Wyszukiwarka gier
Seven Kingdoms: Conquest

Seven Kingdoms: Conquest

PC
po premierze

Data wydania: 14 marca 2008

Strategiczne, RTS, Multiplayer, Singleplayer, Internet, LAN

Seven Kingdoms: Conquest jest trzecią odsłoną cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio Enlight Software przy współpracy z Infinite Interactive. Fabuła gry przedstawia trwający 6 tys. lat konflikt pomiędzy ludźmi i demonami. Gracz sam decyduje o tym, którą rasę poprowadzi ku zwycięstwu.

3.5

GRYOnline

4.4

Gracze

OCEŃ
Oceny

Seven Kingdoms: Conquest to trzecia odsłona z serii gier strategicznych Seven Kingdoms, wyprodukowana przez firmę Enlight Software przy współpracy z zespołem Infinite Interactive.

Jest to historia konfliktu dwóch potęg, ludzi i demonów. Gracz może dokonać wyboru, po której stronie chce stanąć do walki. Rozgrywka obejmuje okres sześciu tysięcy lat i rozpoczyna się w czasach starożytnego Egiptu, trzy tysiące lat przed naszą erą, natomiast końcową bitwę przyjdzie nam stoczyć w odległej przyszłości, na futurystycznej Ziemi. Łącznie akcja ma miejsce w siedmiu epokach: Wczesnego Brązu, Późnego Brązu, Epoce Żelaza, Imperium Rzymskiego, Średniowiecza, czasach współczesnych i przyszłych.

Gra została wyposażona w nowy silnik graficzny 3D i oferuje:

  • siedem ludzkich cywilizacji oraz siedem ras demonów,
  • magię i rożnego rodzaju technologie dostępne dla każdej z ras,
  • wiele ustawień gry umożliwiających przystosowanie jej do własnych upodobań,
  • edytor poziomów pozwalający graczom na stworzenie własnych misji i map.

Rasy ludzi różnią się między sobą w zależności od epoki w jakiej toczy się akcja. Przykładowo w średniowieczu są to rycerze, a w czasach współczesnych żołnierze uzbrojeni w broń palną. Z kolei rasy demonów zostały zróżnicowane względem miejsca ich pochodzenia. Mamy tu więc Królestwo Ognia, Lodu, Cienia, Węży, Zmór Nocnych, Zwierząt i Plag. Warto też dodać, iż wszystkie ludzkie cywilizacje w trakcie rozgrywki, z biegiem wieków są mniej ufne w stosunku do bogów, duchownych i magii, a bardziej polegają na różnego rodzaju technologiach.

Czytaj więcej

Gry z serii

Seven Kingdoms: Conquest
Seven Kingdoms: Conquest
Seven Kingdoms: Conquest

3GRY

Gry z serii Seven Kingdoms

Gry z serii Seven Kingdoms

Publicystyka

3.5
słaba

Recenzja GRYOnline

Seven Kingdoms: Conquest

podejście prezentowane przez twórców Seven Kingdoms: Conquest kojarzy się raczej z powrotem do szalonych rządów Kaliguli niż wspaniałych podbojów Juliusza Cezara.

Seven Kingdoms: Conquest - recenzja gry
Recenzujący:
Artur Cnotalski
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
11 września 2008

Wiadomości

Premiery gier w Polsce (30 czerwca – 6 lipca)

Okres wakacyjnej posuchy powoli zaczyna być widoczny również na sklepowych półkach. W minionym tygodniu na naszym rynku zagościło tylko osiem premierowych gier, w tym zaledwie trzy przeznaczone na konsole. Nieco ciekawiej zrobiło się natomiast w planach wydawniczych polskich dystrybutorów, gdzie na listy zapowiedzianych pozycji trafiło dziesięć nowych produkcji.

gry

Marek Grochowski

7 lipca 2008 10:45

Premiery gier w Polsce (30 czerwca – 6 lipca)

Trzy strategie od CDV i Enlight

Firmy CDV Software Entertainment oraz Enlight Software podpisały właśnie umowę, na mocy której zajmą się wydaniem trzech gier strategicznych, przeznaczonych na PC. Amerykański debiut rynkowy wspomnianych produkcji ma nastąpić w bieżącym roku.

gry

Karolina Talaga

24 stycznia 2006 10:36

Trzy strategie od CDV i Enlight

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Seven Kingdoms: Conquest.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Seven Kingdoms: Conquest:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), Windows 98/Me/2000/XP.

Oceny gry

Średnie Oceny:

3.5

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
4.4

Ocena Graczy

Średnia z 211 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

3.5
PC

Artur Cnotalski

Recenzent GRYOnline.pl

2008.09.11

podejście prezentowane przez twórców Seven Kingdoms: Conquest kojarzy się raczej z powrotem do szalonych rządów Kaliguli niż wspaniałych podbojów Juliusza Cezara.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2011-04-21
14:11

zanonimizowany660240 Pretorianin

😊

Wybrałem ostatecznie "wielbicielu tej chujowej gry, dupo". Może tak być, panie "wielbicielu tej chujowej gry, dupo"?

Komentarz: zanonimizowany660240
2011-04-22
11:02

Xiviss Legionista

😁

Oczywiście, ale ja tutaj wchodzę tylko po to, żeby mieć dobry ubaw. Nie bronię tej gry, ale specjalnie Cię wyśmiewam, bo jesteś bardzo fajny. Już od prima aprilis mam ubaw :D

Komentarz: Xiviss
2011-04-22
16:53

zanonimizowany660240 Pretorianin

📄

To nieco zmienia postać rzeczy. Skoro tobie także nie podoba się gra i jej nie bronisz to bardzo dobrze. Szacun! Chyba zrezygnuję z twojego przezwiska, choć nie ukrywam, że mi się podobało. A co do gry, to chciałbym wreszcie zakończyć ten temat. Autorzy stworzeniem jej obrazili niejednego zagorzałego fana gier RTS.

PS. Chociaż nie rozumiem tego. Ci sami goście zrobili swietnego Puzzle Questa i Warlords 4 i Warlords: Battlecry 3. Więc jak mogło im wyjść takie gówno?

Komentarz: zanonimizowany660240
2014-03-27
18:44

Pacifikathor Legionista

Znudziła mi się po samouczku. Zbyt rozbudowane systemy skomplikwane sterowanie, ograniczenia. Naprawdę tylko dla fanów RTS tak mi sie wydaje.

Komentarz: Pacifikathor
2014-03-27
18:45

Admin Senator

Admin

Seven Kingdoms: Conquest - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl