Skyrim dostanie duże DLC i narzędzia dla konsolowych modderów
Howard Todd, producent gry The Elder Scrolls V: Skyrim, zdradził w wywiadzie dla serwisu ausgamers.com kilka interesujących faktów dotyczących gry, nad którą aktualnie pracuje jego zespół w Bethesda Softworks.
Kamil Ostrowski
Todd Howard, producent gry The Elder Scrolls V: Skyrim, zdradził w wywiadzie dla serwisu ausgamers.com kilka interesujących faktów dotyczących gry, nad którą aktualnie pracuje jego zespół w Bethesda Softworks.
Dobre wieści dla graczy konsolowych, którzy zazdrościli pecetowcom możliwości tworzenia modów. The Elders Scrolls V: Skyrim na PlayStation 3 i Xboxa 360 również otrzyma swoje zestawy narzędzi modderskich. W rozmowie nie padła nawet przybliżona data udostępnienia ich graczom. Możemy jednak założyć, że stanie się to jakiś czas po premierze gry. „Wciąż jest mnóstwo problemów, które musimy rozwiązać (...) mogłoby się zdarzyć, że ściągniecie moda, który zniszczy naszą grę, a my nie możemy na to pozwolić. Wciąż nie rozwiązaliśmy problemu, nawet „na papierze”, jak poradzić sobie z kwestią zabezpieczeń (...)” – mówi Howard, przywołując jednocześnie tytuły na Xboxa 360, jak Forza 3 czy Rock Band, jako przykłady gier, które przecierały szlaki w kwestii udostępniania zawartości tworzonej przez graczy.
Drugim istotnym tematem poruszonym w wywiadzie jest kwestia dodatków do Skyrima. Bethesda podobno uczy się na swoich błędach, do których zalicza wydawanie wielu, stosunkowo małych, DLC do Fallouta 3 i nie planuje stosowania podobnej polityki w przypadku swojego nowego dzieła. Rozszerzeń będzie mniej, ale za to mają być bardzo obszerne. Zawsze miło usłyszeć zapewnienie, że okres przysłowiowej „zbroi dla konia” firma ma już za sobą.
Najnowsze dzieło Bethesda Softworks ukaże się 11 listopada 2011 roku. Na naszych łamach możecie przeczytać zapowiedź napisaną po wizycie na tegorocznym E3.


GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Xartor Konsul

@_Prey_, ośmieszasz się. Modrzy robią z grami takie rzeczy co ci by moher z głowy spadł z wrażenia.
zanonimizowany431140 Legend
Realistycznie patrzac.. nie spodziewalbym sie zbyt wiele po narzedziach do moddingu na konsolach.
Bungie pokazalo, ze sie tworzyc nowe rzeczy da w swoim Forge, ale jakos nie widze mozliwosci tworzenia dowolnego contentu od zera na konsoli. Bedzie to raczej na zasadzie klockow LEGO - montowanie nowego contentu bazujac na elemntach dostepnych z podstawki i przyszlych DLC.
Aardo Legionista
A tak się właśnie waham, czy zamówić wersję na PS3, czy na PC, bo z jednej strony mody, z drugiej brak pałowania z ustawieniami "żeby za bardzo nie cięło". Jeśli jednak news się potwierdzi, to chyba kwestia rozwiąże się sama.
rzaba89nae Senator

Jak już zapowiadają duże DLC, to brzmi to tak, jakby chcieli wprowadzić coś do gry, ale wiedzą, że w podstawowej wersji się nie wyrobią....
zanonimizowany796146 Legionista
---> Xartor
Ośmieszam się ponieważ nie wgrywam modów? Czyli każdy kto nie wgrywa modów się ośmiesza.
Aha, jednak głupi jesteś.