BioShock Infinite – 6 milionów egzemplarzy trafiło do sklepów
Firma Take-Two poinformowała, że do tej pory sklepy na całym świecie kupiły 6 milionów egzemplarzy gry BioShock Infinte. W ciągu minionego roku FPS studia Irrational Games był jednym z najlepiej sprzedających się tytułów w katalogu wydawcy.
Łukasz Szliselman
Kolejnym interesującym doniesieniem, podanym z okazji ujawnienia wyników finansowych firmy Take-Two (szczegóły w tym newsie), są zaktualizowane wyniki gry BioShock Infinite. Podczas spotkania z inwestorami ujawniono, że do tej pory FPS studia Irrational Games trafił do sklepów w liczbie przekraczającej 6 milionów egzemplarzy. Oznacza to, że od lipca 2013 roku, kiedy to informowano o 4 milionach sprzedanych kopii, udało się rozprowadzić blisko dwa kolejne miliony pudełek z grą. Nic dziwnego, że Take-Two wymieniło BioShock Infinite wśród najbardziej zyskownych tytułów roku fiskalnego 2014 (od kwietnia 2013 roku do marca 2014 roku), zaraz obok NBA 2K14, Grand Theft Auto V i Borderlands 2.
BioShock Infinite zadebiutował 26 marca 2013 roku na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360, jako trzecia odsłona uznanej serii pierwszoosobowych strzelanin BioShock. W przeciwieństwie do dwóch pierwszych części, „trójka” nie rozgrywała się w podwodnym mieście Rapture, lecz w latającej metropolii Columbia. Rapture ponownie mogliśmy odwiedzić w dwuczęściowym fabularnym DLC Burial at Sea. Pierwszy epizod dodatku ukazał się w 12 listopada 2013 roku, a drugi 25 marca 2014 roku. Gracze wcielali się w nim w znanych z podstawki bohaterów – detektywa Bookera Dewitta oraz Elizabeth – oboje jednak zostali zaprezentowani od nieco innej strony.

GRYOnline
Gracze
Steam
- 2K Games
- Take 2 Interactive
- Irrational Games
- BioShock (marka)
- wyniki sprzedaży (gry)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
ttwizard Generał

gorn18 -> Chyba źle zrozumiałeś sprawe. Poziom trudności nie jest przyczyną słabego gameplayu. Wszystkim chodzi o mechanike walki, która jest bardzo słaba nawet w porównaniu do tasiemca takiego jak Call of Duty. AI przeciwników jest okropne, a sama walka w ogóle nie sprawia satysfakcji. Bioshockowi daleko do rasowego FPS'a. Jeżeli chcesz poczuć dobry gameplay polecam Singularity.
Uważam, że w dzisiejszych czasach Twórcy kładą zbyt duży nacisk na to aby wciągnąć gracza w jakąś fabułe, a zapominają o tym aby... dostarczyć graczowi możliwość pogrania i zabawy.
Chociaż nowy Tomb Raider mi spasował, pomimo ogromnej ilości wstawek. Gameplay był dla mnie zadowalający. Czekam również na nowego Wolfeinsteina. Niestety o Bioshocku pragne jak najszybciej zapomnieć...
Aen Legend

Zagrałem, licząc na coś lepszego niż poprzedniczki (a raczej jedynka, w którą grałem). Niestety, takie same nudy na pudy, czy pod wodą czy w chmurach.
zanonimizowany943726 Generał
Gameplay idealny nie jest ale jest co najmniej dobry. Seria BioShock pod tym względem przypomina mi Uncharted - tam też były strzelaniny nie najwyższej jakości, tam też człowiek momentami się nudził, ale jednak fabuła wciągała i grało się do końca.
Z tą jednak różnicą, że BioShock oferuje o wiele lepszą fabułę/świat przedstawiony - absolutne wyżyny w grach
Dla mnie podstawą w grach jest świetny scenariusz dlatego te serie (bioshock i uncharted) cenię sobie bardzo mocno. Choć akurat Uncharted mogłoby się już skończyć bo tematyka trochę za bardzo oklepana
poltar Senator
Świetna gra. Bawilem sie przy niej zdecydowanie lepiej niż przy poprzednich czesciach (dwojki zreszta nie ukonczylem - z nudow). Muzycznie tez miazdzy wszystko wokol.
ttwizard Generał

Dreamy -> Scenariusz powinien być ważny w grach przygodowych. W FPS'ach wole mieć frajde z strzelania niż nużący gameplay z piękną historią. Dlatego Bulletstorm > Bioshock Infinite