Final Fantasy VII Remake: Paying Respects, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Przed tobą kolejna strona poradnika do Final Fantasy VII Remake. Na tej stronie przeczytasz solucję zadania Paying Respetcs w Chapter 8 - Budding Bodyguard.

Koło handlarza broni odnajdziesz zatroskanego mężczyznę - Final Fantasy VII Remake: Paying Respects, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Koło handlarza broni odnajdziesz zatroskanego mężczyznę. Pomów z nim, a powie ci, że nie może odwiedzić miejsca pochówku swojej żony. Musisz zakupić klucz w Moogle Emporium, w ukrytym obozie dzieci. Dzięki temu, będziesz mógł odblokować drzwi na cmentarz i ruszyć do walki z grasującymi tam bestiami.

Czeka cię starcie z Venomantisami, które m - Final Fantasy VII Remake: Paying Respects, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czeka cię starcie z Venomantisami, które m.in. zatruwają i usypiają w walce. Musisz uważać na ich ataki specjalne, parować ciosy i kontrować ataki, wykorzystując przy tym techniki Clouda i Aerith. Aerith bardzo sprawnie unika ciosów wrogów, więc spokojnie możesz zlecać jej leczenie Clouda i ruszyć do walki w zwarciu. Po wszystkim wróć do mężczyzny i powiadom go, że cmentarz jest już bezpieczny.

Nagroda: Studded bracer (ma aż 40 defense, choć tylko 10 Magic Defense).