Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 czerwca 2011, 14:20

Deep Black Online - nadchodzi nowa darmowa strzelanina sieciowa

Rosyjskie studio Biart ogłosiło rozpoczęcie prac nad Deep Black Online, darmową strzelaninę sieciową opartą na niewydanym jeszcze tytule Deep Black.

Rosyjskie studio Biart ogłosiło rozpoczęcie prac nad Deep Black Online, darmową strzelaniną sieciową opartą na niewydanym jeszcze tytule Deep Black.

Premierę tej drugiej produkcji zaplanowano na okres letni 2011 roku. Opowiadać ma ona o ogarniętym chaosem świecie, w którym potężne frakcje toczą walki o dominację za pomocą zaawansowanych broni biologicznych. Kluczowym elementem rozgrywki ma być możliwość prowadzenia pojedynków zarówno na ziemi, jak i w powietrzu czy nawet pod wodą.

Deep Black Online - nadchodzi nowa darmowa strzelanina sieciowa - ilustracja #1

Wszystkie te cechy mają być obecne również w Deep Black Online. Dodatkowo, gra od początku ma oferować możliwość pełnego dostosowania wyglądu prowadzonego wojaka do indywidualnych preferencji gracza. W nasze ręce oddanych zostanie ponad 30 rodzajów futurystycznych broni. W każdej z nich dostępne będą dodatkowe tryby, które pozwolą dostosować je do warunków, w których aktualnie toczy się walka. Bohaterowie będą mieli do dyspozycji również specjalne kostiumy umożliwiające lot oraz pływanie.

Opcja prowadzenia rozgrywki pod wodą nie jest dla studia niczym nowym. Niemal wszystkie już ukończone bądź znajdujące się w fazie produkcji gry Biart, takie jak Spearfishing czy Reef Aquarium Minis związane są z tematem odkrywania świata głębin. Niebagatelny wpływ na taki stan rzeczy ma z pewnością wykorzystanie autorskiego silnika twórców, biEngine, który, według doniesień samego studia, doskonale radzi sobie z animacją oraz fizyką obiektów znajdujących się pod powierzchnią wody.

Deep Black Online - nadchodzi nowa darmowa strzelanina sieciowa - ilustracja #2

Deep Black Online udostępnione ma zostać jako tytuł Free-to-Play i pozwalać na jednoczesną grę od 8 do 24 graczy. W chwili startu zaoferuje trzy odmienne tryby rozgrywki zawierające pokaźną liczbę map oraz scenariuszy. Na zabawę przyjdzie nam jednak trochę poczekać – beta-testy zapowiedziano dopiero na czwarty kwartał 2012 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej