Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

38. RTS - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 38. Gry o tematyce RTS ułożone według daty premiery.

PC
PC Windows1407
PlayStation
Sony PlayStation 556 Sony PlayStation 498 Sony PlayStation 327 Sony PlayStation 213 Sony PlayStation 113 PlayStation Portable9 PlayStation Vita4
Xbox
Microsoft Xbox Series X/S57 Microsoft XBOX ONE105 Microsoft Xbox 36044 Microsoft Xbox9
Mobile
Android114 Apple iOS118 Windows Phone8
Nintendo
Nintendo Switch 21 Nintendo Switch47 Nintendo Wii5 Nintendo DS17 Nintendo Wii U6 Nintendo 3DS1
Game Boy Advance
Nintendo GameCube3
WIĘCEJ
MNIEJ

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

RTS
Supreme Ruler 2020
Supreme Ruler 2020

Strategiczne 17 czerwca 2008

Supreme Ruler 2020 jest kolejną częścią rozbudowanej gry strategicznej opracowanej przez Battlegoat Studios. Podobnie jak poprzedniczka, produkcja pozwala nam przenieść się w niedaleką przyszłość do pogrążonego w chaosie świata.

PC

Imperium Romanum: The Conquest of Britannia
Imperium Romanum: The Conquest of Britannia

Strategiczne 30 maja 2008

Imperium Romanum the Conquest of Britannia to pierwszy dodatek do strategii czasu rzeczywistego Imperium Romanum, stworzonej na początku 2008 r. przez studio Haemimont Games. Opisywany produkt pozwala posiadaczom podstawowej wersji gry przenieść się z powrotem do pierwszego wieku naszej ery, kiedy to cesarz Hadrian wraz ze swymi legionami wybrał się na podbój odległej Brytanii.

PC

Europa Universalis III: In Nomine
Europa Universalis III: In Nomine

Strategiczne 28 maja 2008

Kolejny niesamodzielny dodatek do trzeciej odsłony serii Europa Universalis, wymagający do działania zarówno gry podstawowej, jak i poprzedniego rozszerzenia Napoleon’s Ambition. In Nomine przenosi nas w czasie do roku 1399, kiedy na tron angielski wstępuje Henryk IV. Rozszerzone ramy chronologiczne produkcji pozwoliły zaś na wprowadzenie do rozgrywki kolejnych ważnych wydarzeń historycznych, np. mongolskiej inwazji na Turcję, wojny stuletniej czy upadku Cesarstwa Bizantyjskiego.

PC

Twierdza: Krzyżowiec Extreme
Twierdza: Krzyżowiec Extreme

Strategiczne 28 maja 2008

Odświeżona wersja gry Stronghold Crusader z 2002 roku, przygotowana przez twórców oryginału – ekipę Firefly Studios. Akcja gry rozpoczyna się w miejscu, w którym zakończyła się fabuła pierwowzoru i przenosi nas ponownie w czasy średniowiecznych wypraw krzyżowych, mających na celu odbicie świętego miasta Jerozolimy z rąk niewiernych. Naszym zadaniem będzie zaś tym razem stworzenie potężnej armii rycerzy i poprowadzenie jej do boju przeciwko innowiercom z Bliskiego Wschodu.

PC

WorldShift
WorldShift

Strategiczne 8 maja 2008

WorldShift to strategia czasu rzeczywistego utrzymana w klimatach cyber-fantasy. Osobami odpowiedzialnymi za jej stworzenie są programiści z grupy Black Sea Studios, posiadający już w swym elektronicznym dorobku jedną pozycję z gatunku RTS, grę Knights of Honor.

PC

PixelJunk Monsters Encore
PixelJunk Monsters Encore

Strategiczne 8 maja 2008

Pełnoprawny dodatek do wydanej w styczniu 2008 roku gry "PixelJunk Monsters". Rozszerzenie dodaje jedną nową wyspę, na której na gracza czeka 15 poziomów. Ponadto wprowadzono drobne zmiany w gameplay'u i grafice.

PS3

Windchaser
Windchaser

Strategiczne 8 maja 2008

Windchaser to przygotowana przez ekipę deweloperską studia Chimera Entertainment strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktycznymi i cRPG. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Ensai, w którym magia miesza się z techniką. Gracz wciela się w obdarzonego wielką mocą młodego adepta sztuk magicznych - Ioana. Rozgrywka nastawiona jest na walkę taktyczną i odpowiednie przygotowanie drużyny do starć z przeciwnikami.

PC

9 Kompania
9 Kompania

Strategiczne 30 kwietnia 2008

Dynamiczny wojenny RTS oparty na motywach rosyjskiego filmu wojennego wyświetlanego w Polsce jako 9 kompania. Gra pozwala wciąć udział w konflikcie radziecko-afgańskim i może pochwalić się sporym realizmem starć. Pod naszym dowództwem może znaleźć się w sumie aż 80 różnych formacji bojowych.

PC

Sango 2
Sango 2

Strategiczne 28 kwietnia 2008

Sango 2 to wyprodukowana przez studio Magitech Corporation strategia czasu rzeczywistego na motywach powieści "Romance of the Three Kingdoms". Gracz wciela się w przywódcę jednego z trzech królewskich rodów i podejmuje próbę zjednoczenia kraju pod własnym sztandarem. Rozgrywka łączy elementy strategiczne związane z zarządzaniem państwem i taktyczne dowodzenie na polu walki.

PC

Europa Universalis: Rzym
Europa Universalis: Rzym

Strategiczne 15 kwietnia 2008

Spin-offowa odsłona popularnej serii Europa Universalis, bazująca na silniku i mechanice wydanej w 2007 roku trzeciej części cyklu. W odróżnieniu od wszystkich poprzednich odsłon serii, Europa Universalis: Rzym przenosi nas do epoki starożytności, koncentrując się na losach Imperium Rzymskiego w latach od 280 p.n.e. do 27 p.n.e. – czyli od czasów pierwszej wojny punickiej do początków świetności Cesarstwa.

PC

The Settlers: Narodziny Imperium - Wschodnie Królestwa
The Settlers: Narodziny Imperium - Wschodnie Królestwa

Strategiczne 27 marca 2008

Oficjalny dodatek do szóstej części popularnego cyklu strategii ekonomicznych studia Blue Byte Software pt. The Settlers: Narodziny Imperium. Akcja rozszerzenia zatytułowanego Wschodnie Królestwa (ang. The Eastern Realm) rozgrywa się po wydarzeniach z podstawowej części gry, kiedy kluczowy dla gospodarki naszego państwa szlak handlowy zostaje zablokowany.

PC

Crusaders: Twoje królestwo
Crusaders: Twoje królestwo

Strategiczne 27 marca 2008

Crusaders: Thy Kingdom Come jest RTS-em osadzonym w czasach tytułowych Wypraw Krzyżowych, którego realizacji podjęło się węgierskie studio Neocore Games. Jest ono również twórcą hybrydy turowej strategii i RTS-a King Arthur.

PC

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a
Command & Conquer 3: Gniew Kane'a

Strategiczne 26 marca 2008

Oficjalny dodatek do gry Command & Conquer 3 wyprodukowanej w 2007 roku przez spadkobierców oryginalnych twórców serii ze studia EA Los Angeles. Fabuła rozszerzenia koncentruje się w całości na poczynaniach Bractwa Nod i jego charyzmatycznego przywódcy Kane’a. Kampania dla jednego gracza podzielona została na 3 niezależne rozdziały, których akcja toczy się na przestrzeni 20 lat.

PCX360

Warhammer: Mark of Chaos - Battle March
Warhammer: Mark of Chaos - Battle March

Strategiczne 16 marca 2008

Oficjalny dodatek do wydanej w 2006 roku bitewnej strategii czasu rzeczywistego Warhammer: Mark of Chaos studia Black Hole Games. Rozszerzenie zatytułowane Battle March oferuje całkiem nową kampanię fabularną, w której mamy okazję pokierować dwoma niedostępnymi w grze macierzystej sprzymierzeńcami Chaosu, czyli uzdolnionymi magicznie Mrocznymi Elfami oraz specjalizującymi się w bezpośredniej walce Zielonoskórymi.

PC

Command and Destroy
Command and Destroy

Strategiczne 14 marca 2008

Klasyczna strategia czasu rzeczywistego, w której zakładamy własną bazę oraz zajmujemy się tworzeniem armii. Opowiadamy się po stronie ludzi lub agresywnej rasy obcych.

NDS

Seven Kingdoms: Conquest
Seven Kingdoms: Conquest

Strategiczne 14 marca 2008

Seven Kingdoms: Conquest jest trzecią odsłoną cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio Enlight Software przy współpracy z Infinite Interactive. Fabuła gry przedstawia trwający 6 tys. lat konflikt pomiędzy ludźmi i demonami. Gracz sam decyduje o tym, którą rasę poprowadzi ku zwycięstwu. W porównaniu z wcześniejszymi odsłonami serii twórcy zdecydowali się umniejszyć aspekt gospodarczy na rzecz bardziej widowiskowej i emocjonującej walki.

PC

Ecolis: Save the Forest
Ecolis: Save the Forest

Strategiczne 4 marca 2008

Niezbyt skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, poruszająca m.in. problem globalnego ocieplenia. Dowodzimy dzielnymi gryzionami, starając się uchronić las przed zagładą.

NDS

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm

Strategiczne 4 marca 2008

Kolejne samodzielne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku strategii czasu rzeczywistego Warhammer 40,000: Dawn of War. Dodatek zatytułowany Soulstorm oferuje graczom tylko jedną nową kampanię fabularną, jednak obejmuje ona zasięgiem cały system gwiezdny Kaurva, z czterema planetami i trzema księżycami. Na tym właśnie terenie dochodzi do konfliktu pomiędzy dziewięcioma frakcjami, pragnącymi zbadać występującą tu tytułową anomalię (w polskiej wersji gry zwaną Burzą Spaczni).

PC

Imperium Romanum
Imperium Romanum

Strategiczne 22 lutego 2008

Imperium Romanum to strategia pozwalająca graczowi wcielić się w rolę zarządcy rzymskiej prowincji w starożytności i doprowadzić ją do jej jak największego rozkwitu. Autorzy, studio Haemimont Games, włożyli dużo pracy w to, aby tytuł ten jak najstaranniej odzwierciedlał historyczne realia.

PC

Nobunaga's Ambition: Rise to Power
Nobunaga's Ambition: Rise to Power

Strategiczne 5 lutego 2008

Skomplikowana strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w czasach feudalnej Japonii. Dowodzimy armiami, zajmując się także dyplomacją i rozwojem miast.

PS2

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca

Strategiczne 4 lutego 2008

Kosmiczna strategia czasu rzeczywistego autorstwa studia Ironclad Games, założonego przez byłych pracowników Rockstar Vancouver. Fabuła gry opowiada o wojnie, jaka toczy się pomiędzy Koalicją Kupiecką a dwoma agresywnymi nacjami, znanymi jako Wygnani oraz Imperium Vasari. Gracze mogą opowiedzieć się po dowolnej ze stron, charakteryzujących się odmiennymi technologiami, rodzajami broni oraz strategiami działania.

PC

The Golden Horde
The Golden Horde

Strategiczne 1 lutego 2008

The Golden Horde jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Ancient Wars: Sparta przy użyciu tego samego silnika (AWE Engine). Niniejszy produkt osadzono w realiach historycznych i zgodnie z nazwą związano z czasami istnienia Złotej Ordy. Mowa konkretnie o początkowym okresie egzystencji tego wielkiego euroazjatyckiego państwa, czyli połowie XIII wieku.

PC

PixelJunk Monsters
PixelJunk Monsters

Logiczne 24 stycznia 2008

Gra logiczna z elementami strategii czasu rzeczywistego, bazująca na pomyśle znanym z gier, w których przy pomocy rozmieszczonych w różnych miejscach planszy wież musimy obronić dane terytorium przed madciągającym wrogiem.

PS3PSPANDiOS

Savage 2: A Tortured Soul
Savage 2: A Tortured Soul

Strategiczne 16 stycznia 2008

Sequel Savage: The Battle for Newerth, czyli oryginalnej mieszaniny strategii, gry akcji i elementów cRPG, dedykowanej zespołowym potyczkom wieloosobowym, która zadebiutowała w roku 2003.

PC