Final Fantasy VII Remake: Hell House - boss, walka Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry FF7 Remake przeczytasz opis walki z bossem - Hell House. Na tego przeciwnika natkniesz się podczas walki w Corneo Colloseum, w chapter 9 - The Town That Never Sleeps.

Hell House ma 34128 HP i jest podatny na Ice Materia - Final Fantasy VII Remake: Hell House - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Hell House ma 34128 HP i jest podatny na Ice Materia. To dość kłopotliwy przeciwnik, szczególnie jeśli do walki przystąpisz bez większości Materii. Najlepie, by Aerith była wyposażona w komplet oraz Healing Materia. Hell House jest bardzo odporny na ataki mieczem, więc Cloud nie jest zbyt przydatny w tym starciu.

Pierwsza runda walki jest łatwa - wróg jest mało mobilny i głównie używa rakiet do walki. Trochę gorzej wygląda sytuacja, gdy ten skacze do góry i używa materiałów wybuchowych, musisz wtedy m.in. używać bloku i wytrzymać natarcie. Wiele pocisków można ominąć, ale niektóre i tak trafią Clouda. Co jakiś czas wróg będzie używał umiejętności Hospitality - będzie chciał wciągnąć cię do środka, by zadać spore obrażenia. Możesz spróbować uciec Cloudem na bezpieczną odległość lub użyć Healing Aerith, by uleczyć Clouda w środku wroga (dostanie sporo obrażeń, gdy zostanie wypluty).

Druga runda jest trudniejsza, bo wróg zacznie chodzić i używać osłony oraz innych żywiołów - Final Fantasy VII Remake: Hell House - boss, walka - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Druga runda jest trudniejsza, bo wróg zacznie chodzić i używać osłony oraz innych żywiołów. Wroga można głównie ranić podczas stanu Staggered - aby nabić wskaźnik, musisz bić we wroga przeciwną Materią, niż obecnie używa. Gdy wroga otaczają błyskawice - użyj Wind Materia (aero), gdy dookoła wroga jest zielona aura użyj Lightning Materia (Thundera itp.). Gdy z kolei używa ognistych ataków i lata - uderz z pomocą Ice Materia (Blizzard itp.), natomiast gdy pod wrogiem pojawi się śnieg - użyj Fire Materia (Firaga itp.). Dzięki temu, wróg dostanie sporo obrażeń i będzie podatny na ataki.

Nagroda: 650 EXP, 10 AP, 650 Gil.