Final Fantasy VII Remake: Rufus i Darkstar - bossowie, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry FF7 Remake zawiera opis walki z bossem - Rufus i Darkstarem. Walkę z tym bossem odbędziesz w rozdziale 17 - Deliverance from Chaos.

Darkstar ma 13056 HP, natomiast Rufus 14632 - Final Fantasy VII Remake: Rufus i Darkstar - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Darkstar ma 13056 HP, natomiast Rufus 14632. Ten pojedynek toczysz sam, więc koniecznie miej wyposażoną Healing Materia i przez całą walkę staraj się trzymać regen na Cloudzie.

Na początku walczysz z Darkstarem - Final Fantasy VII Remake: Rufus i Darkstar - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na początku walczysz z Darkstarem. Tutaj najlepszą techniką jest Punisher Mode + Bloki. Gdy więź z Rufusem jest zerwana, jego podopieczny bardzo szybko otrzymuje status staggered, co pozwala zadać masę obrażeń bestii. Od pewnego momentu, Rufus zacznie też pomagać bestii i strzelać do ciebie. Musisz unikać ataków i wciąż walczyć z Darkstarem - najlepiej trzymać się w pół dystansie.

Czas na walkę z Rufusem - Final Fantasy VII Remake: Rufus i Darkstar - bossowie, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Czas na walkę z Rufusem. Przeciwnik jest strzelcem i nie można go zranić w konwencjonalnej walce. Można to zrobić tylko wtedy, gdy wróg używa Reload i ładuje swoje ataki.

Najlepiej trzymać się blisko wroga, latać dookoła niego i unikać ataków. Gdy przeciwników używa Guns Akimbo, użyj bloku, zbliż się do niego i w trakcie Reload użyj ataków Clouda. W przerwach rzucaj na siebie regen, a szybko uporasz się z tym bossem.

Nagroda: 1300 EXP, 10 AP, 1300 Gil.