Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Opis przejścia wielkiej przygody. Dokładny bogato ilustrowany, opis przejścia gry Syberia II, zawierający opis wszystkich czynności (kroków) jakie należy wykonać aby przejść całą fabułę gry.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

1 - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

 

A. Rozmawiając z postaciami sterowanymi przez komputer wykorzystuj wszystkie możliwe opcje dialogowe.

B. Zwróć uwagę, iż twój plecak (inventory) składa się z dwóch części: głównej i tzw. dokumentów. W plecaku znajdziesz również telefon komórkowy z którego przyjdzie ci kilkukrotnie skorzystać.

C. Przedmioty, które wylądują w tzw. "dokumentach", możesz używać lub oglądać (w drugim przypadku musisz najpierw kliknąć na ikonie z wizerunkiem oka).

D. Poradnik, który właśnie przeglądasz powstał na podstawie angielskiej wersji gry, w nawiasach kwadratowych umieściłem anglojęzyczne nazwy przedmiotów.

E. Wydarzenia mające miejsce w drugiej części Syberii są bezpośrednią kontynuacją tych, które miały miejsce w części pierwszej. Dlatego też jeżeli nie grałeś w część poprzednią to najlepiej swoją przygodę rozpocznij od krótkiego streszczenia wydarzeń, które miały w niej miejsce (przycisk w lewym, górnym rogu ekranu z głównym menu [SYBERIA RECAP]).

F. Części kroków opisanych w poradniku nie musisz wykonywać, lub możesz wykonać w innej kolejności, ale ich umieszczenie tutaj w takim właśnie porządku wydawało mi się właściwe z logicznego punktu widzenia (bo np. skąd Kate miałaby wiedzieć na jakiej częstotliwości może porozumieć się z pilotem nie sprawdziwszy tego najpierw manipulując radiem w kabinie samolotu).

Syberia II

Syberia II

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo

Data wydania: 29 marca 2004

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

8.8

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2011-09-06
09:30

zanonimizowany806556 Junior

👍

z tą biblioteką to trzeba CHYBA I JESZCZE RAZ CHYBA najpierw włożzyć witraż mamuta do otworu a otem odchylć skrzydełka:dolne,lewe,górne,prawe a na przeciwstwnej ścianie pojawi się mamut a w jego oku schowany jest przełącznik do skrytki.Jeśli o to ci chodzi.

Komentarz: zanonimizowany806556
2014-04-08
19:54

filipdebosz Junior

Dlaczego nie ma mnicha na skałach!?!

Komentarz: filipdebosz
2017-04-21
14:17

sciecha Junior

co jest z tym mnichem nie ma go i lipa

Komentarz: sciecha
2021-12-11
20:52

N7PL Junior

Dziękuję pięknie poradnik sie mocno przydał :)

Komentarz: N7PL
2025-03-01
13:19

agnieszkac2 Junior

Witam jak powtórnie przywołać sowę z kąt wziąć dzwonek?

Komentarz: agnieszkac2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl