Final Fantasy VII Remake: Jenova Dreamweaver - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry FF7 Remake zawiera opis walki z bossem - Jenova Dreamweaver. Walkę z tym bossem odbędziesz w rozdziale 17 - Deliverance from Chaos.

Jenova ma 78336 HP i jest dość trudnym bossem - Final Fantasy VII Remake: Jenova Dreamweaver - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Jenova ma 78336 HP i jest dość trudnym bossem. Przeciwnik nie ma słabości, choć ataki mieczem Clouda są naprawdę skuteczne. Początek walki to niszczenie obu macek potwora. Gdy je zniszczysz, będziesz mógł swobodnie ranić wroga i napełnić trochę jego pasek pressured.

Gdy odbierzesz trochę zdrowia bossowi, ten zacznie przywoływać fioletowe plamy pod postaciami. Musisz z nich wychodzić, inaczej postać zostanie zatrzymana na krótki czas, co jest dość zabójcze w tej walce. Przeciwnik będzie odrzucał od siebie i używał kilka ataków - skup się ponownie na mackach. Niech Aerith używa Regen na całą drużynę - uważaj na atak Rejection, bo może zadać masę obrażeń, a nawet uśmiercić postacie, które mają pół i mniej hp.

Kolejny etap walki to przywołanie wielu macek na arenę walki - Final Fantasy VII Remake: Jenova Dreamweaver - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Kolejny etap walki to przywołanie wielu macek na arenę walki. Musisz na nich skupić swoje ataki, bo wróg jest odporny na wszelkie ataki. Niszcz wystające macki, a gdy wróg na chwilę się odsłoni - wracaj do atakowania Jenovy.

Finałowy etap starcia to połączenie wszystkich poprzednich, z dodatkiem spływającej z góry trucizny - Final Fantasy VII Remake: Jenova Dreamweaver - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Finałowy etap starcia to połączenie wszystkich poprzednich, z dodatkiem spływającej z góry trucizny. Atakuj bossa, niszcz jego macki i przekieruj uwagę na pomniejsze macki na arenie, gdy te się pojawią. Dobrze zostawić na tę fazę summona.

Nagroda: 1300 Exp, 10 Ap, 1300 Gil, Astral Chain.