Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

gry AAA - newsy i ciekawostki

Ubisoft z mniejszą liczbą gier AAA w przyszłości
Ubisoft z mniejszą liczbą gier AAA w przyszłości

Ness, 10 lutego 2021, 16:42

Ubisoft poinformował, że w przyszłym roku fiskalnym nie będzie wydawać tak wielu gier AAA, jak to robił do tej pory. Ich miejsce zajmą mniejsze tytuły oraz gry free-to-play.

„To jak praca w fabryce” – były szef Arkane Studios krytykuje branżę
„To jak praca w fabryce” – były szef Arkane Studios krytykuje branżę

Aquma, 11 sierpnia 2020, 10:46

Raphael Colantonio – były szef i założyciel Arkane Studios, a obecnie prezes Wolfeye Studios – udzielił wywiadu, w którym zdradza kulisy odejścia z poprzedniej firmy i przedstawia swój punkt widzenia na branżę. W rozmowie pojawił się też wątek kolejnej produkcji dewelopera – izometrycznej gry RPG akcji Weird West.

Były szef studiów PlayStation o zbyt drogiej produkcji gier: „To nie może trwać”
Były szef studiów PlayStation o zbyt drogiej produkcji gier: „To nie może trwać”

Aquma, 25 czerwca 2020, 14:29

Shawn Layden – były prezes SIE Worldwide Studios, który pracował w Sony przez 25 lat – twierdzi, że koszty tworzenia gier stają się zbyt wysokie i w branży coś musi się zmienić. Jego zdaniem wyjściem mogłoby być postawienie na krótsze, bardziej skondensowane produkcje.

Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę
Hideo Kojima: sukces Death Stranding zapewnił budżet na kolejną grę

Czaruś, 30 maja 2020, 13:25

W opublikowanym niedawno wywiadzie dla portalu Livedoor Hideo Kojima potwierdził sukces Death Stranding. Wspomniał również o toczących się pracach nad kolejną produkcją, a także przedstawił swoją wizję przyszłości branży. Jego zdaniem tradycyjne tytuły AAA zostaną wyparte przez tańsze gry-usługi.

Ubisoft nie wróci do robienia mniejszych gier, takich jak... AC Unity
Ubisoft nie wróci do robienia mniejszych gier, takich jak... AC Unity

Froozyy, 11 września 2019, 17:41

Yves Guillemot, szef Ubisoftu, w udzielonym wywiadzie powiedział, że firma nie zamierza więcej produkować gier, w których historia starcza zaledwie na kilkanaście godzin. Zamiast tego chce się skupić na tworzeniu tytułów pozwalających na doświadczenie wielu takich przygód w jednej produkcji.

Humankind - czy poznaliśmy tytuł nowej produkcji Segi?
Humankind - czy poznaliśmy tytuł nowej produkcji Segi?

Froozyy, 17 sierpnia 2019, 11:37

Wczoraj w sieci ukazała się nowa witryna internetowa, która najprawdopodobniej zwiastuje nadchodzącą produkcję japońskiego wydawcy Sega. Całkiem możliwe, że przy okazji poznaliśmy również jej tytuł.

Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko
Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko

Entelarmer, 15 listopada 2016, 12:45

Serwis Glixel przeprowadził wywiad z Amy Hennig, pracującą nad grą w uniwersum Gwiezdnych wojen od studia Visceral Games. Scenarzystka serii Uncharted wypowiedziała się na temat swojej roli w tym projekcie i pokrótce wspomniała o odejściu z Naughty Dog. Wróciła też do tematu wyniszczającego wpływu metod prac nad grami AAA na twórców.

Amy Hennig krytycznie o procesie produkcyjnym gier AAA
Amy Hennig krytycznie o procesie produkcyjnym gier AAA

Entelarmer, 7 października 2016, 13:50

Amy Hennig w trakcie rozmowy ze stroną Idle Thumbs podzieliła się swoimi wrażeniami z tworzenia wysokobudżetowych gier. Zdradziła, że w Naughty Dog pracowała około 80 godzin tygodniowo, a końcówka procesu produkcyjnego ma bardzo negatywny wpływ nie tylko na głównych twórców, lecz także na szeregowych pracowników.

O zabugowanych hitach i oszukiwaniu graczy
O zabugowanych hitach i oszukiwaniu graczy

Brucevsky, 20 lipca 2016, 21:34

Dlaczego uznajemy gry z bugami za hity? Być może decyduje o tym długo budowana renoma firmy, która dostarcza dany tytuł.

O dziadku mordercy, starzeniu się z godnością i marketingu szeptanym
O dziadku mordercy, starzeniu się z godnością i marketingu szeptanym

Brucevsky, 11 marca 2016, 10:40

Gdy na starość wrócisz pamięcią do gier sprzed lat, które z nich będziesz wspominał? Dzisiejsze wysokobudżetowe hity, a może pozycje unikalne?

Na Szybciora #17 - O tym jak ciężko grać w wymagające AAA w wakacje
Na Szybciora #17 - O tym jak ciężko grać w wymagające AAA w wakacje

Rasgul, 18 lipca 2014, 00:29

Nadrabianie wymagających gier w wakacje to dla mnie ostatnio spore wyzwanie. Nie mam na nie siły, dlatego staram się nich unikać, uciekając do prostszych gier, które na taką pogodę nadają się o wiele lepiej.