Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

50. RTS - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 50. Gry o tematyce RTS ułożone według daty premiery.

PC
PC Windows1407
PlayStation
Sony PlayStation 557 Sony PlayStation 499 Sony PlayStation 327 Sony PlayStation 213 Sony PlayStation 113 PlayStation Portable9 PlayStation Vita4
Xbox
Microsoft Xbox Series X/S57 Microsoft XBOX ONE105 Microsoft Xbox 36044 Microsoft Xbox9
Mobile
Android114 Apple iOS118 Windows Phone8
Nintendo
Nintendo Switch 21 Nintendo Switch47 Nintendo Wii5 Nintendo DS17 Nintendo Wii U6 Nintendo 3DS1
Game Boy Advance
Nintendo GameCube3
WIĘCEJ
MNIEJ

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

RTS
Hegemonia: Żelazne Legiony
Hegemonia: Żelazne Legiony

Strategiczne 13 listopada 2002

Stworzona przez węgierski zespół Digital Reality kosmiczna strategia czasu rzeczywistego 3D czerpiąca pomysły z serii Imperium Galactica oraz z gry Homeworld. Historia przenosi nas w odległą przyszłość, do roku 2104 i opowiada o konflikcie ziemskiego rząd z położonymi na innych planetach koloniami.

PCANDiOS

Robin Hood: Legenda Sherwood
Robin Hood: Legenda Sherwood

Strategiczne 12 listopada 2002

Kolejna taktyczna strategia twórców Desperados, studia Spellbound Interactive. Fabuła gry Robin Hood: Legenda Sherwood przenosi nas w realia średniowiecznej Anglii i koncentruje się na losach najsłynniejszego rozbójnika wszech czasów oraz jego walce, toczonej w imię honoru i sprawiedliwości z lokalnymi władzami.

PC

O.R.B.
O.R.B.

Strategiczne 8 listopada 2002

W podwójnym układzie planetarnym trwa rywalizacja między dwoma rasami o zasobny w surowce naturalne pas asteroidów, którego orbita oscyluje pomiędzy zasięgiem raz jednej, a raz drugiej planety.

PC

G.I. Combat
G.I. Combat

Strategiczne 5 listopada 2002

Gra strategiczna, która pozwala nam objąć dowództwo nad oddziałami niemieckimi i amerykańskimi biorącymi udział w walkach drugiej wojny światowej. Poprowadź więc swoich chłopców do wielkiego zwycięztwa.

PC

Battle Realms: Winter of the Wolf
Battle Realms: Winter of the Wolf

Strategiczne 5 listopada 2002

Samodzielny dodatek do Battle Realms, opowiadający o heroicznej walce klanu Wilka pragnącego wyrwać się z niewoli, wprowadzający gracza we wcześniejszą historię świata Battle Realms.

PC

Age of Mythology
Age of Mythology

Strategiczne 31 października 2002

Strategia rozgrywająca się w starożytności przesączonej grecką mitologią. Wcielamy się w przywódcę jednej z kilku cywilizacji i dbamy o jej rozwój. Specyfika gry sprawia, że często walczymy z mitologicznymi stworami i wchodzimy w układy z bogami. Od strony rozgrywki tytuł posiada wszelkie cechy serii Age of Empires – warstwę ekonomiczną, militarną, czy chociażby technologiczną.

PC

Soldiers of Anarchy
Soldiers of Anarchy

Strategiczne 25 października 2002

Soldiers of Anarchy jest strategią czasu rzeczywistego (RTS), której akcja osadzona została w zniszczonym przez nuklearną apokalipsę świecie niedalekiej przyszłości. Gracz staje na czele jednej z nielicznych grup ludzi, którym udało się przeżyć zagładę i rywalizując z konkurencyjnymi frakcjami stara się zbudować nową cywilizację.

PC

The Gladiators
The Gladiators

Strategiczne 20 października 2002

The Gladiators to wyprodukowana przez studio deweloperskie Eugen Systems strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG, której akcja osadzona została w uniwersum łączącym klimaty science-fiction i fantasy. Fabuła przedstawia zmagania trzech frakcji, toczących wojnę o tron po zmarłym Imperatorze. Gracz wciela się w przywódcę jednej ze stron i stara się przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść.

PC

War and Peace
War and Peace

Strategiczne 11 października 2002

Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasach Wojen Napoleońskich, tzn. w latach 1796 – 1815. Gracz może stanąć na czele jednej z sześciu ówczesnych potęg militarno-gospodarczych: Francji, Anglii, Rosji, Austrii, Prus oraz Imperium Ottomańskiego i zmienić historię naszej cywilizacji.

PC

Real War: Rogue States
Real War: Rogue States

Strategiczne 3 października 2002

Sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”.

PC

Kozacy: Powrót na Wojnę
Kozacy: Powrót na Wojnę

Strategiczne 25 września 2002

Drugi oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje, strategii czasu rzeczywistego od ukraińskiego studia GSC Game World osadzonej w czasach opisanych w sienkiewiczowskiej Trylogii. Kozacy: Powrót na Wojnę to samodzielne rozszerzenie, które oprócz nowej zawartości oferuje kampanie z oryginalnej gry Kozacy: Europejskie Boje oraz pierwszego dodatku Kozacy: Sztuka Wojny.

