Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Opis przejścia wielkiej przygody. Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.

1 - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

A. Rozmawiając z postaciami sterowanymi przez komputer wykorzystuj wszystkie możliwe opcje dialogowe.

B. Zwróć uwagę, iż twój plecak (inventory) składa się z dwóch części: głównej i tzw. dokumentów. W plecaku znajdziesz również telefon komórkowy z którego przyjdzie ci kilkukrotnie skorzystać.

C. Przedmioty, które wylądują w tzw. "dokumentach", możesz używać lub oglądać (w drugim przypadku musisz najpierw kliknąć na ikonie z wizerunkiem oka).

D. Poradnik, który właśnie przeglądasz powstał na podstawie angielskiej wersji gry, w nawiasach kwadratowych umieściłem anglojęzyczne nazwy przedmiotów.

E. Wydarzenia mające miejsce w drugiej części Syberii są bezpośrednią kontynuacją tych, które miały miejsce w części pierwszej. Dlatego też jeżeli nie grałeś w część poprzednią to najlepiej swoją przygodę rozpocznij od krótkiego streszczenia wydarzeń, które miały w niej miejsce (przycisk w lewym, górnym rogu ekranu z głównym menu [SYBERIA RECAP]).

F. Części kroków opisanych w poradniku nie musisz wykonywać, lub możesz wykonać w innej kolejności, ale ich umieszczenie tutaj w takim właśnie porządku wydawało mi się właściwe z logicznego punktu widzenia (bo np. skąd Kate miałaby wiedzieć na jakiej częstotliwości może porozumieć się z pilotem nie sprawdziwszy tego najpierw manipulując radiem w kabinie samolotu).

Informacje o Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Autor : Janusz Solnica Burda

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 26, ilustracje: 250 .

Popularne strony w Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21577Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21576Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21575Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21574Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21573Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21572Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21571Syberia II - screen - 2003-12-15 - 21570Syberia II - screen - 2003-08-07 - 17719

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
27.03.2007 19:31
😐
zanonimizowany413920
1
Junior

pomóżcie prosze utknąłem w wiosce jukoli jestem już na końcu tej krainy. w poradniku pisze żeby uwolnić jukigo trzeba odwiązać linke ja próbuje i nic kursor się nnie zmienia i nie mogę jakby ktoś mógł to prześlijcie mi obrazek z miejscem gdzie odwiązuje się linke. mój e-mail to speed_mati72@wp.pl

25.04.2007 17:57
😜
odpowiedz
zanonimizowany454967
2
Junior

hej! kto pomoże?? mam problemik. Chciałam wyleczyć hansa i... Nie wiem gdzie znajdę ten tran czy tam tłuszcz z morsa. Kto pomoże to mogę się odwdzieńczyć pomocą w syberi I

11.07.2007 13:17
😒
odpowiedz
zanonimizowany321074
4
Junior

jak przejść tego brązowego niedźwiedzia

11.07.2007 13:28
odpowiedz
jackowsky
175
Dobry Wojak Szwejk

Podrzuć mu rybę, którą najbardziej lubi. A jaką? Przeczytasz o tym w książce, którą znajdziesz gdzieś w chatce. Rybę najpierw musisz złowić.

25.01.2009 20:16
odpowiedz
yestri
78
Magister Equitum

Na czym polega uruchomienie 4 Koni w knajpie? ustawiłem rurki odpowiednio...konie po kolei się podnoszą i nic...jaki ma być efekt końcowy?? Cholera to co było domeną syberii to intuicyjne zagadki, zauważyłem że coraz częściej w 2ce pojawia się zadanie i najpierw trzeba pomyśleć "co autor zagadki miał na myśli" ://

Nie chce gotowej solucji, bo mam zamiar sam do tego dojść. Prosze tylko o podpowiedz jak te konie mają się zachowywać??

26.01.2009 09:49
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

yestri - konie mają sie podnosić od lewej do prawej na najwyższą wysokość.

http://pl.youtube.com/watch?v=4uHShWM-JQ8
Zacznij oglądać od 2:16, bo wcześniej jest pokazane jak tego dokonać.

