Final Fantasy VII Remake: The Mysterious Moogle Merchant, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake skupia się na opisie przejścia misji pobocznej The Mysterious Moogle Merchant, dostępnej podczas Chapter 8 - Budding Bodyguard.

To zadanie stanie się aktywne, gdy uratujemy dzieci i odeskortujemy je do ukrytego obozu - Final Fantasy VII Remake: The Mysterious Moogle Merchant, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

To zadanie stanie się aktywne, gdy uratujemy dzieci i odeskortujemy je do ukrytego obozu. Wystarczy, że podejdziesz do chłopaka w stroju Moogle i rozpoczniesz z nim handel. Na początek kup Moogle Membership Card. Dzięki temu, odblokujesz możliwość dokonywania zakupów w sklepie za kolejne Moogle Amulety.

Handlarz ma bardzo cenne i unikatowe przedmioty - Final Fantasy VII Remake: The Mysterious Moogle Merchant, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Handlarz ma bardzo cenne i unikatowe przedmioty. Są one niedostępne w innych miejscach, więc warto rozważyć zakup wszystkich / większości przedmiotów. Szczególnie cenne są nowe bronie, akcesoria, Graveyard Key (potrzebny do misji Paying Respects) i tomy zwiększające AP członków drużyny.