Final Fantasy VII Remake: Wszystkie bronie, spis Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake odnajdziesz spis wszystkich broni dla towarzyszy. W przeciwieństwie do oryginalnego Final Fantasy, broni jest zdecydowanie mniej, ale za to wszystkie są przydatne przez całą grę i oferują rozmaite bonusy i premie.

Broń - Final Fantasy VII Remake: Wszystkie bronie, spis - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Cloud

Broń

Specjalna umiejętność

Gdzie zdobyć?

Buster Sword

Focused Thrust - Lunge towar dan enemy with a piercing strike that hits multiple Times. Significantly increases stagger.

Cloud zaczyna grę z tą bronią

Iron Blade

Triple Slash - Slash three enemies in quick succession, dealing more damage with each blow.

Proficieny bonus - Strike three or more enemies.

Otrzymasz broń w Chapter 3 - Home Sweet Slum. Podczas wykonywania zadania A Job for the Neighborhood Watch.

Nail Bat

Disorder - Deliver a devastating attack and switch modes in one fluid motion.

Proficieny bonus - Strike with Attack of Strong Attack after switching modes.

Broń otrzymasz po wykonaniu misji pobocznej Kids on Patrol w Chapter 8 - Budding Bodyguard.

Hardedge

Infinity's End - Wind up and unleash an overhead strike. Increased damage on stagger.

Do kupienia u sprzedawcy w Weapons Shop w Wall Market w rozdziale 9.

Mythril Saber

Blade Burst - Unleash a wave of non-elemental mako energy at an enemy in front of you with a slash of your sword.

Do kupienia u sprzedawcy w Weapons Shop w Wall Market w rozdziale 14.

Twin Stinger

Counterstance - Brace for attacks and retaliate with powerful slash.

Do zdobycia w rozdziale 17, będzie na twojej drodze w trakcie przełączania kolejnych dźwigni.

Barret

Broń

Specjalna umiejętność

Gdzie zdobyć?

Gatling Gun

Focused Shot - Consume all ATB charges to unleash a concetrated burst of energy. Significantly increases stagger.

Barret zaczyna grę z tą bronią

Light Machine Gun

Lifesaver - Take damage intended for other party member.

Proficieny bonus - Restore an ally's HP (one time only during activation).

Broń otrzymasz na koniec rozdziału 6 - Light the Way.

Big Bertha

Maximum Fury - Consume all ATB charges to fire a long stream of bullets at an enemy.

Do kupienia w Weapon Shop w Evergreen Park, w rozdziale 13.

Steel Pincers

Charging Uppercut - Rush towar an enemy and launch them into the air with a furious blow. Increases Charge.

Do kupienia w Moogle Emporium w Sector 6 Slums w rozdziale 14. Kosztuje 7 Moogle Medals.

Wrecking Ball

Smackdown - Strike the ground and send nearby enemies flying.

Nagroda za wykonanie misji pobocznej Subterranean Menace w rozdziale 14.

EKG Cannon

Point Blank - Consume all ATB charges to deliver a close-range attack and send enemies flying.

W rozdziale 16, po poznaniu Majora, pomów ponownie z Hartem. Mężczyzna zaoferuje swoją pomoc za 10.000 Gil - zgódź się, a dostaniesz m.in. EKG Cannon.

Tifa

Lokacja Sonic Strikers - Final Fantasy VII Remake: Wszystkie bronie, spis - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Lokacja Sonic Strikers

Broń

Specjalna umiejętność

Gdzie zdobyć?

Leather Gloves

Divekick - Leap into the air and unleash a powerful kick.

Proficiency Bonus - Finish off an enemy.

Tifa zaczyna grę z tą bronią

Metal Knuckles

Overpower - Use in conjucion with basic attack to more effectively pressure enemies.

Proficieny bonus - Follow up with a basic attack combo after using the weapon ability.

Broń otrzymasz po pokonaniu Crab Wardena, bossa w Chapter 5 - Dogged Pursuit.

Sonic Strikers

Focused Strike - Evadem then unleash a charging attack. Moderately increases stagger.

Proficieny bonus - Stagger an enemy.

W trzecim laboratorium z komponentami do Airbustera (Chapter 7 - A trap is Sprung), odnajdziesz rozgałęzienie. Wyjdź drzwiami, by dotrzeć do skrzynki z Sonic Strikers.

Feathered Gloves

Starshower - Unleash a Flurry of powerful strikes. Increases strength of command executed.

W rozdziale 10, opróżnij wodę w pierwszym akwedukcie, a następnie przejdź pod bramą i zgarnij broń.

Mythril Claws

Chi Trap - Create an Orb of materalized chi that deals damage on contact.

Otrzymasz je za pokonanie bossa - Appendage, na koniec rozdziału 13.

Purple Pain

True Strike - Deliver a tremendous blow at close range. Increased stagger damage bonus.

W rozdziale 16, gdy Tifa spadnie na dół, możesz użyć elementów dekoracyjnych i samochodu, by dotrzeć do drabiny. Nie wchodź nią jeszcze do góry - idź w prawo, a następnie użyj rur, by przejść do skrzyni z bronią.

Aerith

Broń

Specjalna umiejętność

Gdzie zdobyć?

Guard Stick

Arcane Ward - Conuje a ward. Attack spells cast within the ward will atuomatically be cast twice.

Proficiency Bonus - Conjure a ward (one time only during activation).

Aerith zaczyna grę z tą bronią

Silver Staff

Sorcerous Storm - Deals magic damage to nearby enemies.

Proficieny bonus - Strike three or more enemies

Broń możesz zakupić w rozdziale 8 - Budding Bodyguard, podczas wykonywania misji pobocznej The Mysterious Moogle Merchant. Zakup broń Aerith za 2 Moogle Medals.

Arcane Scepter

Fleeting Familiar - Summon a fairy that attacks your enemies periodically as well as after you use abilities and spells.

Nagroda za wykonanie misji pobocznych: A Dynamite Body lub Shear's Counterattack w rozdziale 9.

Mythril Rod

Ray of Judgement - Fire an energy burst that hits multiple Times. Increased stagger damage bonus.

Do zdobycia w rozdziale 11. Skrzynia z bronią jest w Switchyard 2 (Section C), praktycznie na początku rozdziału.

Bladed Staff

Lustrous Shield - Conjure a magical shield that keeps enemies at bay and stops projectiles.

Na koniec rozdziału 11 walczysz z bossem - Eligorem. Musisz doprowadzić do stanu stagger bossa, a następnie użyć Steal Materia, by ukraść broń.

Reinforced Staff

ATB Ward - Conjure a magical ward. Allies who use ATB within it regain partial ATB from your gauge.

Broń jest w skrzyni, w pomieszczeniu, w którym rozpoczynasz rozdział 17 gry.