Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lipca 2010, 14:46

autor: Piotr Doroń

Niemiecki sukces Sniper: Ghost Warrior

Z danych opublikowanych przez German Chart Trick GFK wynika, że Sniper: Ghost Warrior – najnowsza strzelanina autorstwa polskiej firmy City Interactive – znalazła uznanie wśród graczy będących obywatelami naszego zachodniego sąsiada. Sporą popularnością cieszy się zarówno pecetowa edycja gry, jak i wersja przeznaczona na Xboksa 360.

Z danych opublikowanych przez German Chart Trick GFK wynika, że Sniper: Ghost Warrior – najnowsza strzelanina autorstwa polskiej firmy City Interactive – znalazła uznanie wśród graczy będących obywatelami naszego zachodniego sąsiada. Sporą popularnością cieszy się zarówno pecetowa edycja gry, jak i wersja przeznaczona na Xboksa 360.

Niemiecki sukces Sniper: Ghost Warrior - ilustracja #1

W zeszłotygodniowym notowaniu najlepiej sprzedających się gier na niemieckim rynku Sniper: Ghost Warrior uplasował się w obu przypadkach na drugich miejscach zestawień. W rankingu gier pecetowych wyprzedziła go jedynie trzecia odsłona cyklu The Sims autorstwa EA (na trzecim miejscu znalazło się Modern Warfare 2), z kolei na konsoli Microsoftu lepszym wynikiem mogło się pochwalić tylko Red Dead Redemption – wysokobudżetowy hit Rockstar Games.

Warto jednak odnotować, że Sniper: Ghost Warrior, który zadebiutował w Niemczech 24 czerwca, był w sprzedaży tylko dwa dni, podczas gdy pozostałe tytuły pracowały na swój rezultat przez cały ubiegły tydzień. Możliwość wcielenia się w działającego w ukryciu snajpera okazała się jak widać skutecznym wabikiem na niemieckich graczy.

W Polsce dzieło City Interactive zadebiutowało 25 czerwca, czyli w ostatni piątek. Cenę edycji komputerowej ustalono na poziomie 79,99 złotych, podczas gdy konsolową wyceniono na 119,99 złotych (Sniper: Ghost Warrior jest jednocześnie pierwszym tytułem City Interactive wydanym na Xboksa 360). Osobom ciągle niezdecydowanym na zakup gry, polecamy zapoznanie się z jednym z ostatnich filmów z cyklu Gramy!, w którym redakcja serwisu tvgry.pl przedstawiła jedną z przykładowych misji.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej