Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake zawiera opis przejścia Chapter 7 - A Trap is Sprung. Dotarliście do Mako Reactora - jednak okazuje się, że wasze przybycie było oczekiwane i czeka was m.in. konfrontacja z najnowszą bronią organizacji - Airbusterem.

Reach Mako Storage

1 - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Idź za Tifą i Barretem, a następnie zjedźcie po wielkiej rurze na sam dół - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za Tifą i Barretem, a następnie zjedźcie po wielkiej rurze na sam dół. Następnie kieruj się w dół drabinami i walcz z napotkanymi przeciwnikami. Czekają m.in. roboty i Sweepery.

Escape from the Reactor

Po podłożeniu ładunku wybuchowego wycofaj się z reaktora - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po podłożeniu ładunku wybuchowego wycofaj się z reaktora. Gdy podejdziesz do drabiny, ta zostanie wciągnięta do góry i niecny plan Shinry zostanie ujawniony. Czeka cię walka z wrogami.

Sentenced to Death

2 - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Biegnij korytarzami dalej i walcz z kolejnymi strażnikami - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij korytarzami dalej i walcz z kolejnymi strażnikami. W pomieszczeniu odnajdziesz keycard - użyj karty, by zdemontować jedną część wyposażenia z Aiurbustera, potężnej maszyny z którą będziesz musiał się niebawem zmierzyć. Wybór należy do ciebie - w pierwszym pomieszczeniu możesz wyłączyć M units, by boss miał mniej przedmiotów do swojego użytku.

Kontynuuj drogę, aż dotrzesz do kolejnego laboratorium - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kontynuuj drogę, aż dotrzesz do kolejnego laboratorium. Odnajdziesz kolejną kartę i tym razem dwa panele sterujące bossa. Musisz wybrać, czy chcesz skorzystać z panelu wyłączającego AI Programming Core (wróg będzie rzadziej używał fingerbeams, które ogłuszają drużynę), lub Usunięcie Big Bombers (wróg będzie miał jeden pocisk mniej gigantycznej broni powodującej gigantyczny wybuch). Oba warianty ułatwią walkę, jednak potencjalne trafienie Big Bombą w walce z bossem potrafi wyeliminować drużynę, natomiast ogłuszenie zazwyczaj dotyka tylko Clouda lub Tifę.

Przejdź do kolejnego laboratorium, walcząc po drodze ze sporą ilością wrogów - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź do kolejnego laboratorium, walcząc po drodze ze sporą ilością wrogów. Ponownie znajdziesz jedną kartę i tym razem trzy panele. Ponownie, wybór należy do ciebie - my pozbyliśmy się Big Bomby.

Kolejny spacer do ostatniego już laboratorium technicznego - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kolejny spacer do ostatniego już laboratorium technicznego. Czekają cię tym razem aż cztery panele i dwie karty. Ponownie - wybór należy do ciebie, choć możesz w pełni usunąć B-Bomby, co na pewno ułatwi walkę. W panelu niedaleko zobaczysz podgląd, które elementy bossa zostały usunięte.

Po kolejnych walkach podejdź do zamkniętych drzwi, a przedrze się przez nie Cutter - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po kolejnych walkach podejdź do zamkniętych drzwi, a przedrze się przez nie Cutter. Na tego wroga dobrze używać Thundara i atakować go mieczem, gdy stoi bezczynnie po ataku. Uważaj jednak - wróg potrafi zadziwić szybkością, bo sunie po ziemi ze sporą prędkością.

Storm the Gates

Po walce biegnij odsłoniętym przejściem i walcz z wrogami - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce biegnij odsłoniętym przejściem i walcz z wrogami. W końcu dalsze przejście będzie zablokowane i będziesz musiał w tym samym momencie przełączyć dźwignie. Poczekaj na sygnał Tify i przesuńcie dźwignie w tym samym momencie. Jeśli chcesz, możesz od razu wykonać Discovery - Waste Recovery, które znajdziesz zaraz obok. Zadanie opiera się na przesuwaniu dźwigni zgodnie z ruchem Tify.

Po wszystkim odnów siły i przygotuj się do walki z bossem - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wszystkim odnów siły i przygotuj się do walki z bossem. Przejdź dalej, a po scenkach zmierzysz się z bossem - Airbusterem. Walka z tym robotem opisana została na odrębnym rozdziale poradnika.