Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Oto kolejna strona poradnika opisującego grę Final Fantasy 7 Remake. Kolejna strona zawiera solucję, jak ukończyć 16 rozdział gry - The Belly of the Beast. Cloud, Barret i Tifa w końcu dotarli do siedziby głównej Shinry. Teraz wystarczy odnaleźć tylko Aerith.

Infiltration / Bust Out of the Garage

Początek rozdziału to sporo walki z żołnierzami Shinry i ich oddziałami specjalnymi - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Początek rozdziału to sporo walki z żołnierzami Shinry i ich oddziałami specjalnymi. Musisz przebić się przez garaż, aż do budynku głównego Shinry.

Shinra Building Intel / Acquiring the Keycard

W głównym holu podejdź do drzwi, a grupa dojdzie do wniosku, że bez karty dostępu nie da rady wejść do środka - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W głównym holu podejdź do drzwi, a grupa dojdzie do wniosku, że bez karty dostępu nie da rady wejść do środka. Jako Tifa, musisz skakać po kolejnych lampionach, aż wylądujesz blisko bariery.

1 - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Gdy spadniesz na dół, wejdź na samochód i nim przejdź na ozdoby obok - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy spadniesz na dół, wejdź na samochód i nim przejdź na ozdoby obok. Wejdź po drabinie na górę, złap się metalowych rur i przejdź nimi dalej, aż dotrzesz do kolejnych lampionów. W ten oto sposób, Tifie uda się zdobyć kartę.

Reach for the Skyview Hall / Playing the Tourist

Z pomocą karty możesz otworzyć okoliczne przejścia - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Z pomocą karty możesz otworzyć okoliczne przejścia. Jedno z przejść prowadzi do schodów - NIE warto ich używać. Czeka cię ok. 10 minutowa wspinaczka nimi do góry, a benefitów nie ma z tego żadnych. Dużo lepiej skorzystać z windy i podjechać nią na wyższe piętro.

Przejdź teraz korytarzami, aż do kolejnego czytnika kart i skorzystaj z niego - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź teraz korytarzami, aż do kolejnego czytnika kart i skorzystaj z niego. Skorzystaj teraz z ruchomych schodów, by wjechać nimi wyżej.

2 - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Przejdź do President Shinra Exhibit i zwiedzaj kolejne pokoje z atrakcjami i wystawami - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdź do President Shinra Exhibit i zwiedzaj kolejne pokoje z atrakcjami i wystawami. Czeka cię również bardzo imponująca wstawka filmowa, przedstawiająca przeszłość planety i dzieje The Ancients.

Gdy wyjdziesz z prezentacji natkniesz się na Harta - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z prezentacji natkniesz się na Harta. Idź za mężczyzną, a ten doprowadzi cię do Majora Domino.

A Helping Hand

Po wyjściu z gabinetu Majora, pomów z Hartem - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wyjściu z gabinetu Majora, pomów z Hartem. Mężczyzna zaproponuje, że pomoże ci zidentyfikować łącznika za 10.000 Gil. Wato się zgodzić, a oprócz wskazówki otrzymasz broń dla Barreta - EKG Cannon.

Idź teraz schodami do góry, w kierunku 63 piętra - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź teraz schodami do góry, w kierunku 63 piętra. Skorzystaj z panelu, by odblokować nową część budynku. Dotrzyj do mężczyzny obok wielkiej kopuły treningowej i pomów z nim. Następnie wejdź do środka i weź udział w walce - Three-Person Team vs. Mayor is Best. To krótka walka z dwoma Cutterami. Gdy wygrasz, pomów z mężczyzną w garniturze.

W ten oto sposób, odblokowałeś Shinra Combat Simulator - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W ten oto sposób, odblokowałeś Shinra Combat Simulator. Działa ono na podobnej zasadzie co Corneo Colloseum. Warto poświęcić chwilę, by ukończyć wszystkie dostępne walki. Obok symulatora odnajdziesz również Chadleya, który zleci ci kolejne zadania. Niedaleko znajdziesz również kupca, która sprzedaje kolejną broń dla Barreta - Wrecking Ball.

Reconnaissance

3 - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
Zejdź teraz schodami na dół i przejdź do pokoju z ruchomymi schodami - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zejdź teraz schodami na dół i przejdź do pokoju z ruchomymi schodami. Udaj się teraz na 64 piętro i skorzystaj z panelu, by przejść dalej. Udaj się teraz do toalety i wejdź do szybu wentylacyjnego. Przeczołgaj się, aż do pokoju obrad i podsłuchaj planów zebranych.

Operation: Save Aerith

Wyjdź z toalety i biegnij za naukowcem - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wyjdź z toalety i biegnij za naukowcem. Po chwili dotrzesz do pokoju z vending machine i ławką - dobrze wiesz co to zwiastuje. Odnów zapasy i przygotuj się na kolejną walkę z bossem - Specimen H0512. Przebieg walki i porady jak go wykończyć przeczytasz na odrębnej stronie poradnika.

Ruszaj dalej i stocz jeszcze krótkie starcia ze strażnikami i chwilę później - Armored Shock Troopers - Final Fantasy VII Remake: The Belly of the Beast - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ruszaj dalej i stocz jeszcze krótkie starcia ze strażnikami i chwilę później - Armored Shock Troopers.