Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
Opis przejścia wielkiej przygody. Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.
Aktualizacja:

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

A. Rozmawiając z postaciami sterowanymi przez komputer wykorzystuj wszystkie możliwe opcje dialogowe.
B. Zwróć uwagę, iż twój plecak (inventory) składa się z dwóch części: głównej i tzw. dokumentów. W plecaku znajdziesz również telefon komórkowy z którego przyjdzie ci kilkukrotnie skorzystać.
C. Przedmioty, które wylądują w tzw. "dokumentach", możesz używać lub oglądać (w drugim przypadku musisz najpierw kliknąć na ikonie z wizerunkiem oka).
D. Poradnik, który właśnie przeglądasz powstał na podstawie angielskiej wersji gry, w nawiasach kwadratowych umieściłem anglojęzyczne nazwy przedmiotów.
E. Wydarzenia mające miejsce w drugiej części Syberii są bezpośrednią kontynuacją tych, które miały miejsce w części pierwszej. Dlatego też jeżeli nie grałeś w część poprzednią to najlepiej swoją przygodę rozpocznij od krótkiego streszczenia wydarzeń, które miały w niej miejsce (przycisk w lewym, górnym rogu ekranu z głównym menu [SYBERIA RECAP]).
F. Części kroków opisanych w poradniku nie musisz wykonywać, lub możesz wykonać w innej kolejności, ale ich umieszczenie tutaj w takim właśnie porządku wydawało mi się właściwe z logicznego punktu widzenia (bo np. skąd Kate miałaby wiedzieć na jakiej częstotliwości może porozumieć się z pilotem nie sprawdziwszy tego najpierw manipulując radiem w kabinie samolotu).

GRYOnline
Gracze
Steam
- Syberia 2: Daleka Północ (3)
- Syberia 2: Daleka Północ (4)
- Syberia 2: Klasztor (4)
- Syberia 2: Klasztor (3)
- Syberia 2: Romansburg (2)
- Syberia 2: Poradnik do gry Syberia II - Romansburg (1)
- Syberia 2: Klasztor (2)
- Syberia 2: Daleka Północ (2)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (3)
- Syberia 2: Wioska Youkoli (2)
- Syberia 2: Świat snów
- Syberia 2: Daleka Północ (1)
- Syberia 2: Romansburg (5)
- Syberia 2: Klasztor (1)
- Syberia 2: Romansburg (4)
Komentarze czytelników
zanonimizowany806556 Junior
z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.
agnieszkac2 Junior
Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.