Final Fantasy VII Remake: Rat Problem, solucja, quests Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na tej stronie solucji do Final Fantasy VII Remake przeczytasz opis przejścia misji pobocznej Rat Problem. Misję możesz podjąć u handlarza, w 3 rozdziale gry - Home Sweet Slum.

Czas na jedno z najbardziej klasycznych zadań w grze RPG - eksterminację szczurów - Final Fantasy VII Remake: Rat Problem, solucja, quests - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czas na jedno z najbardziej klasycznych zadań w grze RPG - eksterminację szczurów. Idź w miejsce wskazane przez sklepikarza, a faktycznie natkniesz się tam na grupkę gryzoni. Walka będzie dość prosta - użyj przy okazji materii assess, by zbadać słabości wrogów do zadania Chadley's Report.

Po pokonaniu fali szczurów, musisz wycofać się z tego obszaru na chwilę i wrócić za pewien czas, by znów pojawiła się druga fala szczurów - Final Fantasy VII Remake: Rat Problem, solucja, quests - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po pokonaniu fali szczurów, musisz wycofać się z tego obszaru na chwilę i wrócić za pewien czas, by znów pojawiła się druga fala szczurów. Najlepiej po zabiciu wereratów iść do sklepikarza, zameldować mu o pierwszej fali eksterminacji i iść dalej zabijać szczury. Druga fala wrogów jest ciut trudniejsza, bo walczysz z Doomratami.

Po walce idź wszystko zgłosić sklepikarzowi.

Nagroda: 5 Hi-potions.