Final Fantasy VII Remake: Ile czasu zajmuje przejście gry? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ile trwa Final Fantasy VII Remake? Czy to prawda, że gra obejmuje tylko krótki fragment pierwowzoru? Jak to się przekłada na czas - czy aby gra nie jest za krótka? Na powyższe pytania znajdziesz odpowiedź na tej stronie naszego poradnika do FF7 Remake.

Aby ukończyć grę Final Fantasy 7 Remake należy poświęcić ok - Final Fantasy VII Remake: Ile czasu zajmuje przejście gry? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Aby ukończyć grę Final Fantasy 7 Remake należy poświęcić ok. 30-35 godzin. Mowa tutaj o samym wątku głównym, ale w grze oczywiście pojawiły się dodatkowe atrakcje. Po pierwsze, w grze jest trochę minigier, znajdziek (płyty muzyczne, summony), a nawet dodatkowe misje poboczne i tzw. eventy, czyli opcjonalne wydarzenia w grze. Wszystko to wydłużą grę, jeśli chcesz zobaczyć wszystko co ma gra do zaoferowania, potrzebujesz więc ok. 40-45h.

Dodatkowo, po zakończeniu gry odblokowuje się nowy poziom trudności - Hard. Twoje postacie zdobywają więcej doświadczenia i gra zachęca cię, byś ponownie przeszedł grę. Jest ona teraz znacznie trudniejsza, więc jeśli spodobała ci się rozgrywka, to odnajdziesz tutaj jeszcze więcej zawartości i możliwości wtopienia większej ilości gry. Nie ma co ukrywać, że FF7 Remake stanowi ledwie małą część głównej opowieści, jednak twórcy naprawdę rozbudowali cały fragment i gra ma wiele wspaniałych momentów, które zapadają w pamięć.