Philips nawiązuje porozumienie z Codemasters i Introversion w sprawie nowej technologii

Firma Philips ogłosiła, że nawiązała porozumienie z Codemasters i Introversion, na mocy którego gry DEFCON, Darwinia oraz TOCA Race Driver 3 dostaną wsparcie opracowanej przez holenderskiego producenta technologii amBX, pozwalającej na głębsze zanurzenie się w przedstawioną w grze rzeczywistość.

Artur Falkowski

Firma Philips ogłosiła, że nawiązała porozumienie z Codemasters i Introversion, na mocy którego gry DEFCON, Darwinia oraz TOCA Race Driver 3 dostaną wsparcie opracowanej przez holenderskiego producenta technologii amBX, pozwalającej na głębsze zanurzenie się w przedstawioną w grze rzeczywistość.

Odbywa się to poprzez odpowiednie zsynchronizowanie z wydarzeniami na ekranie zachowań pewnych elementów otoczenia, takich jak zmiana oświetlenia albo włączanie i wyłączanie znajdujących się w pomieszczeniu wiatraków.

Ponadto istnieje możliwość zakupienia mebli, które posiadają dodatkową funkcję współpracy z amBX. Należą do nich między innymi fotele z wbudowanymi generatorami wibracji.

W sierpniu informowaliśmy już o tym, że do listy gier wykorzystujących technologię amBX dołączy Broken Sword: Angel of Death. W międzyczasie Philipsowi udało również się nakłonić do współpracy twórców gry Rail Simulator. Aktualnie trwają rozmowy z innymi wydawcami i developerami.

  • Codemasters Software
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl