Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2017, 20:26

autor: Adrian Werner

Destiny 2 w 4K i 60 FPS-ach - pierwszy zapis rozgrywki z wersji PC

Dzięki firmie Nvidia otrzymaliśmy pierwszą okazję do zobaczenia jak prezentuje się pecetowa wersja Destiny 2. Udostępniony krótki zapis rozgrywki może się pochwalić rozdzielczością 4K i 60 klatkami na sekundę.

DESTINY 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bungie
  2. Wydawca: Activision
  3. Gatunek: FPS
  4. Platformy: PS4, XONE, PC

Już prawie trzy miesiące minęły od zapowiedzi Destiny 2, ale do tej pory autorzy unikali pokazywania wersji pecetowej gry. Teraz uległo to zmianie. Na oficjalnym kanale firmy Nvidia pojawił się pierwszy zapis rozgrywki z edycji na PC.

Filmik trwa raptem półtorej minuty, ale warto zwrócić na niego uwagę, gdyż pokazuje grę na maksymalnych ustawieniach, w rozdzielczości 4K i w 60 klatkach na sekundę. Zwłaszcza to ostatnie ma kluczowe znaczenie, gdyż wersje konsolowe będą działały w 30 klatkach. Ograniczenie to dotyczy również wydań na Xboksa One X oraz PlayStation 4 Pro.

Wersja pecetowa ukaże się półtora miesiąca po konsolowej. - Destiny 2 w 4K i 60 FPS-ach - pierwszy zapis rozgrywki z wersji PC - wiadomość - 2017-06-13
Wersja pecetowa ukaże się półtora miesiąca po konsolowej.

Ostatnia doba była bardzo owocna dla osób czekających na Destiny 2. Na konferencji firmy Sony pokazano nowy zwiastun gry i ogłoszono, że posiadacze PlayStation 4 dostaną na czasową wyłączność jedną mapę PvP, strike Lake of Shadows, ekskluzywne elementy pancerza, statek City Apex oraz egzotyczną broń Borealis.

Ponadto poznaliśmy wreszcie datę premiery wersji PC, którą ustalono na 24 października tego roku. Przypomnijmy, że wydania na Xboksa One i PlayStation 4 ukażą się 6 września. Graczom komputerowym na pocieszenie pozostają doniesienia, że pod koniec sierpnia ruszą testy beta edycji pecetowej.

  1. Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej