Przedstawiamy kolejne zestawienie najlepiej sprzedających się gier na PC w Wielkiej Brytanii, które zostało opracowane na podstawie danych zebranych przez kompanie Chart Track i ELSPA. Poniższa lista jest już czterdziestą siódmą w tym roku i obejmuje tydzień od 14 do 20 listopada. Czy grze Half-Life 2 udało się pokonać rywali?
Przedstawiamy kolejne zestawienie najlepiej sprzedających się gier na PC w Wielkiej Brytanii, które zostało opracowane na podstawie danych zebranych przez kompanie Chart Track i ELSPA. Poniższa lista jest już czterdziestą siódmą w tym roku i obejmuje tydzień od 14 do 20 listopada.
Nie jest dla nikogo niespodzianką, że to właśnie w okolicy Świąt Bożego Narodzenia pojawia się najwięcej gier komputerowych. Jeśli ktoś ma co do tego jakieś wątpliwości, niech spojrzy na poniższą listę. Aż cztery nowości w tym tygodniu sprawiły, że w pierwszej dziesiątce utrzymały się już praktycznie tylko gry z górnej półki. Absolutnym liderem jest oczywiście Half-Life 2 – doprawdy, zaskakująca byłaby inna pozycja tej jednej z najbardziej oczekiwanych produkcji. Wyższość programu rodem z Valve Software musiały uznać zarówno Football Manager 2005 jak i The Sims 2. Z innych nowości należy wymienić Medal of Honor: Pacific Assault, Need for Speed: Underground 2 (dopiero siódma lokata) oraz Vampire the Masquerade: Bloodlines. Pozostałe tytuły jak zwykle „kręcą się” w drugiej części tabeli. Jedynie Rome: Total War udało się utrzymać pozycję sprzed tygodnia.
LP. | TYTUŁ |
1. | Half-Life 2 (Sierra) |
2. | Football Manager 2005 (SEGA) |
3. | The Sims 2 (Electronic Arts) |
4. | Medal of Honor: Pacific Assault (Electronic Arts) |
5. | Rome: Total War (Activision) |
6. | Rollercoaster Tycoon 3 (Atari) |
7. | Need for Speed: Underground 2 (Electronic Arts) |
8. | Vampire the Masquerade: Bloodlines (Activision) |
9. | EverQuest 2 (UbiSoft) |
10. | Doom 3 (Activision) |
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.