Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake skupia się na Summonig Materia. Ten typ Materii pozwala ci przywoływać potężne istoty, które bardzo pomagają w boju.

W grze znajdziesz trochę specjalnych typów Materii, które pozwolą ci przywołać arcypotężne istoty, które pomogą ci w walce - Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W grze znajdziesz trochę specjalnych typów Materii, które pozwolą ci przywołać arcypotężne istoty, które pomogą ci w walce. Możesz używać Summonig Materia w określonych momentach, podczas walk z bossami.

Podczas gry, otrzymasz jako pierwszy summon Ifrita. Ten potężny ognisty stwór wspomoże cię w walce ognistymi atakami. Pozostałe Materie są dużo lepiej ukryte i często będziesz musiał się nagimnastykować, by odkryć je wszystkie. W naszym poradniku znajdziesz opis wszystkich summonów, łącznie z lokacją i sposobem ich odnalezienia.