Final Fantasy VII Remake: Collapsed Passageway - discoveries, solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake odnajdziesz informację o Discovery z rozdziału 6 Light The Way - Collapsed Passageway.

Na przedmiot ukryty za załamanym mostem natkniesz się dość szybko, jednak aby do niego dotrzeć musisz najpierw wyłączyć wszystkie trzy lampy - Final Fantasy VII Remake: Collapsed Passageway - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na przedmiot ukryty za załamanym mostem natkniesz się dość szybko, jednak aby do niego dotrzeć musisz najpierw wyłączyć wszystkie trzy lampy. Gdy użyjesz trzeciej wajchy i przywrócisz moc do Cargo Platform, możesz sięgnąć po przedmiot. Niedaleko trzeciej lampy odnajdziesz drabinę - jest ona zaraz pod znakiem H-05, zejdź nią na dół.

Na dole czeka cię wymagający pojedynek. Walczysz z Queen Grashtrike i Royal Webbing. Wrogowie są bardzo wytrzymali cię i dodatkowo zatruwają cię, więc musisz zachować czujność. Najlepiej ataki skupić na jednym celu i doprowadzić do stanu staggered, a następnie używać najmocniejszych ataków, w tym np. fira.

Ustaw teraz przejście w odpowiedni sposób, by utworzyć drogę - Final Fantasy VII Remake: Collapsed Passageway - discoveries, solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ustaw teraz przejście w odpowiedni sposób, by utworzyć drogę. Możesz pofatygować się teraz po materię znajdującą się na końcu przejścia.

Nagroda: Orb of Elemental Materia