Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

41. RTS - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 41. Gry o tematyce RTS ułożone według daty premiery.

PC
PC Windows1407
PlayStation
Sony PlayStation 556 Sony PlayStation 498 Sony PlayStation 327 Sony PlayStation 213 Sony PlayStation 113 PlayStation Portable9 PlayStation Vita4
Xbox
Microsoft Xbox Series X/S57 Microsoft XBOX ONE105 Microsoft Xbox 36044 Microsoft Xbox9
Mobile
Android114 Apple iOS118 Windows Phone8
Nintendo
Nintendo Switch 21 Nintendo Switch47 Nintendo Wii5 Nintendo DS17 Nintendo Wii U6 Nintendo 3DS1
Game Boy Advance
Nintendo GameCube3
WIĘCEJ
MNIEJ

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

RTS
Supreme Commander
Supreme Commander

Strategiczne 16 lutego 2007

Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.

PCX360

Dreamlords
Dreamlords

Strategiczne 15 lutego 2007

Dreamlords to ambitny projekt szwedzkiej grupy developerskiej, Lockpick Entertainmetn. Ambitny, ponieważ programiści i projektanci wspomnianego studia postawili sobie za cel przeniesienie do świata gier MMO elementów znanych ze strategii czasu rzeczywistego.

PC

Close Combat: Cross of Iron
Close Combat: Cross of Iron

Strategiczne 13 lutego 2007

Close Combat: Cross of Iron to szósta już odsłona jednej najbardziej realistycznych, taktycznych strategii czasu rzeczywistego jakie powstały.

PC

Maelstrom (2007)
Maelstrom (2007)

Strategiczne 9 lutego 2007

Maelstrom to kolejna gra strategiczna toczona w czasie rzeczywistym, opracowana w studiu programistycznym K-D, pod baczną kuratelą firmy Codemasters. Pierwszym wspólnym projektem obu powyższych podmiotów był RTS zatytułowany Perimeter.

PC

Pacific Storm: Allies
Pacific Storm: Allies

Strategiczne 8 lutego 2007

Pacific Storm: Allies to pierwsze, oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2005 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS) - Pacific Storm. Dodatek wprowadza nowe strony strony konfliktu oraz związane z nimi rodzaje jednostek. Twórcy zdecydowali się również zmodyfikować silnik graficzny bazowej gry, dzięki czemu oprawa wizualna zyskała na szczegółowości i płynności działania.

PC

War Front: Punkt Zwrotny
War Front: Punkt Zwrotny

Strategiczne 7 lutego 2007

War Front: Punkt Zwrotny jest strategią czasu rzeczywistego opracowaną przez studio Digital Reality, mające na swoim koncie już kilka innych gier z tego gatunku. Tym razem tło produkcji stanowi II wojna światowa, która jednak potoczyła się w sposób alternatywny do tego, jaki znamy z kart historii.

PC

Battlestations: Midway
Battlestations: Midway

Strategiczne 31 stycznia 2007

Połączenie symulacji morskiej i strategii czasu rzeczywistego poruszające temat bitew morskich rozgrywanych podczas II Wojny Światowej. Dzięki temu tytułowi gracze mogą przekonać się jak bardzo zmieniła się wojna na morzu na przestrzeni kilku lat II Wojny Światowej.

PCPS2XBOXX360

Europa Universalis III
Europa Universalis III

Strategiczne 23 stycznia 2007

Trzecia pełnoprawna odsłona popularnej serii strategicznej, rozwijanej od 2001 roku przez firmę Paradox Entertainment. Akcja Europa Universalis III przenosi nas w czasie do połowy XV wieku i pozwala nam pokierować rozwojem jednej z wybranych nacji na przestrzeni ok. 350 lat.

PC

Ancient Wars: Sparta
Ancient Wars: Sparta

Strategiczne 8 grudnia 2006

Sparta: Ancient Wars jest pierwszą częścią cyklu PeCetowych strategii czasu rzeczywistego, traktującego o głośnych starożytnych wojnach. Jak sama nazwa wskazuje, przejmujemy kontrolę nad legendarnymi oddziałami spartańskimi rodem z Półwyspu Peloponeskiego, słynącymi przede wszystkim z niesamowitej bitności.

PC

Star Trek: Legacy
Star Trek: Legacy

Strategiczne 5 grudnia 2006

Star Trek: Legacy jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, przygotowaną z okazji czterdziestej rocznicy powstania słynnego fantastycznonaukowego uniwersum, wymyślonego de facto przez jednego człowieka – Teksańczyka nazwiskiem Gene Roddenberry.

PCX360

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli

Strategiczne 28 listopada 2006

Oficjalny dodatek do drugiej odsłony cyklu The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth, wymagający do działania podstawowej wersji gry. Akcja rozszerzenia pt. Król Nazguli przenosi graczy do okresu pomiędzy Bitwą Ostatniego Przymierza Ludzi i Elfów, a wyprawą Drużyny Pierścienia. Deweloperzy postawili tym razem na własną inwencję twórczą, gdyż gra opowiada o wydarzeniach opisanych przez J.R.R. Tolkiena jedynie pobieżnie.

PC

The Chronicles of the Three Kingdoms
The Chronicles of the Three Kingdoms

Strategiczne 24 listopada 2006

The Chronicles of the Three Kingdoms to strategia czasu rzeczywistego, której akcja została oparta na historycznej, chińskiej sadze The Three Kingdoms, przedstawiającej wydarzenia rozgrywające się po upadku dynastii Han. Twórcy gry przenoszą nas do roku 189, gdzie wcielając się w postać generała Liu Bei staramy się zjednoczyć państwo i przywrócić świetność wspomnianej dynastii Han.

PC

Warhammer: Mark of Chaos
Warhammer: Mark of Chaos

Strategiczne 14 listopada 2006

Utrzymana w klimatach fantasy strategia czasu rzeczywistego studia Black Hole Games, osadzona w wykreowanym przez firmę Games Workshop świecie Warhammera. Osią gry jest rozbudowana kampania fabularna, będąca epicką opowieścią o walce z Siłami Chaosu, ukazaną z perspektywy czterech stron konfliktu tzn. Imperiun, Wysokich Elfów, Chaosu oraz szczuropodobnych Skavenów.

PC

Total War: Medieval II
Total War: Medieval II

Strategiczne 10 listopada 2006

Kolejna odsłona cyklu strategii studia Creative Assembly, nawiązująca do drugiej części serii i przenosząca graczy ponownie w realia mrocznego średniowiecza. Akcja gry toczy się w latach 1080-1503, a twórcy skupili się na możliwie wiernym odtworzeniu realiów tego okresu, wliczając w to ekonomię, gospodarkę, handel i stosunki polityczne. Do dyspozycji graczy oddano aż 21 grywalnych nacji (m.in. Polskę) różniących się od siebie nie tylko wyglądem, ale i stosowaną taktyką bojową.

PCANDiOS

Left Behind: Eternal Forces
Left Behind: Eternal Forces

Strategiczne 7 listopada 2006

Gra Left Behind: Eternal Forces powstała pod kierownictwem Troy’a Lyndona (twórcy Madden Football) jest rozbudowanym RTS-em dziejącym się w świecie znanym z bestsellerowej chrześcijańskiej serii książek Tima LaHaye'a i Jerry'ego B. Jenkinsa „Left Behind” (w Polsce: „Czasy ostateczne”).

PC

F2C2
F2C2

Strategiczne 30 października 2006

Future Force Comany Commander (w skrócie F2C2) to gra strategiczna stworzona przez studio Zombie na zlecenie amerykańskiej firmy SAIC. Produkt dostępny w sieci bezpłatnie przeznaczony jest głównie do prezentowania możliwości technicznych amerykańskiej armii.

PC

Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption
Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption

Strategiczne 24 października 2006

Pierwsze oficjalne rozszerzenie do gry Star Wars: Empire at War, opracowane przez studio Petroglyph. Akcja opisywanego dodatku toczy się tuż po wydarzeniach opowiedzianych w pierwowzorze – zamieszanie powstałe w wyniku zniszczenia pierwszej Gwiazdy Śmierci wykorzystuje niejaki Tyber Zann, który zamierza zostać największym przestępcą w galaktyce od czasów Jabby Hutta.

PC

Codename: Panzers - Złota Edycja
Codename: Panzers - Złota Edycja

Strategiczne 20 października 2006

Codename: Panzers Złota Edycja to specjalny pakiet, w skład którego wchodzą dwie części serii serii Codename, tj. Codename: Panzers - Faza Pierwsza oraz Codename: Panzers - Faza Druga. Oczywiście obie w pełnej polskiej wersji językowej.

PC

Theatre of War: Pola zagłady
Theatre of War: Pola zagłady

Strategiczne 20 października 2006

Kolejny ambitny projekt firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik. WWII RTS to strategia, lub raczej gra wojenna rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwala nam na dowodzenie oddziałami w walkach, które miały miejsce podczas II Wojny Światowej, w latach 1941-1945.

PC

Age of Empires III: The WarChiefs
Age of Empires III: The WarChiefs

Strategiczne 17 października 2006

Pierwsze oficjalne rozszerzenie do strategii czasu rzeczywistego pod tytułem Age of Empires III, opracowane przez zespół Ensemble Studios. Gracz otrzymuje do dyspozycji trzy nowe nacje (Irokezi, Siuksowie oraz Aztekowie), którym poświęcono fabularną kampanię.

PC

Twierdza: Legendy
Twierdza: Legendy

Strategiczne 13 października 2006

Stronghold Legends stanowi odświeżoną, ale i mocno zmodyfikowaną wersję oryginału. Twórcy wprowadzili w mechanice rozgrywki szereg zmian, zbliżających grę w stronę rasowej strategii RTS. Tym razem zrezygnowano z mocno rozbudowanej warstwy ekonomicznej, upraszczając model gospodarczy oraz system rozbudowy zamku i koncentrując się w szczególności na sferze batalistycznej. W odróżnieniu od poprzednich odsłon cyklu, fabułę nasycono także silnymi elementami fantasy.

PC

Shadows of War
Shadows of War

Strategiczne 10 października 2006

Jest rok 1936. Europa wciąż liże rany zadane w trakcie największej wojny w dziejach ludzkości. Tymczasem w centrum Starego Kontynentu pojawia się nowy wróg, który może zburzyć z trudem utrzymywany porządek na świecie. Jeśli nikt nie powstrzyma zagrożenia, konsekwencje nowego, globalnego konfliktu odmienią na zawsze losy wielu narodów.

PC

Warhammer 40,000: Dawn of War – Dark Crusade
Warhammer 40,000: Dawn of War – Dark Crusade

Strategiczne 9 października 2006

Samodzielny dodatek do opracowanej przez studio Relic Entertainment strategii Warhammer 40,000: Dawn of War. Podstawową nowinką, jaką wprowadza rozszerzenie o nazwie Dark Crusade, są dwie frakcje. Pierwszą z nich stanowi rasa humanoidalnych robotów o nazwie Necroni, będących prawdziwymi maszynami do zabijania. Druga to posługujące się zaawansowaną technologią oraz rozwiniętą dyplomacją Dominium Tau.

PC

Heroes of Annihilated Empires
Heroes of Annihilated Empires

Strategiczne 6 października 2006

„Heroes of Annihilated Empires” to gra strategiczna znanego na całym świecie ukraińskiego studia GSC Game World (m.in.: „S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl”, seria „Cossacks”, „Codename: Outbreak”).

PC