PC

Frontline Attack: War over Europe
Frontline Attack: War over Europe

Strategiczne 25 września 2002

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images. Pozwala ona graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II wojny światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.

PC

Twierdza: Krzyżowiec
Twierdza: Krzyżowiec

Strategiczne 24 września 2002

Kontynuacja utrzymanej w średniowiecznych realiach strategii ekonomicznej Stronghold, opracowanej przez studio FireFly w 2001 roku. Tym razem akcja przenosi nas na Bliski Wschód, w czasy wypraw krzyżowych organizowanych na przełomie XI i XII wieku. Mechanika zabawy nie zmieniła się w znaczący sposób, zaś główną nowość stanowią zupełnie nowe, wschodnie tereny oraz kilka drobnych zmian w mechanice rozgrywki m.in. konieczność dbania o mocno ograniczone zapasy wody.

PC

Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin
Combat Mission 2: Barbarossa to Berlin

Strategiczne 20 września 2002

Kolejna część wyśmienitej gry strategicznej Combat Mission: Beyond Overlord. Przenosi ona akcję z frontu zachodniego na front wschodni, gdzie możemy dowodzić wojskami walczących stron w szeregu bitew i pojedynków, które odbyły się w okresie od operacji Barbarossa (czerwiec 1941) aż do końca wojny (zdobycia Berlina).

PC

Empire Earth: Sztuka Podboju
Empire Earth: Sztuka Podboju

Strategiczne 18 września 2002

Dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth. Zawiera trzy nowe kampanie dla trybu single player, szereg nowych jednostek i budynków oraz nową epokę „Space Age Epoch”.

PC

Celtic Kings: Rage of War
Celtic Kings: Rage of War

Strategiczne 27 sierpnia 2002

Izometryczna strategia czasu rzeczywistego z elementami przygodówki i RPG. Twórcy podzielili rozgrywkę na dwa zasadnicze tryby: przygodowy i strategiczny. W pierwszym z nich dowodzimy drużyną po stronie Cezara lub galijskiego druida. Zadania strategiczne polegają na rozwijaniu wojska, wynajmowaniu najemników, zbieraniu artefaktów i podbijaniu zamków. Produkcja gwarantuje około 40 godzin zabawy.

PC

Medieval: Total War
Medieval: Total War

Strategiczne 21 sierpnia 2002

Kontynuacja epickiej gry strategicznej studia Creative Assembly z 2000 roku. Medieval: Total War przenosi nas z terenów Dalekiego Wschodu w nieco bliższe nam realia średniowiecznej Europy, gdzie przychodzi nam stanąć na czele jednego z dwunastu najsilniejszych mocarstw tego okresu. Podobnie jak jej poprzedniczka, produkcja łączy elementy czysto militarne z handlem, dyplomacją i zarządzaniem surowcami.

PC

Sudden Strike 2
Sudden Strike 2

Strategiczne 8 sierpnia 2002

Sudden Strike 2 jest kontynuacją wydanej w 2000 roku wojennej strategii czasu rzeczywistego. Deweloperzy ze studia Fireglow pozostali wierni realiom II wojny światowej, powiększając jednak obszar działań także o Azję i Pacyfik. Gracze mogą dowodzić siłami ZSRR, USA, Wielkiej Brytanii, III Rzeszy i Japonii. W porównaniu z pierwowzorem sequel odznacza się większą liczbą jednostek oraz lepszą oprawą wizualną.

PC

The Privateer's Bounty: Age of Sail II
The Privateer's Bounty: Age of Sail II

Strategiczne 2 sierpnia 2002

Samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów. Możemy tu zakosztować wielu aspektów życia ówczesnego wilka morskiego, np. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom.

PC

Tombstone: 1882
Tombstone: 1882

Strategiczne 12 lipca 2002

Strategia czasu rzeczywistego, jak wskazuje sama nazwa, przenosząca wielokrotnie ekranizowaną legendę z Dzikiego Zachodu.

PC

Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory
Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory

Strategiczne 8 lipca 2002

Historycznie odwzorowana jedna z najważniejszych nitew kampanii Napoleońskiej, pod Austerlitz, gdie wojska rosyjskie i austriackie stawiły czoła armii Napoleońskiej.

PC

Valhalla Chronicles
Valhalla Chronicles

Strategiczne 8 lipca 2002

Przeżyj prawdziwą przygodę w mitycznym świecie Wikingów, gdzie musisz powstrzymać hordy potworów wysłane przez boga wojny Ragnaröka.

PC

Warcraft III: Reign of Chaos
Warcraft III: Reign of Chaos

Strategiczne 3 lipca 2002

Warcraft III: Reign of Chaos to trzecia odsłona kultowej serii osadzonych w realiach fantasy RTS-ów, zapoczątkowanej w 1994 roku przez studio Blizzard. W krainie Azeroth siły ludzi, orków i nocnych elfów stawiają czoła inwazji nieumarłych, zwanych Plagą albo Nocnym Legionem. Mechanika rozgrywki czerpie z klasycznych rozwiązań cyklu, ale nie obyło się bez kilku nowości.

PC

Micro Commandos
Micro Commandos

Strategiczne 28 czerwca 2002

Zabawna strategia czasu rzeczywistego pochodząca z firmy Monte Cristo, znanej m.in. z takich produkcji jak Economic War, Stardom: Your Quest for Fame, czy Airline Tycoon Evolution.

PC