Gran Turismo na PSP bez dema, uszkodzeń pojazdów i DLC
Zapowiedziane na tegorocznych targach E3 Gran Turismo Mobile na PSP od tygodni elektryzuje fanów wyścigów, którzy jeszcze w tym roku po raz pierwszy będą mogli przekonać się, jak produkcja Polyphony Digital radzi sobie na przenośnej platformie Sony. Wczoraj na łamach oficjalnego bloga PlayStation autorzy nowego GT rozwiali kilka wątpliwości dotyczących ich tytułu.
Marek Grochowski
Zapowiedziane na tegorocznych targach E3 Gran Turismo Mobile na PSP od tygodni elektryzuje fanów wyścigów, którzy jeszcze w tym roku po raz pierwszy będą mogli przekonać się, jak produkcja Polyphony Digital radzi sobie na przenośnej platformie Sony. Wczoraj na łamach oficjalnego bloga PlayStation autorzy nowego GT rozwiali kilka wątpliwości dotyczących ich tytułu.

Dzięki odpowiedziom, jakich projektanci udzielili wybranym sympatykom serii, wiemy już, że w grze nie uświadczymy systemu uszkodzeń pojazdów, gdyż deweloperzy musieliby zająć się drobiazgowo aż 800 samochodami. Liczba dostępnych wozów spowodowała też, że Polyphony Digital zrezygnowało z planów rozszerzania GT Mobile przy pomocy dodatkowej zawartości DLC. Firma nie zamierza już także publikować aktualizacji do wydanego wcześniej GT5 Prologue na PS3.
Ostatnią rzeczą na „nie” jest demo wyścigów, które na tę chwilę ominie posiadaczy PSP, ponieważ producenci są zbyt pochłonięci pracą zarówno nad GT Mobile, jak i nad najbardziej oczekiwanym GT5. Wszelki niedosyt ma jednak wynagrodzić graczom wysoka jakość przenośnych wyścigów, gdzie na 35 torach kierowcy będą mogli walczyć ze sztuczną inteligencją – w trybie single - oraz z żywymi przeciwnikami, dzięki opcji multi dla czterech osób.
Więcej:Gracze mogą zrecenzować swoje gry na PlayStation 5, ale tylko wydania cyfrowe

GRYOnline
Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
LordVader1 Generał
Gran Turismo na PSP zapowiada się na dobrą grę na PSP.
barowy Chorąży
Perkel ej no sry wiem że gt jest dobre i grafike ma dobrą ale nie zrobią 800 modeli samochodów od nowa bo by się zajebali a tak wogóle nie chodzi mi o skiny i w sęsię spejowanie miałem na myśli dodawanie na model detalu nie kolor np. tak jak się w zbrushu robi tylko o to że mają kilka modeli samochodów i nanoszą na nie detale takie jak progi spoilery itd. przybliże ci przykład jak robią takiego assasina creeda to do każdej postaci chyba nie robią od nowa szkieletu tylko mają kilka modeli takie jak chudy człowiek gruby człowiek kobieta itd. I nanoszą na to detale takie jak ubrania wygląd twarzy.
zanonimizowany495054 Konsul
@ Barowy
Nie znasz chyba polyphony...
mnie najbardziej bawi jak grupa młotków wymianie że było np 50 skylineów w gt4 , a już tego że każdy z tych skylinów praktycznie się inaczej prowadził już nie.. :)
barowy Chorąży
A po co zniszczenia w gt wystarczy że się opony ścierają nie grałem w gt 5 ale po sprzedaniu ps2 zostawiłem sobie 3 orginalne gry nie wiem po co ale jedne z lepszych jakie miałem na ps gt 4 mgs 3 i blacka kupiłem x-a ale wątpie żeby forza była lepsza od gt leon691 napisał prawdę nie zrobią 800 modeli samochodów tylko kilka i będą nakładali tekstury spreyowali itd. liczy się jakośc a nie ilość.
Duriii Konsul

@vujicis: Fizyka: Jeśli ci nie wystarcza ci tryb normalny, włącz tryb symulacyjny (Wybaczcie, nie pamiętam jak to się nazywało). No chyba że masz na myśli zderzenia w stylu kartonowych pudeł...
Otoczenie: W GT5P to chyba na trawę można tylko narzekać :)
Zniszczenia: Tu ci przyznam rację, w GT5P nie ma ich wcale... , ale za to je widać na filmiku z GT5 :D
Więc nie wiem, na co można tu narzekać, ta gra ma 16 samochodów na trasie i w dodatku piękne otoczenie i niezłą fizykę jazdy. Co do zniszczeń, zapewnie dojdą w GT5 :)