27.06.2009 23:11
odpowiedz
et4fwerf
1
Junior

a ja mam takie coś że trzeba odchylić takie skrzydełka w bibliotece ale nie wiem jak to takie kołko na samej goże jest błagan szybko odpisać plis

11.08.2009 12:48
👍
odpowiedz
Katiuszka
1
Legionista

Jestem przy samolocie i nie wiem jak obudzic tego gościa na drzewie . Pomocy !!!

03.12.2010 16:33
odpowiedz
edyta23
1
Junior

pomocy, utknęłam, skąd mam wziąść te rybne cukierki dla juki.proszę o szybką pomoc

03.12.2010 16:35
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Rybne cukierki sa do dostania w automacie w sklepie.

03.12.2010 21:20
odpowiedz
edyta23
1
Junior

i znowu utknęłam. może mi ktoś powiedzieć jak w tym wraku samolotu ustawić te przełączniki? co to jest ten screem?

04.12.2010 21:00
odpowiedz
edyta23
1
Junior

Witam, kto mi powie jak zaczepić tą butelkę na kościany hak? Jestem w wiosce jukoli

05.12.2010 12:56
odpowiedz
edyta23
1
Junior

POMOCYjestem w wiosce jukoli i robię wszystko jak jak w instrukcji i nic, zatkałam już otwór w lodzie, nalałam wodę i wrzuciłam szkielet i żadne owoce nie wyleciały. Co robię nie tak? Bardzo proszę o szybką odpowiedź

07.12.2010 21:45
😒
odpowiedz
edyta23
1
Junior

Bardzo proszę o pomoc. kompletnie nie wiem jak nakręcić ten zegar. trzeci dzień już go nastawiam. POMOCY

01.09.2011 11:14
😒
odpowiedz
gamlejczyk
1
Junior

ja się chyba zabiję jestem u jukoli i zrobilem wszystko ta jak trzeba w norce myszy z owocami:zatkałem otwory,nalalem wode i wrzucilem rybe a nic sie nie stalo.ale chyba wiem czemy.zanim przywola sie sowe to trzeba chyba zatkac dolnyprawy otwor a ja najpierw przywolalem sowe a potem zatkalem a muj chomik zamiast wejsc do srodkowej dziurki to wszedl do dolnej prawej bo boi sie sowy.prosze baaaaaaaardzo o porade jak sie wygaraskac z tych klopotow np.jak przegonic tą sowe itp.bo mi sie niechce od nowa przechodzic gry przez glupiego szczura w lodowej norce jeszcze raz bardzo prosze o porade

06.09.2011 09:19
😃
odpowiedz
gamlejczyk
1
Junior

wiem już wiem,żeby przegonić sowę trzeba znależć inne miejsce gdzie mozna ją przywołać dzwonkiem.takie miejsce jest obok miejsca gdzie znajduje się rzemień do procy tam w tej takiej zagrodzie jakby.tam jest taki karmnik z kłów mamuta i tam siadA SOWA JAK SIĘ JĄ PRZYWOŁA.

06.09.2011 09:23
odpowiedz
gamlejczyk
1
Junior

Tu masz jakk nastawić zegar w domu hansa w tym śnie(jeśli o ten zegar ci chodzi):

Porozmawiaj z ojcem Hansa.
Wróć do Anny zapytać, o której ojciec wychodzi do fabryki.
Wróć do domu, spójrz na tarczę zegara, spójrz na dolną część zegara.
Używając lewego przełącznika ustaw 2.45, naciśnij na lewego i prawego chłopka, naciśnij na wahadło, naciśnij na dzwonek.
Ustaw godzinę 7.15, pociągnij prawy łańcuszek, naciśnij na dzwonek - ojciec wyjdzie do fabryki.
Weź klucz z pokoju i otwórz nim strych.

06.09.2011 09:26
odpowiedz
gamlejczyk
1
Junior

ty wolf 543 nie wiem o co ci chodzi ale ja nie leczyłem hansa tranem a już przesszlem gre

06.09.2011 09:30
👍
odpowiedz
gamlejczyk
1
Junior

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

08.04.2014 19:54
odpowiedz
1 odpowiedź
filipdebosz
1
Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

04.02.2017 22:59
patela82
8
Legionista

BO go hans zjadł

21.04.2017 14:17
odpowiedz
sciecha
1
Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa