostatni rozdział Irrational Games - produkcja BioShocka Infinite w relacjach pracowników

MaKaB, 4 września 2014, 00:39

Ostatnie lata twórców sławnej serii "BioShock".

BioShock na PlayStation Vita - Sony nie może dogadać się z 2K Games
BioShock na PlayStation Vita - Sony nie może dogadać się z 2K Games

Góral, 8 lipca 2014, 13:33

Ken Levine, współzałożyciel studia Irrational Games, wyjawił na Twitterze, że firmy Sony i 2K Games nie mogą dogadać się w sprawie BioShocka w wersji na handhelda PlayStation Vita. Uznany deweloper stwierdził także, że planował ten tytuł jako coś w stylu turowego RPG Final Fantasy Tactics.

Recenzja Burial at Sea Episode Two - domknięte pożegnanie
Recenzja Burial at Sea Episode Two - domknięte pożegnanie

Materdea, 3 maja 2014, 17:06

Drugi epizod fabularnego rozszerzenia do gry BioShock: Infinite - Burial at Sea - w bardzo dobry sposób zamknął niemal wszystkie wątki, które zostały rozpoczęte na przestrzeni 8 lat trwania serii. Co dalej z tą marką - nie wiemy. Pogrzeb na morzu pozostawił we mnie jeszcze większą tęsknotę za podwodną utopią Andrew Rayana, a szans na kontynuowanie przygody właśnie w tym miejscu nie widać. Wielka, wielka szkoda.

Ken Levine zamyka studio Irrational Games
Ken Levine zamyka studio Irrational Games

Draug, 19 lutego 2014, 09:14

Ken Levine, twórca serii System Shock i BioShock, poinformował, że zamierza zamknąć studio Irrational Games. Spośród dotychczasowej kadry zostawi tylko piętnaście osób, z którymi założy nowy zespół, nadal współpracujący z Take-Two. Przyczyną takiej decyzji jest chęć tworzenia innego rodzaju gier niż dotychczas. Co więcej, Levine zrzeka się serii BioShock, przekazując ją firmie 2K.

Ken Levine zmienia Irrarional Games – co dalej z BioShockiem?
Ken Levine zmienia Irrarional Games – co dalej z BioShockiem?

Antares, 18 lutego 2014, 23:43

Ta informacja brzmi jak niemiły, primaaprilisowy żart, jednak niestety jest prawdziwa. Założyciel i szef studia Irrational Games, Ken Levine, oświadczył, że zostanie ono całkowicie przebudowane. Zostanie w nim jedynie 15 pracowników, zaś nowe projekty będą znacznie mniejsze od poprzednich i dystrybuowane będą wyłącznie cyfrowo. Poza przygnębiającym faktem, iż ponad 100 utalentowanych ludzi straci pracę, wiadomość ta niesie ze sobą pytanie, co ta zmiana oznacza dla marki BioShock.

Burial at Sea pt.2 dłuższy i jeszcze bardziej pokręcony -Sobotnik#2
Burial at Sea pt.2 dłuższy i jeszcze bardziej pokręcony -Sobotnik#2

Piras, 8 lutego 2014, 14:00

Czy przygody Bookera i Elizabeth i tym razem dostarczą nam niezapomnianych wrażeń? Z Bookerem może być ciężko, ale na Elizabeth liczę.

Robiący wrażenie nastolatek. Recenzja System Shock 2.
Robiący wrażenie nastolatek. Recenzja System Shock 2.

fsm, 29 stycznia 2014, 21:33

System Shock 2 już niedługo będzie pełnoletni, a nawet dziś potrafi zaskoczyć i zabawić lepiej, niż niejeden młody tytuł. Rewelacyjne połączenie RPG i FPSa, które jeszcze długo pozostanie wzorem dla wielu.

BioShock - opublikowano szkice koncepcyjne z anulowanego filmu
BioShock - opublikowano szkice koncepcyjne z anulowanego filmu

Góral, 19 stycznia 2014, 16:56

Jim Martin, artysta pracujący przy filmie BioShock, opublikował szkice koncepcyjne z ekranizacji gry. Dzięki nim możemy zobaczyć projekty podwodnego miasta Rapture, które są bardzo zbliżone do tego, co widzieliśmy podczas zabawy na komputerach i konsolach. Niestety nie dane nam będzie pójść do kina na ten projekt, gdyż został on anulowany w 2013 roku przez Kena Levine'a.

Jak sprawuje się pierwsze DLC do BioShock Infinite?
Jak sprawuje się pierwsze DLC do BioShock Infinite?

Materdea, 3 sierpnia 2013, 15:50

Clash in the Clouds można podpasować pod dwa wyjścia: za pięć dolarów raczej by się nie opłacało, zaś jeśli dają je za darmo, grzechem byłoby nie spróbowanie go. Tak czy inaczej, ostateczną weryfikację pozostawiam Wam. Ja czuję, że wciągnąłem się na całego i będę starał się śrubować rekordy wśród znajomych, co zresztą i Wam polecam.

Recenzja BioShock: Infinite - Ken Levine błyszczy najwyższą formą
Recenzja BioShock: Infinite - Ken Levine błyszczy najwyższą formą

Materdea, 4 maja 2013, 19:59

Koniec końców najnowsza odsłona cyklu Irrational mogła okazać się dla kogoś zawodem, a dla kogoś całkiem odwrotnie – czymś ponadczasowym. Ja na ten tytuł oczekiwałem i się nie zawiodłem. Kolumbia urzeka, strzelanie daje radochę, otoczenie przytłacza mnogością detali i ciepłą paletą barw, przez co na moment przystajemy, by podziwiać piękne widoczki. Wszystko jest na swoim miejscu i działa tak, jak należy.

BioShock Infinite ozłocony
BioShock Infinite ozłocony

Ender, 19 lutego 2013, 20:30

Studio Irrational Games ogłosiło, że gra BioShock Infinite osiągnęła złoty status. Oznacza to, że ostateczna wersja tytułu trafiła już do tłoczni i nic nie stoi na przeszkodzie jej premierze, którą zaplanowano na 26 marca.

BioShock: Infinite nie będzie miał trybu multiplayer
BioShock: Infinite nie będzie miał trybu multiplayer

Hed, 26 listopada 2012, 10:41

BioShock: Infinite nie będzie miał trybu multiplayer. Potwierdził to Ken Levine, producent tytułu, w odpowiedzi na jedno z pytań fanów. To oznacza, że deweloper koncentruje się na soczystej kampanii solowej, co powinno ucieszyć miłośników serii.

Nowy BioShock na PlayStation Vita zaskoczy graczy

Hed, 9 czerwca 2011, 09:48

Ken Levine, współzałożyciel Irrational Games, pojawił się na konferencji Sony podczas targów E3, gdzie przyznał, że przekonał się do PlayStation Move i zapowiedział grę z serii BioShock na nową konsolę firmy, czyli PlayStation Vita. W kolejnych wywiadach znany producent przybliżył naturę tego projektu, który nie będzie tylko konwersją jednej z innych odsłon serii, ale nowym pomysłem.

Film BioShock wciąż żywy
Film BioShock wciąż żywy

Crash, 1 września 2010, 10:42

Pomimo problemów z budżetem, film BioShock wciąż pozostaje w produkcji. Tę dobrą wiadomość udzielił sam Ken Levine, ojciec marki i szef zespołu deweloperskiego, odpowiedzialnego za stworzenie pierwszej części gry (a doszło do tego w trakcie radiowego wywiadu dla 106.7; wspomnianą audycję znajdziecie w tym miejscu).