Final Fantasy VII Remake: The Gate Won't Open - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake przedstawia opis Discovery - The Gate Won't Open do odkrycia podczas Chapter 8 Budding Bodyguard.

To dość proste Discovery do ukończenia - Final Fantasy VII Remake: The Gate Wont Open - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

To dość proste Discovery do ukończenia. Cloud i Aerith w drodze do miasta natkną się na zamkniętą bramkę. Nie będzie można jej otworzyć i, tym samym, czeka cię dużo dłuższa droga przez m.in. siedliska potworów. Gdy natkniesz się na bramę, po prostu zostaw ją w spokoju i idź dalej ścieżką do miasta.

Kawałek dalej dotrzesz do sporego placu - Final Fantasy VII Remake: The Gate Wont Open - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kawałek dalej dotrzesz do sporego placu. Możesz tu po pokonaniu odnaleźć drabinę, która doprowadzi cię do zamkniętych drzwi. Wystarczy, że wejdziesz po drabinie na górę i otworzysz przejście, a to krótkie discovery zostanie ukończone.

Nagroda: Brak. Otwarte przejście można potraktować jako skrót, nie musisz biegać dookoła, a możesz spokojnie przejść przez bramę, by wrócić np. do kościoła.