Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

48. RTS - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 48. Gry o tematyce RTS ułożone według daty premiery.

PC
PC Windows1407
PlayStation
Sony PlayStation 556 Sony PlayStation 498 Sony PlayStation 327 Sony PlayStation 213 Sony PlayStation 113 PlayStation Portable9 PlayStation Vita4
Xbox
Microsoft Xbox Series X/S57 Microsoft XBOX ONE105 Microsoft Xbox 36044 Microsoft Xbox9
Mobile
Android114 Apple iOS118 Windows Phone8
Nintendo
Nintendo Switch 21 Nintendo Switch47 Nintendo Wii5 Nintendo DS17 Nintendo Wii U6 Nintendo 3DS1
Game Boy Advance
Nintendo GameCube3
WIĘCEJ
MNIEJ

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

RTS
Cold War: Conflicts
Cold War: Conflicts

Strategiczne 11 grudnia 2003

Strategia czasu rzeczywistego twórców serii Sudden Strike. Akcja toczy się w czasie Zimnej Wojny, a dokładniej w latach 1950 – 1973.

PC

Lords of EverQuest
Lords of EverQuest

Strategiczne 1 grudnia 2003

Lords of EverQuest to strategia czasu rzeczywistego (RTS) wzbogacona o elementy RPG, której akcja osadzona została w popularnym uniwersum fantasy. W trybie kampanii gracze mogą poznać historię zmagań trzech frakcji walczących o panowanie nad kontynentem Antonica. Deweloperzy ze studia Rapid Eye Entertainment zadbali także o funkcjonalny multiplayer, pozwalający na wspólną grę 12 osobom poprzez sieć LAN lub Internet.

PC

Combat Mission 3: Afrika Korps
Combat Mission 3: Afrika Korps

Strategiczne 28 listopada 2003

Trzecia cześć słynnej już wojennej serii Combat Mission osadzonej w realiach II wojny światowej. Combat Mission 3: Afrika Korps pozwala graczom uczestniczyć w walkach w Północnej Afryce, we Włoszech, na Sycylii i na Krecie, na przestrzeni pięciu lat, począwszy od roku 1940, a skończywszy na roku 1945.

PC

SpellForce: Zakon Świtu
SpellForce: Zakon Świtu

Strategiczne 28 listopada 2003

Połączenie strategii czasu rzeczywistego z gatunkiem cRPG, stworzone przez studio Phenomic. W SpellForce: Zakon Świtu gracze trafiają do uniwersum fantasy, które zostało niemal całkowicie spustoszone przez trzynastu magów, powodowanych chęcią zdobycia nieograniczonej władzy. Ci, którym udało się przetrwać sprowadzony przez nich kataklizm, schronili się na porozrzucanych po świecie wyspach, na które można się dostać jedynie poprzez magiczne portale.

PC

World War I: Battlefields
World War I: Battlefields

Strategiczne 25 listopada 2003

Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do czasów I Wojny Światowej, w lata 1914-1918, gdzie mogą objąć dowodzenie nad siłami jednego z pięciu krajów uwikłanych w ten konflikt zbrojny.

PC

Infinity Empire: Time of Defiance
Infinity Empire: Time of Defiance

Strategiczne 21 listopada 2003

Strategia czasu rzeczywistego nakierowana na zabawę w Sieci. Akcję „Time of Defiance” osadzono na planecie Nespanona, wokół której dryfują niewielkie wyspy. Podstawowym zadaniem, z którym gracz musi się zmierzyć jest ich stopniowe kolonizowanie.

PC

Victoria: Empire Under the Sun
Victoria: Empire Under the Sun

Strategiczne 18 listopada 2003

Kolejna, piąta już część znanej serii gier strategicznych Europa Universalis, która przenosi nas w okres pomiędzy XIX wiekiem a pierwszymi dekadami wieku XX. Jest to czas, w którym dokonano wielu odkryć i postępów naukowych, jest to także okres krwawych starć Pierwszej Wojny Światowej.

PC

History Channel's Crusades: Quest for Power
History Channel's Crusades: Quest for Power

Strategiczne 11 listopada 2003

Crusades: Quest for Power to jedna z historycznych strategii czasu rzeczywistego wchodząca w skład wydawanej przez Activision Value serii The History Channel (licencja popularnego kanału telewizyjnego).

PC

Goblin Commander: Unleash the Horde
Goblin Commander: Unleash the Horde

Strategiczne 11 listopada 2003

Mag Fraziel zaginął w tajemniczych okolicznościach. Niedługo później 5 klanów goblinów zamieszkujących planetę Ogriss rozpoczęło bratobójczą wojnę. Czym prędzej łap za pad i zaprowadź względny porządek. Przy czym nie zapomnij rozwiązać zagadkę zniknięcia czarnoksiężnika.

PS2XBOXGCN

Podbój Rzymu
Podbój Rzymu

Strategiczne 7 listopada 2003

Strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w początkowym okresie naszej ery, tj. w latach 200 - 450. Stajemy się przywódcą jednego z prymitywnych plemion barbarzyńskich. Wraz ze swoim ludem najeżdżamy i plądrujemy wrogie osady. W ten sposób rozwijamy się, zdobywamy żywność, broń oraz złoto, a także reputację i sławę.

PC

Korea: Zapomniany Konflikt
Korea: Zapomniany Konflikt

Strategiczne 7 listopada 2003

Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału specjalistów wykonujących zadania bojowe o niezwykłym znaczeniu strategicznym.

PC

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień
Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień

Strategiczne 4 listopada 2003

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Liquid Entertainment. Akcja osadzona została w uniwersum znanym z powieści J.R.R. Tolkiena. Gracze mają okazję wziąć udział w widowiskowych bitwach znanych z kart "Władcy Pierścieni", kierując siłami dobra lub sługami Saurona.

PC

Kozacy: Antologia
Kozacy: Antologia

Strategiczne 31 października 2003

Cossacks Anthology Collector's Edition to specjalne wydanie gry Cossacks: European Wars, w skład którego poza standardową, podstawową edycją tego tytułu wchodzą także dwa dodatki do niego Cossacks: Back To War oraz Cossacks: The Art of War.

PC

Squad Assault: West Front
Squad Assault: West Front

Strategiczne 23 października 2003

Strategiczna gra wojenna osadzona w realiach II Wojny Światowej. Pozwala graczom na objęcie dowodzenia nad wojskami niemieckimi lub siłami aliantów i wzięcie udziału w szeregu starć, które miały miejsce na terenie Francji w roku 1944.

PC

Empires: Dawn of the Modern World
Empires: Dawn of the Modern World

Strategiczne 21 października 2003

Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego (RTS), wyprodukowana przez studio deweloperskie Stainless Steel. Akcja gry pozwala graczom przejąć kontrolę nad jedną z nacji i pokierować jej rozwojem na przestrzeni tysiąca lat - od czasów średniowiecznych, aż po współczesne. Twórcy przygotowali kilka wariantów rozgrywki, w tym dynamiczny - dla miłośników otwartej walki i statyczny - dla zwolenników stopniowego, gospodarczego rozwoju wirtualnych imperiów.

PC

Space Colony
Space Colony

Strategiczne 14 października 2003

Space Colony to utrzymana w klimatach science-fiction strategia ekonomiczna, stworzona przez zespół deweloperski studia FireFly. Gracz wciela się w rolę kolonizatora obcej planety, który przy użyciu dostępnych środków stara się zbudować tętniące życiem, galaktyczne metropolie. Zadanie jest o tyle trudne, że rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym, a na mieszkańców kolonii czyha mnóstwo niebezpieczeństw.

PC

Age of Mythology: The Titans
Age of Mythology: The Titans

Strategiczne 30 września 2003

Pierwsze oficjalne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego „Age of Mythology”. Rzeczony dodatek wzbogaca oryginalną grę o nową kampanię przeznaczoną dla pojedynczego gracza oraz nowe jednostki, nowe boskie moce, itd.

PC

Command & Conquer: Generals - Zero Hour
Command & Conquer: Generals - Zero Hour

Strategiczne 22 września 2003

Oficjalne rozszerzenie do gry strategicznej Command & Conquer: Generals opracowane ponownie przez ekipę EA Los Angeles (wcześniej EA Pacific). Dodatek rozwija wątki fabularne zapoczątkowane w grze podstawowej i oferuje 3 nowe kampanie złożone z 5 misji dla każdej ze stron konfliktu. Wraz z nimi czekają na nas nowe, jeszcze bardziej zróżnicowane wyzwania - od otwartej walki na morzu po dyskretną infiltrację baz przeciwnika. Podczas rozgrywki pojawiają się nieobecne wcześniej budynki (np.

PC

Homeworld 2
Homeworld 2

Strategiczne 16 września 2003

Kontynuacja przełomowej gry studia Relic Entertainment z 1999 roku, która przeniosła popularny gatunek strategii czasu rzeczywistego w trzeci wymiar. Akcja Homeworld 2 rozgrywa się 100 lat po wydarzeniach, znanych z jedynki i opisuje desperacką walkę rdzennych mieszkańców planety Hiigary z rasą wojowników Vaygr, która wiele wieków temu doprowadziła do wygnania ich w nieznane rejony kosmosu.

PC

Polanie II
Polanie II

Strategiczne 15 września 2003

Polanie II to kontynuacja pierwszej, całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, stworzona przez krakowskie studio deweloperskie Reality Pump. Akcja gry osadzona została w średniowiecznych realiach, a gracz ma okazję poznać historię księcia Mirko w trzech kampaniach fabularnych. Urozmaiceniem dla rozgrywki solowej są potyczki wieloosobowe, w których uczestniczyć może maksymalnie 8 osób.

PC

No Man's Land: Walcz o swoje prawa!
No Man's Land: Walcz o swoje prawa!

Strategiczne 14 sierpnia 2003

No Man's Land to strategia czasu rzeczywistego, w której niemiecki producent Related Designs dał możliwość wszystkim graczom na przeżycie 300 lat wielkiej kolonizacji kontynentu amerykańskiego (od roku 1600 do 1900).

PC

Alien vs Predator: Extinction
Alien vs Predator: Extinction

Strategiczne 29 lipca 2003

Nietypowe podejście do tematu Obcych, Predatorów i Marines, znanych z licznych filmów, komiksów oraz gier. Gra jest bowiem strategią czasu rzeczywistego, w której prowadzimy do boju oddziały każdej z frakcji. W sumie otrzymujemy 21 etapów, podzielonych na trzy zróżnicowane kampanie. Poszczególne rasy posiadają do 10 różnych jednostek.

PS2XBOX

Korona Północy
Korona Północy

Strategiczne 22 lipca 2003

Poboczna odsłona cyklu pełnych rozmachu gier strategicznych firmy Paradox, bazująca na silniku Europa Universalis II. W odróżnieniu od niezwykle rozbudowanej poprzedniczki, odtwarzającej losy 180 realnie istniejących państw na przestrzeni 400 lat historii, Korona Północy (ang. Europa Universalis: Crown of the North) koncentruje się na znacznie węższym przedziale czasowym (lata 1275-1340) oraz dziejach trzech ludów skandynawskich: Szwecji, Danii i Norwegii.

PC

Twierdza Warchest
Twierdza Warchest

Strategiczne 11 lipca 2003

Stronghold Warchest (pol. Twierdza Warchest) to pakiet dwóch gier z serii Stronghold, tj. znakomitej strategii rozgrywającej się w średniowiecznej Brytanii pt. Stronghold (pol. Twierdza) oraz jej sequela, osadzonego w realiach Wypraw Krzyżowych - Stronghold: Crusader (pol. Twierdza: Krzyżowiec), poszerzony o ponad 50 premierowych map oraz ośmiu nowych komputerowych oponentów do pokonania.

PC