Counter-Strike: Condition Zero na warszawskich autobusach

Cenega Press Release

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że trwa wielka kampania promocyjna gry Counter-Strike: Condition Zero! Na warszawskich ulicach pojawiły się już autobusy komunikacji miejskiej z wielkimi reklamami Counter-Strike: Condition Zero na tylnych szybach - podziwiać je można również na załączonych fotografiach. Walka z terroryzmem wymaga specjalnych środków i dlatego Cenega Poland zdecydowała się na tę ciekawą formę reklamy. Ruszaj w drogę z autobusami Counter-Strike: Condition Zero!

Condition Zero to połączenie najpopularniejszej, internetowej gry FPP z doskonałą rozgrywką jednoosobową. Naturalny następca gry roku 2000 - Counter-Strike, Condition Zero zawiera sześć epizodów gry jednoosobowej, trzy odmienne tryby rozgrywki wieloosobowej i wiele dodatków, które przypadną do gustu wszystkim zwolennikom Counter-Strike na całym świecie. Condition Zero to również zupełnie nowe rodzaje broni, takie jak ciężki karabin M-60, wyrzutnia rakiet LAW, koktajle Mołotowa czy flary. Teraz możesz walczyć z terrorystami nie tylko w sieci, ale dzięki niezwykle zaawansowanym procedurom sztucznej inteligencji - także w trybie single-player!

Counter-Strike: Condition Zero na warszawskich autobusach - ilustracja #1
Counter-Strike: Condition Zero na warszawskich autobusach - ilustracja #2
Counter-Strike: Condition Zero

Counter-Strike: Condition Zero

PC
po premierze

Data wydania: 23 marca 2004

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

6.9

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
11
12

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-04-06
22:16

ffff Generał

ffff
😡

Cenega to sa starzy zdziercy!!!! Przykro mi, ale nie da się tego inaczej ująć. Proszę, porównajcie np. Świątynię Pierwotnego Zła od CDP za 130zł, gdzie aż wysypują się z pudełka dodatki, a od firmy "C" dostajemy za to samo grę w pudełku DVD (sux!!!) owinięty w tekturę z aż absurdalnym napisem "Płacisz za grę, a nie za dodatki". Cóż, ja mam wrażenie, że przed wszytskim płacę na nowe sportowe bryki i Rolexy dla pracowników, a nie za dobzre zrobiioną grę w POLSKIEJ WERSJI JEZYKOWEJ.
Niestety, ale musże stwierdzić, że badziewiarskie "frakcje" mamy nie tylko w polityce, ale chałtura i zdzierstwo wdziera się do gier komputerowych, wyciągając wszytskie oszczędności - jest to głupi nieliberalny tok myślenia!

Komentarz: ffff
2004-04-06
22:39

zanonimizowany107980 Centurion

Cenega ma 51% procent marży na tej grze... Tak walczymy z piractwem...Buhahahahaha

Komentarz: zanonimizowany107980
2004-04-06
22:44

Verminus Senator

Verminus
😜

Reimei ---->
Zmyśliłeś to 51% czy to prawda? Pytam się całkiem serio bo w cenach netto "w branży" jestem zielony

Komentarz: Verminus
2004-04-06
22:55

zanonimizowany119919 Konsul

mi by mogli na balkonie walnac bilborda , tylko 1000 zl za miesiac :D

Komentarz: zanonimizowany119919
2004-04-06
23:32

zanonimizowany107980 Centurion

Verminus --> Niestety, nie zmyślam. A Cenega to jeden z najdroższych wydawców, a nakładem pracy nie grzeszący... Przykład gniota CS:CZ jest świadectwem braku zainteresowania Cenegi walką z piractwem. Nic dla klienta, wszystko dla siebie... Czas zacząć brać przykład z CD Projekt...

Komentarz: zanonimizowany107980

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl