BioShock Infinite – 6 milionów egzemplarzy trafiło do sklepów

Firma Take-Two poinformowała, że do tej pory sklepy na całym świecie kupiły 6 milionów egzemplarzy gry BioShock Infinte. W ciągu minionego roku FPS studia Irrational Games był jednym z najlepiej sprzedających się tytułów w katalogu wydawcy.

Łukasz Szliselman

BioShock Infinite zasłużył na miano finansowego sukcesu

Kolejnym interesującym doniesieniem, podanym z okazji ujawnienia wyników finansowych firmy Take-Two (szczegóły w tym newsie), są zaktualizowane wyniki gry BioShock Infinite. Podczas spotkania z inwestorami ujawniono, że do tej pory FPS studia Irrational Games trafił do sklepów w liczbie przekraczającej 6 milionów egzemplarzy. Oznacza to, że od lipca 2013 roku, kiedy to informowano o 4 milionach sprzedanych kopii, udało się rozprowadzić blisko dwa kolejne miliony pudełek z grą. Nic dziwnego, że Take-Two wymieniło BioShock Infinite wśród najbardziej zyskownych tytułów roku fiskalnego 2014 (od kwietnia 2013 roku do marca 2014 roku), zaraz obok NBA 2K14, Grand Theft Auto V i Borderlands 2.

BioShock Infinite – 6 milionów egzemplarzy trafiło do sklepów - ilustracja #2BioShock Infinite zadebiutował 26 marca 2013 roku na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360, jako trzecia odsłona uznanej serii pierwszoosobowych strzelanin BioShock. W przeciwieństwie do dwóch pierwszych części, „trójka” nie rozgrywała się w podwodnym mieście Rapture, lecz w latającej metropolii Columbia. Rapture ponownie mogliśmy odwiedzić w dwuczęściowym fabularnym DLC Burial at Sea. Pierwszy epizod dodatku ukazał się w 12 listopada 2013 roku, a drugi 25 marca 2014 roku. Gracze wcielali się w nim w znanych z podstawki bohaterów – detektywa Bookera Dewitta oraz Elizabeth – oboje jednak zostali zaprezentowani od nieco innej strony.

  1. Oficjalna strona gry BioShock Infinite
BioShock Infinite

BioShock Infinite

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 26 marca 2013

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.6

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-05-15
05:28

ttwizard Generał

ttwizard

gorn18 -> Chyba źle zrozumiałeś sprawe. Poziom trudności nie jest przyczyną słabego gameplayu. Wszystkim chodzi o mechanike walki, która jest bardzo słaba nawet w porównaniu do tasiemca takiego jak Call of Duty. AI przeciwników jest okropne, a sama walka w ogóle nie sprawia satysfakcji. Bioshockowi daleko do rasowego FPS'a. Jeżeli chcesz poczuć dobry gameplay polecam Singularity.

Uważam, że w dzisiejszych czasach Twórcy kładą zbyt duży nacisk na to aby wciągnąć gracza w jakąś fabułe, a zapominają o tym aby... dostarczyć graczowi możliwość pogrania i zabawy.

Chociaż nowy Tomb Raider mi spasował, pomimo ogromnej ilości wstawek. Gameplay był dla mnie zadowalający. Czekam również na nowego Wolfeinsteina. Niestety o Bioshocku pragne jak najszybciej zapomnieć...

Komentarz: ttwizard
2014-05-15
14:50

Aen Legend

Aen

Zagrałem, licząc na coś lepszego niż poprzedniczki (a raczej jedynka, w którą grałem). Niestety, takie same nudy na pudy, czy pod wodą czy w chmurach.

Komentarz: Aen
2014-05-15
16:30

zanonimizowany943726 Generał

👍

Gameplay idealny nie jest ale jest co najmniej dobry. Seria BioShock pod tym względem przypomina mi Uncharted - tam też były strzelaniny nie najwyższej jakości, tam też człowiek momentami się nudził, ale jednak fabuła wciągała i grało się do końca.
Z tą jednak różnicą, że BioShock oferuje o wiele lepszą fabułę/świat przedstawiony - absolutne wyżyny w grach

Dla mnie podstawą w grach jest świetny scenariusz dlatego te serie (bioshock i uncharted) cenię sobie bardzo mocno. Choć akurat Uncharted mogłoby się już skończyć bo tematyka trochę za bardzo oklepana

Komentarz: zanonimizowany943726
2014-05-15
16:51

poltar Senator

Świetna gra. Bawilem sie przy niej zdecydowanie lepiej niż przy poprzednich czesciach (dwojki zreszta nie ukonczylem - z nudow). Muzycznie tez miazdzy wszystko wokol.

Komentarz: poltar
2014-05-15
17:05

ttwizard Generał

ttwizard

Dreamy -> Scenariusz powinien być ważny w grach przygodowych. W FPS'ach wole mieć frajde z strzelania niż nużący gameplay z piękną historią. Dlatego Bulletstorm > Bioshock Infinite

Komentarz: ttwizard

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl