Final Fantasy VII Remake: Poboczni bossowie - spis Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

W grze FF7 Remake odnajdziesz mnóstwo walk z bossami. Oprócz tych, występujących w głównym wątku fabularnym, odnajdziesz również pobocznych bossów z którymi możesz stoczyć walkę. W poniższym rozdziale Final Fantasy Remake przeczytasz o pobocznych bossach w grze.

1 - Final Fantasy VII Remake: Poboczni bossowie - spis - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Walki z summonami. Co jakiś czas u Chadleya będziesz mógł stoczyć walkę z kolejnymi summonami. Czeka na ciebie m.in. Shiva, Leviathan, Fat Chocobo i Bahamut. Walki nie są specjalnie trudne, szczeólnie na domyślnym poziomie trudności. Możesz sam wspomagać się summonami w walce, co znacznie ułatwia zadanie.
  2. Malboro. Pierwszy z "Ukrytych" bossów. Potwór będzie dostępny tylko na Hard Modzie w Shinra Combat Simulator Beta Ver. 3.1.6. Musisz odpalić walkę Three - Person Team vs. Monsters of Legend. Najlepiej korzystać z Clouda, Aerith i Tify. Niech Aerith używa Magnify + Cure Materia, by leczyć całą drużynę. Z kolei inny członek drużyny niech ściąga truciznę z reszty towarzyszy.
  3. Pride and Joy Prototype. Po pokonaniu Malboro możesz orpozcząć jeszcze jeden combat, który jest bardzo, bardzo trudny. Musisz walczyć z kolejnymi summonami: Shiva, Fat Chocobo, Leviathan, Bahamut + Ifrit i na końcu Pride and Joy Prototype. To bardzo trudny zestaw walk - ekipa powinna być w pełni ulepszona (większość manuscripts i SP w broniach odblokowana) i doskonale przygotowana do walki.