Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 marca 2002, 09:35

Dark Planet GOLD

Zespół Creative Edge Software ukończył swe najnowsze dzieło, strategię czasu rzeczywistego: Dark Planet: Battle for Natrolis. Wydawca gry, firma Ubi Soft Entertainment, poinformował, że gotowa jest już płyta „Gold Master” i gra trafi do zachodnich sklepów 19 marca.

Zespół Creative Edge Software ukończył swe najnowsze dzieło, strategię czasu rzeczywistego: Dark Planet: Battle for Natrolis. Wydawca gry, firma Ubi Soft Entertainment, poinformował, że gotowa jest już płyta „Gold Master” i gra trafi do zachodnich sklepów 19 marca.

Akcja Dark Planet: Battle for Natrolis przenosi graczy do odległej przyszłości. Na planecie Natrolis przez tysiące lat żyła w spokoju rasa Sorin, aż pewnego dnia przybyli na nią ludzie. Używając swej technologii zaczęli kolonizować powierzchnię planety i w efekcie przebudzili podziemną i agresywną rasę - Dreil. Trzy całkowicie odmienne cywilizacje rozpoczęły krwawą walkę o dominację, tj. Sorin – rasa fantasy, wykorzystująca do walki magię i miecze, Ludzie – rasa korzystająca z bardzo zaawansowanej techniki oraz Dreil – rasa insektów/naturalnych maszyn do zabijania. Każda posiada inne jednostki, drzewo technologiczne, budynki oraz surowce. Dla każdej przygotowano też oddzielną kampanię składającą się z szeregu połączonych misji.

Akcja gry toczy się w pełni trójwymiarowym środowisku (opcje zbliżania i oddalenia widoku oraz zmiany kąta i perspektywy widzenia, widowiskowe efekty wybuchów, zniszczeń budynków, itp.), w dynamicznie zmieniających się warunkach atmosferycznych i przy stałym upływie czasu. Cykl dobowy (dzień i noc) wpływa na życie każdej strony konfliktu i tym samym na jej mobilność oraz możliwości bojowe. W połączeniu z różnorodnością jednostek wymusza to na graczu stosowanie innej taktyki przy dowodzeniu każdą z nich. Oprócz trybu single player, gra pozwala również na rozgrywkę w trybie multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej