Final Fantasy VII Remake: Ukończenie w 100% - jak? Warunki Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do gry Final Fantasy 7 Remake przedstawia odpowiedź na pytanie - jak ukończyć grę w 100%? Poniżej spis najważniejszych rzeczy podliczanych przez grę!

1 - Final Fantasy VII Remake: Ukończenie w 100% - jak? Warunki - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
  1. Oprócz trofeów w grze, jest jeszcze tzw. Play Log, która przedstawia najważniejsze wyzwania związane z grą. Dopiero ich ukończenie, daje poczucie, że w pełni skończyliśmy grę.
  2. Battle Intel Reports - 20 battle inteli do skompletowania dla Chadleya, czeka cię sporo opcjonalnych walk z bossami - Shiva, Bahamut itp.
  3. 11 walk w Koloseum - kolejne walki będą dostępne m.in. w późniejszych rozdziałach i na poziomie Hard.
  4. 14 Shinra Combat Simulation Battles - trudne walki, trzeba mieć naprawdę mocno przygotowaną drużynę.
  5. 26 Odd Jobs - poboczne misje dostępne w różnych rozdziałach gry. Co więcej, w rozdziale 9 zobaczysz misje poboczne zależne od tego, czy w rozdziałach 3 i 8 wykonywałeś lub ominąłeś.
  6. 114 Enemies Assessed - Musisz użyć Assess Materia na 114 wrogach w grze. Podlicza również bossów, zawsze na początku walki staraj się sprawdzić, czy wróg został wcześniej zbadany i używaj assess.
  7. 24 Weapon Enemies Learned. W grze odnajdziesz 6 broni dla każdej z postaci, musisz nauczyć się ich umiejętności specjalnych.
  8. 4 Enemy Skills Learned - Musisz mieć Enemy Skill Materia dostępną dzięki Battle Report Intel 16 u Chadleya. Następnie musisz nauczyć się 4 umiejętności: Algid Aura od Cerulean Drake, Spirit Siphon od Phantoma, Self-Destruct od np. Bomb lub Smoggera i Bad Breath od Malboro.
  9. Zdobyć 54 Manuscripts - kilka z nich może kupić w Moogle Shop, ale większość zdobędziesz walcząc na Hard Mode z bossami z ukończonych już rozdziałów.
  10. 31 Music Discs - ukryte w różnych miejscach m.in. Vending Machines i u sklepikarzy.
  11. Cloud's, Tifa's i Aerith's Dressess - suknie są różne do zdobycia, zależnie od przebiegu rozdziału 9. Rozdział 9 z kolei podlicza jakie misje poboczne ukończyłeś w poprzednich rozdziałach i jaki strój wybrałeś dla Tify w rozdziale 3 gry.
  12. 3 Chapter 14 Resolutions - zależnie od tego, jakie ścieżki dialogowe wybierałeś podczas gry, możesz zobaczyć inną scenkę z Aerith, Barretem lub Tifą. Gra podlicza np. do kogo pierwszego podszedłeś gdy spadł do kanału, czy brałeś udział w discoveries, czy byłeś miły dla towarzyszy itp.
  13. 18 rozdziałów ukończyć na Hard Mode - Musisz ukończyć grę jeszcze raz, tym razem na Hard Mode.