Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Final Fantasy VII Remake opisuje 5 rozdział gry - Dogged Pursuit. Tifa, Barret i Cloud przystępują do kolejnej misji, by zniszczyć Mako Reactor.

All Board for Sector 4

Pomów z Tifą, a następnie idź do przedziału z Barretem i pomów z mężczyzną - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pomów z Tifą, a następnie idź do przedziału z Barretem i pomów z mężczyzną. Obok znajdziesz również Healing Materia, którą warto przygarnąć.

Seperate Ways

Po chwili nastąpi przymusowy ID check i w przedziale zjawią się roboty - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po chwili nastąpi przymusowy ID check i w przedziale zjawią się roboty. Masz 3 minuty na zniszczenie ich. Idź następnie do dalszego przedziału, a po scence wyskoczycie z pociągu. Czeka cię jeszcze jedna rundka z robotami na zewnątrz, jednak tym razem pomoże ci Tifa.

Looking for a Friend

Biegnij w kierunku Barreta i walcz z wrogami - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij w kierunku Barreta i walcz z wrogami. Skorzystaj ze schodów z prawej strony, by dotrzeć do mężczyzny. Wspólnymi siłami zniszczcie roboty, a Barret dołączy ponownie do drużyny.

Get your Bearings / Find Stamp

Biegnij wzdłuż tunelu i walcz z wrogami - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij wzdłuż tunelu i walcz z wrogami. Twoim zadaniem jest dotrzeć do charakterystycznego graffiti z psem. Idź w kierunku, który wskazuje, a dotrzesz do niższych stacji z potworami. Walcz z potworami i ściągaj ich pajęczyny, przechodząc dalej.

W pewnym momencie dotrzesz do królowej potworów - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W pewnym momencie dotrzesz do królowej potworów. Ten potwór jest znacznie silniejszy i zatruwa drużynę. Walcz z pomocą Blizzarda i staraj się doprowadzić do stanu staggered.

Kawałek dalej dotrzesz do obszaru bronionego przez wieżyczki i flametroppery - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kawałek dalej dotrzesz do obszaru bronionego przez wieżyczki i flametroppery. Używaj zaklęcia Thundaga na wrogów i zdolności Clouda Triple Slash, by szybko pozbywać się wrogów. W razie potrzeb lecz się z pomogą Cure'a.

The Secret Passageway

Przejdź korytarzami dalej, a natkniesz się kolejnego bossa - Crab Warden - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź korytarzami dalej, a natkniesz się kolejnego bossa - Crab Warden. Pojedynek z bossem omówiony został na odrębnej stronie poradnika.

The Road to Mako Reactor 5

Po walce idź za resztą, a dotrzecie do windy - Final Fantasy VII Remake: Dogged Pursuit - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce idź za resztą, a dotrzecie do windy. Użyjcie jej, a zjedziecie do reaktora i zakończysz kolejny rozdział Final Fantasy VII Remake.