Data wydania: 14 marca 2008
Seven Kingdoms: Conquest jest trzecią odsłoną cyklu strategii czasu rzeczywistego (RTS), rozwijanego przez studio Enlight Software przy współpracy z Infinite Interactive. Fabuła gry przedstawia trwający 6 tys. lat konflikt pomiędzy ludźmi i demonami. Gracz sam decyduje o tym, którą rasę poprowadzi ku zwycięstwu.
GRYOnline
Gracze
Seven Kingdoms: Conquest to trzecia odsłona z serii gier strategicznych Seven Kingdoms, wyprodukowana przez firmę Enlight Software przy współpracy z zespołem Infinite Interactive.
Jest to historia konfliktu dwóch potęg, ludzi i demonów. Gracz może dokonać wyboru, po której stronie chce stanąć do walki. Rozgrywka obejmuje okres sześciu tysięcy lat i rozpoczyna się w czasach starożytnego Egiptu, trzy tysiące lat przed naszą erą, natomiast końcową bitwę przyjdzie nam stoczyć w odległej przyszłości, na futurystycznej Ziemi. Łącznie akcja ma miejsce w siedmiu epokach: Wczesnego Brązu, Późnego Brązu, Epoce Żelaza, Imperium Rzymskiego, Średniowiecza, czasach współczesnych i przyszłych.
Gra została wyposażona w nowy silnik graficzny 3D i oferuje:
Rasy ludzi różnią się między sobą w zależności od epoki w jakiej toczy się akcja. Przykładowo w średniowieczu są to rycerze, a w czasach współczesnych żołnierze uzbrojeni w broń palną. Z kolei rasy demonów zostały zróżnicowane względem miejsca ich pochodzenia. Mamy tu więc Królestwo Ognia, Lodu, Cienia, Węży, Zmór Nocnych, Zwierząt i Plag. Warto też dodać, iż wszystkie ludzkie cywilizacje w trakcie rozgrywki, z biegiem wieków są mniej ufne w stosunku do bogów, duchownych i magii, a bardziej polegają na różnego rodzaju technologiach.
W Seven Kingdoms: Conquest nie brakuje też znanych z dwóch pierwszych gier z tej serii opcji: handlu, dyplomacji, wywiadu i kontrwywiadu. Przy czym zgodnie z założeniem „resource-light, micromanagement-light, action-heavy” autorzy skupili się na wzbogaceniu elementu wojennego gry, a uprościli nieco elementy związane z zarządzaniem, ekonomią, pozyskiwaniem surowców itp. Ponadto zostały wprowadzone nowe opcje dla każdej z ras np. dla ludzkiej cywilizacji dodano ambasadorską opcję, która umożliwia graczowi wysłanie do neutralnych, wrogich czy sprzymierzonych miast i wsi ambasadorów. Jednostki te mogą m.in. proponować przymierze, handlować technologiami, truć owe miasta i wsie czy zabijać ich liderów. Po stronie Demonów podobne funkcję spełnia Succubus.
Natomiast zwolennicy rozgrywek wieloosobowych mogą powalczyć z innymi graczami przez Internet i LAN – tryb multiplayer jest dostępny dla 8 graczy.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Infinity Plus Two / Infinite Interactive
Wydawca: Dreamcatcher / The Adventure Comp.
Recenzja GRYOnline
podejście prezentowane przez twórców Seven Kingdoms: Conquest kojarzy się raczej z powrotem do szalonych rządów Kaliguli niż wspaniałych podbojów Juliusza Cezara.
Okres wakacyjnej posuchy powoli zaczyna być widoczny również na sklepowych półkach. W minionym tygodniu na naszym rynku zagościło tylko osiem premierowych gier, w tym zaledwie trzy przeznaczone na konsole. Nieco ciekawiej zrobiło się natomiast w planach wydawniczych polskich dystrybutorów, gdzie na listy zapowiedzianych pozycji trafiło dziesięć nowych produkcji.
gry
Marek Grochowski
7 lipca 2008 10:45
Firmy CDV Software Entertainment oraz Enlight Software podpisały właśnie umowę, na mocy której zajmą się wydaniem trzech gier strategicznych, przeznaczonych na PC. Amerykański debiut rynkowy wspomnianych produkcji ma nastąpić w bieżącym roku.
gry
Karolina Talaga
24 stycznia 2006 10:36
Popularne pliki do pobrania do gry Seven Kingdoms: Conquest.
Wymagania sprzętowe gry Seven Kingdoms: Conquest:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), Windows 98/Me/2000/XP.
Średnie Oceny:
Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 211 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Artur Cnotalski
Recenzent GRYOnline.pl
2008.09.11
podejście prezentowane przez twórców Seven Kingdoms: Conquest kojarzy się raczej z powrotem do szalonych rządów Kaliguli niż wspaniałych podbojów Juliusza Cezara.
zanonimizowany660240 Pretorianin
Wybrałem ostatecznie "wielbicielu tej chujowej gry, dupo". Może tak być, panie "wielbicielu tej chujowej gry, dupo"?
Xiviss Legionista
Oczywiście, ale ja tutaj wchodzę tylko po to, żeby mieć dobry ubaw. Nie bronię tej gry, ale specjalnie Cię wyśmiewam, bo jesteś bardzo fajny. Już od prima aprilis mam ubaw :D
zanonimizowany660240 Pretorianin
To nieco zmienia postać rzeczy. Skoro tobie także nie podoba się gra i jej nie bronisz to bardzo dobrze. Szacun! Chyba zrezygnuję z twojego przezwiska, choć nie ukrywam, że mi się podobało. A co do gry, to chciałbym wreszcie zakończyć ten temat. Autorzy stworzeniem jej obrazili niejednego zagorzałego fana gier RTS.
PS. Chociaż nie rozumiem tego. Ci sami goście zrobili swietnego Puzzle Questa i Warlords 4 i Warlords: Battlecry 3. Więc jak mogło im wyjść takie gówno?
Pacifikathor Legionista
Znudziła mi się po samouczku. Zbyt rozbudowane systemy skomplikwane sterowanie, ograniczenia. Naprawdę tylko dla fanów RTS tak mi sie wydaje.