Final Fantasy VII Remake: Scorpion Sentinel - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na strona poradnika do FF 7 Remake zawiera opis walki z pierwszym bossem w grze Scorpion Sentinel.

Ten boss pojawi się podczas Chapter 1- The Destruction of Mako Reactor 1 - Final Fantasy VII Remake: Scorpion Sentinel - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ten boss pojawi się podczas Chapter 1- The Destruction of Mako Reactor 1.

Wróg jest bardzo odporny na ataki fizyczne i ataki mieczem są niewiele warte. Gdy skorpion pochwyci Clouda, przenieś się szybko na Barreta i atakuj z pomocą działka. Słabością bossa są ataki elektryczne - używaj więc Thunder, by go osłabić. Musisz przy tym cały czas unikać rakiet, które wystrzeliwuje boss.

Po odebraniu trochę życia, boss odskoczy - zbliż się do niego i kontynuuj ataki z pomocą Thunder i specjalnych umiejętności Clouda - Final Fantasy VII Remake: Scorpion Sentinel - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po odebraniu trochę życia, boss odskoczy - zbliż się do niego i kontynuuj ataki z pomocą Thunder i specjalnych umiejętności Clouda. Uważaj na wyładowania elektryczne bossa - skup ataki na tyle bossa, gdzie zamontowany ma Field Generator. Gdy boss skoczy na ściane, przełącz się na Barreta i strzelaj w niego.

Podczas trzeciej fazy, wróg dołączy do swojego repertuaru ciosów atak laserowy z ogona - Final Fantasy VII Remake: Scorpion Sentinel - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podczas trzeciej fazy, wróg dołączy do swojego repertuaru ciosów atak laserowy z ogona. Musisz schować się wtedy za barykadę, a po ataku wrócić do okładania generatora i używania Materii.

Na koniec walki, boss dostanie szału i zacznie atakować z pomocą dużej ilości rakiet - Final Fantasy VII Remake: Scorpion Sentinel - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na koniec walki, boss dostanie szału i zacznie atakować z pomocą dużej ilości rakiet. Ponadto, boss uruchomi protokół auto-naprawy. Musisz unikać rakiet i atakować jego nogi. Uważaj przy tym na wyładowania i jego ataki rakietami - po zniszczeniu dokończ bossa, a wygrasz starcie.

Nagroda: 100 Exp, 100 gil.