Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 maja 2011, 08:30

autor: Szymon Liebert

L.A. Noire w wersji xboksowej na trzech płytach DVD

Najnowsze dzieło studia Rockstar, czyli L.A. Noire, będzie tak obszerne, że wypełni całą płytę Blu-ray na PlayStation 3 lub 3 płyty DVD na Xboksie 360. Posiadacze konsol Microsoftu nie muszą martwić się jednak o konieczność częstego podnoszenia się z kanapy w celu zmiany nośnika. Zdaniem producenta będzie trzeba zrobić to tylko dwa razy.

Najnowsze dzieło studia Rockstar, czyli L.A. Noire, będzie tak obszerne, że wypełni całą płytę Blu-ray na PlayStation 3 lub 3 płyty DVD na Xboksie 360. Posiadacze konsol Microsoftu nie muszą martwić się jednak o konieczność częstego podnoszenia się z kanapy w celu zmiany nośnika. Zdaniem producenta będzie trzeba zrobić to tylko dwa razy.

Pracownik dewelopera Jeronimo Barrera powiedział, że zrealizowanie takiej gry, jaką chcieli twórcy wymagało dużo przestrzeni dyskowej. Produkcja składa się z indywidualnych spraw do rozwiązania, dzięki czemu przerzucanie płytami nie będzie problemem. Podobno DVD zmienimy tylko dwa razy podczas naturalnych przerw między kolejnymi śledztwami.

L.A. Noire w wersji xboksowej na trzech płytach DVD - ilustracja #1

Jeronimo Barrera dodaje, że L.A. Noire od samego początku miało być ogromną grą z dużym światem i wieloma śledztwami (sam wątek główny ma zająć nam od 25 do 30 godzin). Na potrzeby produkcji autorzy zebrali informacje o mimice 400 aktorów za pomocą technologii MotionScan – to właśnie ten element zajmuje sporo miejsca na dysku.

L.A. Noire powinno spodobać się miłośnikom seriali detektywistycznych, bo Rockstar zamierza wydawać dodatkowe epizody po premierze gry. Barrera wyjaśnił, że w procesie produkcji przygotowano wiele spraw składających się na opowieść o głównym bohaterze (Cole Phelps) i kilka odrębnych śledztw, które okazały się doskonałym materiałem na DLC.

L.A. Noire w wersji xboksowej na trzech płytach DVD - ilustracja #2

Gra zostanie wydana na konsolach za dwa tygodnie, co oznacza, że niedługo ruszy pełną parą kampania marketingowa. Jednym z ciekawszych pomysłów na promowanie jej jest mapa inspiracji twórców, przygotowana przy współpracy z Los Angeles Times. Możemy prześledzić na niej prawdziwe przestępstwa, popełnione w Los Angeles w 1947 roku.

Rockstar zapowiedział także specjalną wersję ścieżki dźwiękowej, przygotowaną wraz z wytwórnią Verve Records. Album L.A. Noire: Remixed będzie składał się z remiksów jazzowych standardów, wykonanych przez cenionych DJ-ów i producentów. Nie zabraknie też płyty z oficjalnymi utworami, inspirowanymi muzyką filmową z lat 40-tych ubiegłego wieku.

Polska premiera tytułu odbędzie się 20 maja. Dystrybutorem jest firma Cenega Poland.