BioShock na PlayStation Vita - Sony nie może dogadać się z 2K Games

Ken Levine, współzałożyciel studia Irrational Games, wyjawił na Twitterze, że firmy Sony i 2K Games nie mogą dogadać się w sprawie BioShocka w wersji na handhelda PlayStation Vita. Uznany deweloper stwierdził także, że planował ten tytuł jako coś w stylu turowego RPG Final Fantasy Tactics.

Kamil Zwijacz

W 2011 roku, podczas konferencji firmy Sony na targach E3, Ken Levine, współzałożyciel studia Irrational Games, zapowiedział grę z serii BioShock na kieszonsolkę PlayStation Vita. Od tamtej pory minęło sporo czasu, produkcji jak nie było, tak nie ma i wygląda na to, że prędko się nie pojawi. O ile w ogóle kiedyś ujrzy światło dzienne. W serwisie społecznościowym Twitter Levine opublikował kilka postów dotyczących handheldowego BioShocka, w których stwierdził m.in., że firmy Sony i 2K Games nie mogą dojść do porozumienia w sprawie tej gry oraz że „wydawali się bardziej optymistyczni w tym temacie w 2011 roku”. To jednak nie wszystko, co uznany deweloper ma do powiedzenia.

Oprócz stwierdzenia, że zrobiłby tę grę sam, gdyby nie „prawnicy i cała reszta”, wyjawił także, że nie planował jej jako tradycyjnego BioShocka, lecz bardziej coś w stylu turowego RPG Final Fantasy Tactics. Według niego, taki projekt doskonale sprawdziłby się na hadheldzie i nie trzeba by było iść w jego przypadku na żadne kompromisy, no a poza tym Levine uwielbia turówki.

Produkcja z pewnością byłby ciekawą odskocznią od tradycyjnych strzelanek (chociaż do miana „tradycyjnej strzelanki” serii BioShock jest daleko). Niestety obecnie nie ma co liczyć na tego typu grę, ale kto wie, w końcu tytuł nie został oficjalnie skasowany, więc być może kiedyś Sony w końcu dogada się z firmą 2K Games?

Posty Kena Levine’a na Twitterze.
Posty Kena Levine’a na Twitterze.

BioShock na PlayStation Vita - Sony nie może dogadać się z 2K Games - ilustracja #2BioShock to obecnie jedna z najważniejszych marek znajdujących się w katalogu firmy 2K Games. Seria została zapoczątkowana w 2007 roku grą na konsolę Xbox 360 i komputery PC (w późniejszym czasie projekt trafił również na PlayStation 3). W 2010 roku ukazał się BioShock 2, a 2013 BioShock Infinite, który został wysłany do sklepów w nakładzie 6 mln egzemplarzy.

BioShock

BioShock

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 21 sierpnia 2007

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.7

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-07-08
14:41

zanonimizowany940069 Pretorianin

Niby nie mój cyrk, ale szkoda że te dwie firmy nie mogą się dogadać...

Komentarz: zanonimizowany940069
2014-07-08
16:18

zanonimizowany998044 Senator

Sony było super firmą za czasów PSX i PS2. Potem się zepsuło. Może 2k Games chodzi o płatny multi w PS4 i przez to nie mogą się dogadać?

Komentarz: zanonimizowany998044
2014-07-08
16:20

Selman Generał

Selman

g@mers0ft -> jak może im nagle chodzić o płatny multi skoro taki od zawsze jest na xbox'ie

Komentarz: Selman
2014-07-08
16:24

zanonimizowany1011731 Pretorianin

Nie mogą się dogadać, bo wiadomo że na Vicie sprzeda się marnie i tyle.

Komentarz: zanonimizowany1011731
2014-07-08
21:07

zanonimizowany998044 Senator

@Selman Microsoft nie ma przenośnych konsol.

Komentarz: zanonimizowany998044

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl