Final Fantasy VII Remake: Failed Experiment - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do FF7r zawiera opis walki z bossem - Failed Experiment. To starcie czeka w Chapter 13 - A Broken World.

Początek walki to walka z całą zgrają Unknown Entities - Final Fantasy VII Remake: Failed Experiment - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Początek walki to walka z całą zgrają Unknown Entities. Wrogowie są naprawdę słabi i ich jedyną mocną siłą jest liczebność.

Po chwili pojawi się jednak główny wróg - Failed Experiment - Final Fantasy VII Remake: Failed Experiment - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po chwili pojawi się jednak główny wróg - Failed Experiment. Wróg jest bardzo podatny na ataki lodowe. Ice Materia szybko nabija jego pasek stagger, natomiast zwykłe ataki wręcz mają bardzo mały efekt w tym zakresie. Natomiast broń Barreta i pozostałe materie kompletnie nie staggerują wroga, więc lepiej ich nie używać. Wróg również w pełni absorbuje elektryczność.

W walce warto skupić się na jego mackach (Appendage), gdyż zniszczenie ich odsłania słaby punkt bossa - serce. Podstawą w walce jest również eksterminacja pozostałych stworów na arenie, bo m.in. wzmacniają oni głównego bossa. Gdy wróg robi atak ładujący - Plasma Discharge, ucieknij za skrzynie, by uniknąć trafienia.

Nagroda: 950 EXP, 10 AP, 950 Gil, Mythril Claws (broń dla Tify).